ارز دیجیتال یک تکنیک بسیار ساده که برای همه کار می کند

بیت‌کوین‌ها وجود فیزیکی ندارند، اگرچه برخی با چاپ اطلاعات لازم روی اسکناس‌های کاغذی، راه‌هایی برای خرج کردن ارز دیجیتال ابداع کرده‌اند. توربین گازی. برخورد با ژنراتورهای بنزینی برای شما ضروری است. ارزهای دیجیتال نیز می توانند برای اهداف خاصی طراحی شوند. هر ویژگی یا جزییات تکنولوژیکی دارای معاوضه های مهم و ضمنی است که نیاز به تصمیمات خط مشی خاصی دارد. اجرای سیاست‌های پولی به این صورت عملاً به معنای حذف تمام پول نقد فیزیکی و قدرت اعمال نرخ منفی یا مالیات بر دارایی‌های دیجیتال خانوارها خواهد بود. اما داشتن ثروت در بیت کوین کمی شبیه به ثروت در طلا است: شما باید دارایی های خود را بفروشید تا واقعاً از آن بهترین استفاده را ببرید. کاربران می‌توانند بدون نیاز به ثبت مبلغ خود در یک نهاد مرکزی، حساب‌های خود را نگه دارند – در عوض، کلید خصوصی آنها، مانند سایر ارزهای دیجیتال، دسترسی به وجوهی را که کنترل می‌کنند، حفظ خواهد کرد.

این رویکرد تدریجی با انفجار دیجیتالی چین در تضاد است، جایی که انباشت مانده‌های خصوصی دیجیتال بدون مانع توسط بانک مرکزی اتفاق می‌افتد تا زمانی که استفاده گسترده خطر سیستماتیک بالقوه را برای بخش مالی چین ایجاد کند. بانک پول الکترونیکی را در زنجیره وسیع تری از نوآوری در سیستم پرداخت می بیند. با این حال، بانک مرکزی چین می‌خواهد فراتر رفته و CBDC خود را تا سال‌های 2022-2023 راه‌اندازی کند. از سال 2020، مقامات چینی به صورت زنده در چندین شهر سرزمین اصلی پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) یا e-CNY (یوآن دیجیتال)، یک CBDC ترکیبی خرده‌فروشی را آزمایش کرده‌اند. یک CBDC ترکیبی از طریق سیستم بانکی مدیریت می‌شود. حساب های کاربر نهایی، اما موجودی آنها به جای بدهی بانک (پول خصوصی) بدهی بانک مرکزی (پول دولتی) است. با این حال، سفرهای مارکوپولو در قرن سیزدهم طول کشید تا مفهوم اسکناس را به اروپا آورد، و تنها در قرن هفدهم در سوئد، این فناوری پول خصوصی جدید به‌عنوان وسیله‌ای برای پرداخت به‌طور گسترده‌ای قابل قبول شد که توسط یک بانک رسمی صادر شد. بانک مرکزی جدول زمانی برای عرضه رسمی این ارز ارائه نکرده است.

جزئیات آگهی نشده به Digital Currency که بیشتر مردم از آن اطلاعی ندارند

عناصر مهمی برای حفظ وجود دارد، مانند کالاهای عمومی بانک مرکزی – نهایی بودن پرداخت و ثبات پولی – و نوآوری‌هایی که اغلب توسط بخش خصوصی در این سیستم دوگانه به خوبی تثبیت شده، تنظیم‌شده و ایمن معرفی می‌شوند، زیرا همچنان با عصر دیجیتال سازگار می‌شود. پول عمومی و خصوصی در قرن بیستم به طور قابل توجهی تکامل یافت. بنا بر گزارش‌ها، سنگاپور در آزمایش CBDC پیشرفت کرده است، اگرچه احتمال عرضه عمومی آن وجود ندارد. در این زمینه، نوآوری‌های ارزهای خصوصی دیجیتال هیچ تفاوتی با نوآوری‌های قرن هفدهم ندارند و شکل جدیدی از پول عمومی، CBDC، می‌تواند نوآوری پولی مهم و کارآمدتری نسبت به پول خصوصی دیجیتال باشد. به همین ترتیب، با توجه به مقررات و نظارت بانک‌ها و همچنین بیمه سپرده‌های آنها، اسکناس‌ها جای خود را به سپرده‌ها – یا پول بانکی – به‌عنوان یک وسیله مبادله به طور گسترده‌ای قابل قبول دادند، پول خصوصی تکامل یافته است. سیستم ذخیره کسری به بانک ها اجازه می دهد تا در اقتصاد اعتبار صادر کنند که می تواند منجر به ورشکستگی بانک ها شود. در آوریل 2019، زاکربرگ با رئیس بانک انگلستان، مارک کارنی، و خزانه داری ایالات متحده ملاقات کرد تا در مورد سیستم پرداخت و مقررات احتمالی پیرامون آن بحث کنند.

راهنمای Slacker به Digital Currency

رابرت دی. هرشی جونیور (26 آوریل 1998). "نگاه لایه ای کلاه در هزینه های نقدی پیش پرداخت". این شرکت ادعا می‌کند که تلاشی برای دور زدن مقررات موجود نمی‌کند، بلکه در بخش‌های نظارتی «نوآوری» می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی می‌کنند تا به نوعی سود را به کاربران خود ارائه دهند. یوان دیجیتال چین احتمالاً پیشرفته ترین ابتکار عمل CBDC است که در سراسر جهان در حال توسعه است. شرح مختصری از اینکه چگونه فن‌آوری‌های جدید اشکال مختلفی از پول مستقل را به ارمغان آورده‌اند – از مبتنی بر فلز گرفته تا فیات – و تعامل آنها با فناوری‌های پیش‌ساز پول خصوصی، مانند سفته، می‌تواند نوآوری‌های کنونی را که در برخی حوزه‌های قضایی رخ می‌دهد، روشن کند. به عنوان هجوم پرداخت دیجیتال در چین. پرزیدنت ترامپ چین را به «دستکاری ارز» متهم کرد. بر اساس گزارش فایننشال تایمز، پس از اینکه رنمینبی چین به کمترین میزان خود در 11 سال اخیر رسید و در 5 آگوست به 6.9225 رنمینبی در هر دلار رسید، به کاهش خود ادامه داد و امروز با 7.15 رنمینبی در هر دلار معامله شد.

ده سوالی که باید درباره Digital Currency بپرسید

با این حال، دلار دیجیتال صرفاً از طریق ابزارهای دیجیتال مبادله می شود. با این حال، چیزی که آن را تا حدودی متمایز می کند، ویژگی هایی است که به بانک مرکزی امکان می دهد حرکت ارز را ردیابی کند و حتی بر تراکنش ها صرافی آنلاین نظارت کند. همزیستی پول دولتی و خصوصی منجر به ایجاد ریل سیستم پرداخت دو سطحی شده است که از ابزارهای پرداخت بانکی برای معاملات خرد و ذخایر برای تسویه حساب های عمده فروشی بین بانکی استفاده می کند. اینها به عنوان پول خصوصی برای تسهیل تجارت شناخته می شدند. در مقابل، شما می توانید بیش از 100 ارز دیجیتال را در کوین بیس معامله کنید، و از سال 2022، کارگزاران سنتی مانند Fidelity Investments قصد دارند سرمایه گذاری بیت کوین را برای حساب های 401 (k) در نظر بگیرند.

بیت کوین کش اندازه بلوک ها را افزایش داد و به معاملات بیشتر اجازه داد سریعتر پردازش شوند. از آنجایی که نمودار درآمد مشمول مالیات بر اساس آن چیزی است که گیرنده به خدمات درآمد گزارش می دهد، حساب کردن تراکنش های انجام شده با استفاده از ارزهای دیجیتال موجود بسیار دشوار می شود، روشی مبادله که پیچیده و ردیابی آن دشوار است. علاوه بر این، گام به گام در مورد استراتژی هایی که تنها موفق ترین معامله گران رمزارز جهان از آنها استفاده می کنند، آموزش داده می شود. بنابراین، سیاست‌گذاران می‌توانند انتخاب کنند که ریل‌های بانک تسویه ناخالص در زمان واقعی را در سیستم‌های پرداخت دو سطحی فعلی گسترش دهند – یک CBDC عمده فروشی تقریباً زائد ایجاد کند – یا مستقیماً به یک سیستم دو لایه جایگزین که بر روی ریل‌های پرداخت CBDC خرده‌فروشی با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده است، حرکت کنند. ، به احتمال زیاد به بانک ها و سایر واسطه ها اجازه داده شده است. گسترش دسترسی عمومی به پول ایمن بانک مرکزی: فدرال رزرو متعهد به تضمین تداوم امنیت و در دسترس بودن پول نقد است و در حال بررسی یک CBDC برای گسترش گزینه های پرداخت امن است، نه کاهش یا جایگزینی آنها.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.