آخرین اخبار «جدید قم

بر اساس تازهترین نظرسنجی انجام شده، دست کم سه پنجم آمریکاییها نگران بروز درگیری و خشونت در جریان انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور هستند. به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، بر اساس یک نظرسنجی جدید اکثر آمریکاییها معتقدند دموکراسی در ایالات متحده در خطر از بین رفتن است. به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی جدید «آکسیوس/مومِنتیو» Axios/Momentive، اکثر آمریکاییها انتظار دارند در چند سال آینده چیزی شبیه به حمله مرگبار شش ژانویه به ساختمان کنگره این کشور تکرار شود و تنها نیمی از آنها گفتند که اکنون به “دموکراسی آمریکایی” ایمان دارند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی پلیس، میکائیل قهرمانپور امروز در گفتوگویی خبری اظهار کرد: متعاقب وقوع چندین فقره سرقت خودروهای مخصوص حمل بار نیسان و کامیون همراه با بار و سرقت محموله آنها و رها کردن خودروها به صورت بدون صاحب در محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

اخبار جدید بازیگران

ایسنا/خراسان جنوبی نشست استاندار خراسان جنوبی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه، تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه راه و شهرسازی این استان و در راستای تحقق مصوبات سفر رییس جمهور را به همراه داشت. به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت انصاریفر از تخصیص یک دستگاه خودروی برف خوار Rolba به فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت: با داشتن چنین ماشینی شرایط باند فرودگاه جهت نشست و برخاست مطلوب و ایمن پروازها در زمان بارش برف مهیا است. یک مقام مسئول گفت: دولت ۱۰۰ درصد یارانههای تامین نهادهها و عوامل تولید محصولات کشاورزی را در ۹ ماهه امسال، تخصیص داد. تارنمای نیویورک پست گزارش داد بر اساس داده های “تحقیقات شوئن کوپرمن”، فقط ۲۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که احساس می کنند دموکراسی آمریکا برای نسل های آینده این کشور تضمین شده است. باشگاه خبرنگاران جوان – این نگرانیها پس از آن بوجود آمد که سه ژنرال سابق ارتش آمریکا در خصوص خطر ایجاد جنگ داخلی بر سر رقابت برای تصاحب کاخ سفید ابراز نگرانی کردند، هرچند برخی کارشناسان چنین هشدارهایی را کم اهمیت جلوه داده اند. باشگاه خبرنگاران جوان – برنی سندرز، یکی از سناتورهای برجسته آمریکایی نظام سیاسی این کشور را جعلی نامید.

هم ژست مخالف سیاسی میگیرند و هم این چنین از بودجه بیتالمال و اموال مردم ارتزاق میکنند! چرا خبری از جاماندگان سهام عدالت در بودجه ۱۴۰۱ نیست؟ چرا ترکیب مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت تغییر کرد؟ گروه استانها- مجمع جهادگران استان کرمانشاه با حضور دبیر مجمع جهادگران کشور و معاون هماهنگ کننده سپاه کرمانشاه، رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه برگزار شد. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. حالا معاون وزیر اقتصاد از پرداخت کارت یارانه جدید تا پایان سال خبر داده است. امسال نیز احتمال دارد تا دکتر نمکی دستور تعویق کنکور سراسری 1400 را به ستاد ملی کرونا ارائه دهد. سه نفر به طور کاملا غیر طبیعی در زیر زمین یک خانه حبس شده اند و این خانه نیز در حال سوختن است.!

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان میدهد از هر ۱۰ رای دهنده آمریکایی ۶ نفر گفتهاند که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از فرد دیگری غیر از جو بایدن حمایت خواهند کرد. این مسابقات که با حضور ۱۵ باشگاه و ۱۴۰ نفر شرکت کننده در رده سنی آزاد برگزار شد، تیمهای باشگاه شهدا، باشگاه قهرمانان و شهید قربانی به ترتیب اول تا سوم شدند. به گزارش “ورزش سه” به نقل از ایسنا، پس از انتشار خبرهایی مبنی بر استعفای محمدرضا صالحیان از سرپرستی دبیری فدراسیون بسکتبال، سرانجام خود صالحیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا این خبر را تایید کرد. به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا به سیانبیسی گفت: رئیسجمهور آمریکا گفته است که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، تبعاتی سخت را بر آن اعمال خواهیم کرد. همچنین در صفحه هر خبر شما نظراتی از کاربران را شاهد خواهید بود که تماما دارای بار آموزشی هستند یعنی شما در کامنت ها نیز می توانید نکات آموزشی بیشتری را یاد بگیرید و در صورتی که خود اطلاعات بیشتری دارید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به گزارش روزنامه فرانسوی «لو فیگارو»، تازهترین نظرسنجی موسسه «الب» به سفارش سه رسانه فرانسوی نشان می دهد که محبوبیت مکرون و بخت پیروزی او در دور نخست انتخابات کشورش سه پله کاهش یافته و شانس پیروزی او در دور دوم نیز با رقبای راستگرایش تقریبا برابر است.

اخبار جدید سلیاک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اخبار جدید قوه مقننه وب سایت خود باشید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ