آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

مطمئن باشید تا زمانی که جایگزین مناسبی برای تفکیک دانش آموزان برتر برای ورود به رشته های پرطرفداری مثل پزشکی وجود نداره امکان حذف کامل کنکور سراسری نیست و حداقل تا چند سال آینده هم کنکور برگزار میشه. به این ترتیب تمامی کسانی که قصد ساخت و ساز دارند میتوانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند و نیازی به سبز بودن فرم «ج» و شروط چهارگانه نیست. لازم است مالکان خودروها و موتورسیکلتهایی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند، ابتدا 4 رقم پایانی کد ملی شخصی که نام آن در کارت سوخت درج شده است را امتحان کنند و در صورت بروز خطا، جهت حذف رمز، اقدام کنند. برای ورود به کلاب هاوس اقتصادآنلاین کلیک کنید (با موبایل وارد شوید) پربیننده ترین ثبت نام سایپا ( آخرین فرصت ) سهمیه بنزین کارت سوخت می سوزد؟ دست بلند باور ۳۷۳ که ۳۰۰ هدف را بهطور همزمان رهگیری میکند چه نام دارد؟ به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، در اجرای این مرحله از رزمایش، با تهاجم هواگردهای راهبردی و دور ایستای نیروی حملهور، سامانه پدافند هوایی بومی باور ۳۷۳ برای نخستین بار در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با موفقیت هدف مورد نظر را که سطح مقطع راداری بسیار پایینی داشت، کشف، شناسایی و با شلیک از فاصله دور مورد قرار داد.

اخبار جدید قزوین

اخبار رسانه ها – به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از صبا، هوشنگ گلمکانی منتقد و دبیر «ماهنامه فیلم» در واکنش به حذف سارا و نیکا از فصل هفتم «پایتخت» گفت: «پایتخت» اول که ساخته شد، کسی پیشبینی نمیکرد قسمتهای بعدیاش هم ساخته شود و ده سال دوام بیاورد. تغییر مدیریتی در معاونت سیما و آمدنِ حمید شاه آبادی فصل دیگری از تحولات در “پایتخت” را رسانهای کرد. اخبار جدید ااز طریق وب سایت زیر کلیک کنیدز (فصل 4 میراکلس) مشخص شدن پخش اصلی لیدی باگ فصل4! اخبار سیاسی – به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در ادامه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 سامانه راهبردی و بومی باور 373 اهداف دورایستا را با موفقیت مورد اصابت قرار داد. سامانه پدافندی بومی «باور ۳۷۳» در رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ اهداف دور ایستا را هدف قرار داد. در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ برای اولین بار، سامانه راهبردی و بومی باور ۳۷۳ هدف دورایستا را با موفقیت مورد اصابت قرار داد. به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ در پایان این رزمایش با تاکید بر شتاب بسیار خوب سرعت حرکت یگان های پدافند هوایی گفت: به این باور رسیدیم که امروز به لطف خداوند بزرگ، پدافند هوایی به توان مقابله با اهداف دورایستا رسیده است.

سامانه راهبردی و بومی باور ۳۷۳ در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ اهداف دورایستا را با موفقیت مورد هدف قرار داد. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از تسنیم، رزمایش سالانه پدافند هوایی کشور امسال همچون برخی سالهای قبل به صورت مشترک بین ارتش و سپاه و تحت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء و با نظارت فرماندهان ارشد نظامی کشور در گستره بیش از نیمی از کشور و با درگیر کردن چند منطقه پدافند هوایی خصوصاً منطقه پدافند هوایی شمال که امروزه به صورت جدی در حال رصد و آمادگی صد در صد عملیاتی به خاطر جنگ جدید قره باغ است صورت گرفت. خودکفایی و ایجاد قدرت درونزا با طراحی و ساخت انواع تجهیزات نظامی بومی در سالهای اخیر به قدری سرعت یافته که حیرت بسیاری از ناظران بین المللی را به همراه داشته و باعث شده توان نظامی کشورمان هر سال بیش از سالهای گذشته رشد کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن در سالهای اخیر به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توانستهاند دستاوردهای مهمی در حوزه تجهیزات و ارتقای توان رزمی به دست بیاورند. به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین قربانزادهرئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه نشست امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: آسیب شناسی خصوصی سازی در ۲۰ سال گذشته و برنامه سازمان برای آینده موضوع نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس بود؛ بر همین اساس برنامه خود را برای خصوصی سازی به نمایندگان ارایه کردیم و نکته نظرات نمایندگان را شنیدیم. «حیدر علیپور دهکردی» امروز(یکشنبه ۱۱ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: در جلسه ای که شامگاه شنبه 10 اسفند در شورا اسلامی شهرکرد برگزار شد، «بهادر عبدالغنی» با اکثریت آرا توانست به عنوان شهردار جدید شهر شهرکرد انتخاب شود. دفاع مقدس؛ عرصهای که ما را خودباور و خودکفا کرد هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و مستشاران آمریکایی از کشورمان خارج شدند، متخصصان ایرانی تصمیم گرفتند تا خودشان هر آنچه را میخواهند بسازند.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد