آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

قفسه بندي مهمترین کار بعد از خرید وسایل نگهداری از آن ها است و نیاز است که مدام ابزارها سرویس شوند اما یکی از این موارد استفاده از سیستمهای قفسه بندی انبار برای حفظ این وسایل و ابزار گرانبهاست. همچنین این قفسه ها جزو اصلی ترین محصولاتی هستند که در فروشگاه ها نظم را به وجود می آورند. هستند که فروشگاه ها سعی می کنند از بهترین و محکم ترین جنس آن استفاده کنند زیرا علاوه بر اینکه باعث وجود نظم در فروشگاه می شود، باعث زیبایی آن و به نمایش گذاشتن کالا ها نیز می باشد که این موضوع در فروش کالا ها بسیار نقش دارد. قفسه بندی فروشگاهی مهمترین بخش در هر فروشگاه است؛ زیرا آنها بهترین راه برای نشان دادن محصولات به مشتری برای خرید در کنار استفاده بهینه از فضای فروشگاه هستند.

قفسه مغازه توجه به جنس و مدل قفسه در دکوراسیون مغازه شما و استفاده بهینه از فضا تاثیر زیادی دارد. ، از ساخت و نصب اصولی آن در فضای خود مطمئن شوید و بدین ترتیب، گام مهمی را در استفاده بهینه از فضا، ایمنی، کارایی و فراهم کردن تجربهای مناسب از خرید برای مشتریان فراهم کنید. ارتفاعی که این قفسه ها دارند، امکان اضافه کردن تعداد طبقات بیشتر را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از قفسه فروشگاهی علاوه بر اینکه فروشگاه زیبا و تمیز به نظر می رسد، مشتریان نیز می توانند به راحتی محصولات خود را در فروشگاه پیدا کنند و از نزدیک مشاهده کنند.

قفسه فروشگاهي

علاوه بر مورد قبل، ارتفاع قفسه بندی فروشگاهی باید متناسب با محصولی که در آن قرار می گیرد نیز باشد تا در عین تحمل وزن، بتواند آن را به خوبی به نمایش بگذارد. ابعاد قفسه فروشگاهی باید متناسب با محصولی که در معرض دید مشتری قرار میگیرند باشند. مرحله بعد نصب قفسه بندی فروشگاهی است که از لحاظ اهمیت بهراحتی با مرحله طراحی و ساخت برابری میکند. قفسه دارو، قفسه میوه و سبزیجات، قفسه چهارستون فروشگاهی و قفسه نان از جمله قفسه هایی هستند که بصورت تخصصی برای استفاده های ویژه طراحی و تولید می شوند. این نوع قفسه بندی به نام راک کفپوش دار نیز خوانده می شود. این نوع قفسه نصب آسان,قیمت مناسب و کیفیت چشمگیری دارد و در انبار کارخانه ها,کارگاه های تولیدی,انبار لوازم یدکی,انبار مواد اولیه پلیمری,زونکن ادارات و دفاتر رسمی,سوله های نگهداری ماینرهای الکترونیکی استخراج ارز مجازی استفاده میشود.این قفسه در مغازه های ابزار فروشی و لوازم یدکی بدلیل تحمل بار مناسب و نصب آسان استفاده میشود که مزیت بزرگی برای ملک های اجاره ای است و مغازه دار یا فروشنده با صرف زمانی اندک میتواند تمام قفسه های خود را باز کرده و به همان صورت در مغازه یا ملک جدید نصب کند.

قفسه پيچ و مهره اي

با توجه به افزایش راه اندازی انواع سوپرمارکت یا هایپرمارکت های گوناگون در کشور، نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت به عنوان یکی از فعالیت های شاخص قبل از راه اندازی سوپرمارکت، مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. برای طراحی و ساخت قفسه بندی فروشگاهی باید به موقعیت و مساحت فروشگاه، حجم و شکل محصولات، و همچنین نحوه قرارگیری آنها توجه کرد تا به بهترین سطح فروش رسید. از قفسه های فروشگاهی بیشتر در کار هایی مانند کتاب فروشی، سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می کنند. از مزیت های سیستم قفسه فروشگاهی می توان نصب آسان و سریع، تنظیم طبقات در فواصل مختلف و حذف ستون در پیشانی قفسه بندی فروشگاهی را نام برد. قفسه مغازه در ابعاد و اندازه های گوناگون و کاربریهای مختلف به صورت قفسه های یکطرفه و دو طرفه،استند گرد و سر قفسه برای جانمایی کالاها و استند میوه و سبزیجات،استند نان،استند پوشاک و لوازم التحریر و …

با توجه به نوع قفسه بندی انبار که متناسب با شرایط محیط انتخاب کرده اید، لازم است استانداردهایی را برای نصب آن رعایت کنید. برای مثال، از نظر ارتفاع باید با میانگین قد مشتریان متناسب باشد تا افراد بتوانند به راحتی اجناس را بردارند. شرکت قفسه سازان سازه برتر دژ عاملیت رسمی شرکت دژپاد با دارا بودن سابقه طولانی و مستمر در زمینه مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای انواع سیستم های قفسه بندی انبار، قفسه فلزی در کرج، قفسه انبار در کرج و تجهیزات فروشگاهی با به کارگیری افراد باتجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات در سریعترین زمان در تمام نقاط کشور میباشد. بهین انبار یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تیم ها در زمینه طراحی و تولید انواع قفسه بندی انبار ثابت و متحرک فلزی می باشد که تنوع بالا و کیفیت تضمین شده از مهم ترین ویژگی های محصولات این مجموعه به شمار می رود.

مجموعه دژسازان مبین با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی و اجرا و مشاوره و راه اندازی و اجری قفسه های فروشگاهی سبک و سنگین شناخته شده می باشد. همچنین، اگر طراحی قفسه به درستی انجام نشده باشد، ممکن است محصولات و کالاها با گذشت زمان دچار آسیب های مختلفی شوند که غیر قابل بازگشت خواهد بود. فروشگاه نادری بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنایع فلزی کشور، اینک در آستانهی چندمین سال فعالیت، با گسترهای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر ردهی سنی، برای کاربران خود «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که صنایع فلزی نادری از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزههای تازهای را در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود افزوده است. تعداد طبقات ، ضخامت ورق کفی و ارتفاع ققفسه کاملا توسط مشتریان گرامی قابل انتخاب بوده و در صورت نیاز به نصاب حرفه ای کافی است همراه با ثبت سفارش درخواست نصب را هم به ما اعلام نمایید .شرکت قفسه بندی جنرال قفسه هم عرضه کننده معتبر انواع قفسه بندی فروشگاهی با کیفیت میباشد و هم خود مجری نصب انواع قفسه بندی فروشگاهی میباشد.ضمنا کلیه فاکتور ها به صورت رسمی ارائه میگردد.قفسه فروشگاهی يک طرفه بسيار محکم و مقاوم بوده و براي چيدن انواع کالاها از سبک تا سنگين قابل استفاده می باشد.

اجزای اصلی قفسه بندی پیچ و مهره ای متشکل از نبشی سوراخ دار یا مشبک و کفی است،که برای نگه داری بار های سبک و کم حجم ساخته شده و بار بر روی آن با نیروی انسانی و به صورت دستی قرار می گیرد. مسلما کار قفسه بندی فروشگاهی و قفسه سوپرمارکت با ساخت آن به پایان نمیرسد. این قفسه ها از نبشی های سوراخ دار و کفی های فلزی و صاف تشکیل شده اند که به صورت طبقاتی بر روی هم نصب می گردند. تمام محصولات ارائه شده توسط این مجموعه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده و سفارشات با کیفیت بالا و در مدت زمان کوتاه ارائه می گردند. با توسعه ی روز افزون فروشگاه ها و مراکز تجاری در سطح شهرها و افزایش رقابت تجاری در بازار، اهمیت و ارزش دكوراسیون و دیزاین داخلی فروشگاه ها روز به روز در حال افزایش است. همه ی ما می دانیم دسته بندی کردن کالا ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

از نکات قابل توجهی که به هنگام قفسه بندی مغازه یا فروشگاه به آن اهمیت بسیاری میدهند، عرض کفی سوپرمارکتی میباشد. ابعاد قفسه فروشگاهی که در آنها محصولاتی مانند میوه، لوازم یدکی ماشین، و یا بهطور کلی لوازم سنگین قرار داده میشوند باید استحکام لازم را داشته باشند. هنگام تاسیس یا بازسازی هر فروشگاهی اعم از هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها ، فروشگاه لوازم یدکی خودرو ، فروشگاه های زنجیره ای ، فروشگاه های پوشاک و . طبقه بندی به گونه ای صورت گیرد که بتواند احتیاجات گوناگون سازمان را برطرف نماید، کالاهای قرار گرفته در طبقه بندی قابل شمارش بوده و آدرس شناسایی داشته باشند، هر گونه تغییری اعم از افزایش و یا کاهش اقلام کالاها درون قفسه های انبار قابل تطبیق شدن باشد. تمامی انواع خرده فروشی، عمده فروشی، واحدهای اداری، منازل و انبارها از جمله مراکزی هستند که استفاده از قفسه در آنها بسیار متداول است.اغلب انبارها از قفسه بندی فلزی و رک های انبار استفاده می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت خرید محصولات برای مشتریان با وجود این قفسه ها بسیار آسان می باشد. همچنین می توان گفت که این نوع قفسه دارای انواع مختلفی است و هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند. قفسه فروشگاهی طرح کارما، طراحی اختصاصی قفسه فروشگاهی، شرکت سامان انبار شرق، جدید ترین قفسه فروشگاهی برگرفته شده از نمونه قفسه فروشگاهی فرانسوی که با استفاده از جدیدترین ماشین آلات طراحی و تولید گردیده و این نوع قفسه فروشگاهی دارای قابلیت نصب سریع و آسان ، تنوع رنگ ، ارتقاء مقاومت کفی ها به علت داشتن پل ، دارای سوراخ پانچ جهت تقسیم بندی و بستن انتهای کفیها ، قرارگیری در حالت شیب صفحات ، دارای قابلیت تغییر فواصل بین طبقات، ارتفاع و عرض دلخواه بنا به سفارش مشتری ، دارای لایت باکس ، نرده محافظ جهت جلوگیری از ریزش کالا ، قابلیت نصب لیبل قیمت ، قابلیت نصب سبد و انواع رگال ، حمل و تحویل به صورت بسته بندی می باشد.

گروه تولیدی دژپاد با بیش از نیم هفتاد سال سابقه فعالیت، یکی از شناخته شده ترین نام ها در زمینه طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی و صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه در تهران فعالیت داشته و کارخانه راک تهران با دستگاه های پیشرفته در جاده ساوه قرار گرفته است. دفتر مرکزی این مجموعه در تهران فعالیت داشته و آماده ارائه خدمات در تمام شهرهای ایران و خاورمیانه می باشد. صاحبان این مشاغل با علم به این موضوع و به منظور افزایش فروش خود به قفسه بندی فروشگاهی روی آوردند. این سیستم برای بارهای سنگین و حجیم که روی پالت قرار دارند و بیشتر برای انبار های بزرگ با حجم بالای کالا استفاده میگردد . این مجموعه دارای 20 سال سابقه فعالیت بوده و کیفیت و تنوع بالا از مهم ترین ویژگی های محصولات آن به شمار می روند. در ادامه با قرار دادن کالاهای مناسب در مسیر حرکت مشتریان میتوان راندمان فروش را بالا برد و وسوسه خرید کالای مورد نظر را برای مشتریان ایجاد کرد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد