ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

اسامی مشاوران انتشارات گیلنا - رتبه گردون، کنکور آسان است ... خصوصاً در دروس ادبیات و در درس دین و زندگی سرعت جهش و ارتقای علمی بسیار بالا میباشد اما ،در سایر دروس این کار کمی کند تر و دشوارتر است. پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند . آیا انتخاب رشته باید بر اساس علاقمندی ما انجام شود؟ همچنین برای رصد بهتر، از نمایندگان کلاس درسی بخواهید که پیش از ورود شما به کلاس درس چیدمان نیمکت ها و صندلی ها را طوری نمایند، که امکان رفت و آمد و تردد شما در بین دانش آموزان کلاس فراهم باشد .این روش و این متد، تسلط شما را بر کلاس درسی بیشتر می نماید. دومین سوالی که در اینجا مطرح میشود آن است که، این همایش برای کدام دسته از دانش آموزان قوی ضعیف و متوسط می تواند مفید باشد ؟ مانند هر چیز دیگری در زندگی، مشاور تحصیلی هم خوب و بد دارد و باید در انتخاب آن عوامل مختلفی را در نظر گرفت. پیشنهاد من به عنوان مشاور تحصیلی این هستش که مشاور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود.

مشاوره کنکور صادقیان

البته اگر به مدرسه می روید یا از لحاظ زمانی فقط نیمی از روز را در اختیار دارید میتوانید در هر روز سه الی چهار عنوان کتاب و درس را در دستور خود قرار دهید. در انتخاب رشته تضمینی افرادی که وعده قبولی دررشته ای خاص را می دهند ویا با رتبه بالا،قبولی در یک رشته تاپ را وعده می دهند بدون شک کلاهبردار هستند . انتخاب رشته تضمینی به معنی تضمین علمی ترین و بهترین انتخاب ممکن برای رتبه به دست آمده است ونه تضمین قبولی با هر رتبه ای ! اگر رتبه خیلی بالا یا خیلی پایین داشته باشیم، آیا باز هم مهم است که انتخاب رشته حرفه ای توسط مشاور متخصص انجام شود ؟ نمیدونم چقدر با من آشنایی دارین ولی همه اطرافیان و همکلاسی های من میدونن که من حتی یه بار هم نه کلاس کنکور رفتم نه مشاوره کنکور از جایی گرفتم حالا شاید بگین میخوام بهتون بگم بشینین کتاب درسی رو بخونین رتبه بیارین نه به این راحتی ها هم نیست ! همچنین برترین دبیران ریاضی کنکور و بهترین دبیران ریاضی کنکور ،همواره نقشه راه مناسبی را برای تدریس خود تهیه و تدوین می کنند و چنین دبیرانی کاملاً نتیجه گرا هستند ،یعنی اگر مسیر تدریس آنها منجر به موفقیت دانش آموزانشان نشود ،به سرعت مسیر و روش و متد خود را تغییر می دهند و بر یک روش و مسیری ثابت اصرار نمی ورزند و با انعطاف بسیار بالا هر کجا که لازم باشد ،در مسیر تدریس خود اصلاحات لازم را به وجود میآورند .همچنین قویترین معلمان ریاضی کنکور ایران ،از دانش آموزان خود می خواهند که ،تمام نکات گفته شده را در دفتر ریاضی خود درج کنند .بنابراین یکی از اصلی ترین روشهای تدریس موثر، نوشتن نکات و راه حل ها در پای تخته و دیکته کردن نکات مهم ،به دانش آموزان برای درج در جزوات شان می باشد این کار باعث می شود، ذهن دانش آموزان مرتب به کلاس درسی بوده و حواسشان از آموزش منحرف نگردد .همینطور هنگامی که دانش آموزان با قلم خود جزوات را می نویسند ،در بازه های زمانی که قرار است جمع بندی صورت پذیرد ،نکات را بهتر از سایرین در ذهنشان تداعی و یادآوری می کنند.

سلام ممنون از مطالب مفیدی که گذاشتید اگه امکان داره منابع کمک درسی نظام جدید دهم تجربی هم معرفی کنید و یه سوال آیا برای دهم تجربی هم مشاور درسی دارین یا فقط واسه کنکوری ها؟ انتخاب رشته باید توسط متخصص انتخاب رشته ومسلط به قوانین و دستور العمل ها انجام شود و با مطالعه دفترچه و انجام اولویت بندی نمی توان انتظار یک انتخاب رشته صحیح را داشت . حساسیت مشاوره، هدایت و راهنمایی تحصیلی هنوز در سیستم آموزشی کشور در هیچ رده سنی به درستی درک و چاره اندیشی نشده است و چه بسا بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی ،شغلی در زمان حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عدم وجود سیاست های مناسب در زمان گذشته بر میگردد و بسیاری از خلا ها و سیاست گذاری های غلط در زمان حال، آثار مخرب چند بعدی در آینده به همراه خواهد داشت. داوطلب کنکوری در فضای خانه و کنار خانواده به مطالعه میپردازد، ازاینجهت جو حاکم بر خانواده و وظایف والدین در این زمینه بسیار تأثیرگذار است. سلام دانش آموزای عزیز پایه دهمی ، یازدهمی ، کنکوری و پشت کنکوری !

ذوالفقاری مشاور کنکور

دبیرانی که با تن صدای یکنواخت تدریس میکنند، در بین دانشآموزان و دانشجویان به قرص خواب تشبیه می گردند ،برای آنکه دانش آموزانتان شاداب و پر انرژی و به دور از خمودگی از تدریس شما بهره مند گردند ،از تکنیک تغییر تن صدا استفاده نمایید. اگر این اتفاق نیفتد نتیجه اش بالا رفتن تعداد غلط های دانش آموزان در حل تمرین و تست میشود. مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. خوشنام بودن یک مشاور خیلی مهم است. قطعاً این طرز فکر آنهم برای کنکورهای حرفهای و مفهومی، کاملاً اشتباه است. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. یک مشاور تحصیلی برای اینکه بتواند مشاور کنکور خوبی نیز باشد باید تحصیلات مرتبط با زمینههای تحصیلی، مشاوره و روانشناسی داشته باشد. قیمت بالای جلسات یا پلن های مشاوره ای به معنی کیفیت بهتر نیست مگر اینکه از نظر خود داوطلب دلایل قابل توجیه داشته باشد. لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی