آی مک جدید با صفحه نمایش 27 اینچی در حال حاضر جایی در اپلیکیشن اپل دیجیاتو ندارد

[ad_1]

در حالی که علاقه مندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از آی مک جدید با صفحه نمایش بزرگتر از 24 اینچ هستند، گزارش جدید حاکی از آن است که اپل در حال حاضر چنین برنامه ای ندارد و نباید منتظر معرفی چنین محصولاتی در روزهای آینده باشیم. آینده نزدیک.

وب سایت 9to5Mac در گزارشی جدید به نقل از منابع ناشناس با اطلاعاتی در مورد محصولات آینده اپل این موضوع را مطرح کرده است.

اپل در این رویداد عملکرد زیرچشمی هفته گذشته برگزار شد مک استودیو افتتاح شد و همچنین با معرفی این محصول، آی مک 27 اینچی از رده خارج شد. اپل با بیان اینکه این امر به دلیل پایان عمر این محصول است، نشان می دهد که اپل علاقه مند به عرضه نسل بعدی این محصول است. آی مک 24 اینچی هیچ یک.

آیا آی مک جدید در گزارش ها همان استودیوی نمایشی است؟

مدت‌هاست که گزارش‌هایی درباره توسعه نسل بعدی آی‌مک ۲۷ اینچی دریافت می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد برخی با نسخه بعدی نمایشگر جدید اشتباه گرفته می‌شوند.استودیو تصویراین محصول نامگذاری شد

به گفته راس یانگ، تحلیلگر بازار نمایشگر، آنچه منابع در مورد آی مک پرو بعدی به او گفتند Studio Dis Pro بود که احتمالاً در اواخر سال جاری همراه با مک پرو عرضه خواهد شد.

استودیو تصویر

یانگ انتظار ندارد iMac Pro بعدی تابستان آینده وارد بازار شود و گزارش امروز نیز موافق است. در حالی که به نظر نمی رسد اپل در حال حاضر برنامه ای برای عرضه یک آی مک 27 اینچی داشته باشد، اما این امکان وجود دارد که تا سال 2023 به یک آی مک 24 اینچی مجهز شود. تراشه M2 اعتراف کنیم.

البته همه منابع به پایان عمر آی مک پرو اشاره نمی کنند. به عنوان مثال، مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل معتقد است که در سال 2023 شاهد تولید نسل بعدی این محصول خواهیم بود و البته «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ مدعی است که این محصول در دست توسعه است.

در حالی که گزارش‌های مربوط به نسل بعدی iMac Pro در گذشته قابل قبول به نظر می‌رسیدند، با انتشار مک استودیو باید تا حدودی در مورد آینده این محصول تردید داشت. این احتمال وجود دارد که اپل مک پرو 27 اینچی را با مک دیسپلی استودیو یا دیسپلی استودیو پرو جایگزین کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر