آخرین اخبار «جدید قم

وی ادامه داد: این درحالی است که از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال عوارض از دستگاههای اجرایی و شهروندان دریافت شده که در مقایسه با عوارض معوقه رقم بسیار ناچیزی است. وی ادامه داد: بودجه سال 98 نیز با 18 میلیارد و 800 میلیون تومان به تصویب شورای اسلامی شهر گناباد رسیده است. شهردار گناباد گفت: شرح خدمات طرح جامع شهر گناباد به تصویب رسیده ولی متاسفانه تاکنون طرح مطالعاتی آن انجام نشده است.مهران حسینزاده در نشستی که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: بودجه مصوب سال 97 شهرداری گناباد به میزان 18 میلیارد و 650 میلیون ریال بوده که 100 درصد بودجه 97 محقق شده است. بله، متاسفانه به دلیل اینکه هنوز پاندمی کرونا در آمریکا و اروپا از بین نرفته است، احتمال تغییر در تاریخ اکران برای این فیلم اخبار جدید نفت نیوزروی سند زیر کلیک کنید – ها وجود دارد. آیت الله سعیدی در این مراسم با قدردانی از خدمات دکتر محمد رضا قدیر در دوران سخت کرونا گفت: تلاش مجاهدانه کادر درمان در دوره شیوع کرونا فراموش نشدنی است دکتر نیکنام نماینده وزارت بهداشت هم در این مراسم اجرای طرح عدالت وتعالی نظام سلامت را از اهداف این وزارت خانه بیان کرد. پذیرش دانشجو بدون کنکور انجام میشه و در بعضی از این دوره ها صرفا بر اساس سوابق تحصلی یعنی معدل است.

اخبار جدید غول کش ها

شرایط سنی برای داوطلبان آقا بدون در نظر گرفتن مدت زمانی است که در دوره خدمت ضرورت به سر می برند. ۳- مدیر، شخصی است برخوردار از شایستگیهای ذاتی و اکتسابی لازم از نظر دانش و مهارت، شخصیت و نگرشهای فردی و تجربه که توانایی شناخت و استفاده بهینه از منابع انسانی و مادی در کشور را با رعایت حداکثر بهرهوری و در راستای مأموریت، رسالت و اهداف کلان نظام و ارزشهای حاکم بر جامعه داراست و سوابق او حاکی از موفقیت وی در صحنههای مدیریتی کلان باشد. نظام رتبه بندی معلمان پس از طرح در سه جلسه اخیر کمیسیون امور اجتماعی و با تامین اعتبار موضوع پیشنهادی توسط سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف متفرقه با عنوان “اجرای نظام رتبه بندی معلمان موضوع جزء (۲) بند “الف” ماده (۶۳) قانون برنامه ششم توسعه” در قانون بودجه سال جاری کشور، با رویکرد ایجاد انگیزه درمعلمان و ایجاد نظام پرداخت بر اساس صلاحیت و شایستگی و تجربه معلمان به تصویب نهایی رسید و در دستور کار دولت قرار گرفت. وی ادامه داد: ۸۵ درصد درآمدهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی طی یک سال گذشته از محل فروش سوخت و سرمایهگذاریهای مرتبط با آن و ۱۰ درصد مربوط به شهرداری مشهد و پنج درصد مربوط به سایر شهرداریهای استان بوده است لذا تلاش میشود درآمدزایی این سازمان را به سایر نقاط استان گسترش دهیم و شهرداریهای سایر نقاط هم در فعالیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری مشارکت داشته باشند.

گاهی اوقات نیاز به برداشتن استخوان آسیبدیده و جایگزینی آن با استخوان قسمت دیگری از بدن احساس میشود. اینم بگم درسته هدف اصلی من از موندن یادگیری روشهای مغزشویی بود اما گاهی اوقات واقعا مغزشویی میکردند و من نظرم عوض میشد و میخواستم کار رو قبول کنم، اینو برای کسانی که فکر نکنند خیلی زرنگ هستند و توی دام فرقه نمیافتن گفتم، چون اونها هم بلدن چه کار کنن. پروژه شهرک کارآفرین شهرستان گناباد با هدف تجمیع اصناف این شهرستان از سال ۱۳۸۹ کلید خورده اما هنوز خبری از بهره برداری آن نیست. ببینید: عکس لاکچری از سفره چند طلبه حجت الاسلام حسین امامی روز پنجشنبه هدف از این اقدام را افزایش همکاری در انجام نظافت و درک سختی کار پاکبانان شهری ذکر کرد. در این زمینه و برای بررسی چند موضوع دیگر حوزه شهری به سراغ شهردار گناباد رفتیم تا آنها را با وی در میان بگذاریم. در شرایط کنونی که میزان هزینههای زندگی بالا رفته است دیگر نمیتوانند مردم هزینههای دیگری که به دلیل نبود آسفالت مناسب در سطح شهر است را پرداخت کنند.

حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری در این نشست اظهار کرد: باید هرچه سریعتر آموزش حضوری در دانشگاه جایگرین آموزش مجازی شود و در این راستا از مدیران دانشگاهها میخواهیم آمار واکسیناسیون دانشجویان خود را بالا ببرند تا آموزش حضوری دانشجویان از سرگرفته شود. به گزارش ایرنا طبق آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان سبزوار نیز از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است. به گزارش مشرق، رئیس حوزه علمیه گناباد گفت: 60 نفر از طلاب این حوزه علمیه چهارشنبه شب در یک حرکت جهادی و نوآورانه به کمک پاکبانان این شهر رفته و به جای آنان به جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح معابر گناباد پرداختند. ۶۰ نفر از طلاب چهارشنبه شب (۲۸ آذر) رفت و روب سطح شهر گناباد را بر عهده گرفتند تا پاکبانان یک روز استراحت داشته باشند. مهران حسین زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۳۵ هکتار فضای سبز در گناباد وجود دارد و سرانه هر نفر شهروند گنابادی از این فضا ۱۱ متر مربع است و نگهداری پارک ها و فضای سبز موجود نیازمند ۵۰ لیتر آب در ثانیه است در حالی که هم اکنون ۲۳ لیتر آب در ثانیه تامین می شود و شهرداری گناباد برای آبیاری فضای سبز این شهر ۲۷ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر