آغاز داستان همکاری با یونسکو در زمینه محیط زیست

[ad_1]

آیه با شعار «به دنیا توجه کن» با حمایت یونسکو داستان های صوتی او در زمینه خشکسالی و تغییرات اقلیمی منتشر خواهد کرد.

“ما قبلا رفته بودیم آیه ما داستان هایی درباره محیط زیست و حیواناتی که کودکان دوست دارند تولید کردیم. سپس تصمیم گرفتیم همکاری خود را گسترش دهیم و داستان های بیشتری تولید کنیم.»

او گفت: «پس این مجموعه جدید است. قصه های حیوانات با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) یکی از اهداف آن حمایت از کشورهای عضو در زمینه آموزش محیط زیست است که برای شنوندگان یونسکو و کودکان افغان تهیه و تولید شده است تا به این مجموعه گوش دهند.

میرزاده در ادامه اظهارات خود درباره همکاری iGesha و یونسکو گفت: بر این اساس، آیه با حمایت و همکاری دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، در فاز اول مجموعه‌ای از داستان‌های صوتی برای کودکان درباره خشکسالی و تغییرات آب و هوایی تولید خواهیم کرد.

از این مجموعه تاکنون «از فرار مغزها تا فرار خرس‌ها»، «دیدار کاملا مخفیانه مهاجرت پرندگان»، «عطش بزرگ کوچولو»، «یوزپلنگ طلایی به کنار» و «ابر کوچک و پرنده مهاجر».

این مجموعه به نویسندگی بامداد افشار، گویندگی استخر، پیمان فاطمی، یاشار ابراهیمی و مهسا نوروزی و تصویرگری مجتبی حیدرپناه توسط پوریا عالمی در اپلیکیشن ایقاشا منتشر شده است.

این روزها والدین فرصت کمتری برای فرزندان خود دارند داستان گفتن و احساس نیاز به یک داستان صوتی کودکانه، تمرین اوه داستان او با ارائه داستان های صوتی اقداماتی را برای تسهیل حمایت از کودکان انجام داده است. این فرآیند فقط برای کودکان است. داستان های صوتی اما داستان هایی بر اساس نیازها و مشکلات روز تولید خواهد کرد.

ماجرای همکاری عایشه با یونسکو در زمینه محیط زیست نیز در همین راستا است. علاوه بر این، این همکاری بین المللی شرایط زیر را ایجاد خواهد کرد: آیه باید بیش از هر زمان دیگری به مخاطبان فارسی زبان غیر ایرانی معرفی شود.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد