استار استریک سریع ترین موشک زمین به هوای جهان در اوکراین است

[ad_1]

بریتانیا اعلام کرده است که قصد دارد سریع ترین موشک زمین به هوای جهان را به اوکراین ارسال کند. بن والاس، وزیر دفاع انگلیس شب گذشته در دیدار با اعضای پارلمان انگلیس گفت که این کشور قصد دارد موشک های دوش پرسرعت Starstreak را برای سرنگونی هواپیماهای نظامی روسیه به اوکراین ارائه کند. موشک‌ها با سه برابر سرعت صوت در مسیر پرواز خود به سه دارت تقسیم شدند و قبل از انفجار کلاهک‌ها، زره را سوراخ کردند. این موشک ها که توسط Thales در بلفاست ایرلند ساخته شده اند، می توانند از دوش یا ماشین پرتاب شوند.

استار استریک سریع ترین موشک زمین به هوای جهان در اوکراین است

والاس درباره ارسال موشک زمین به هوای قدرتمند به اوکراین گفت: «این سیستم در تعریف سلاح‌های دفاعی باقی می‌ماند، اما به نیروهای اوکراینی اجازه می‌دهد تا بهتر از آسمان خود دفاع کنند». گفت. وی همچنین گفت که کشورش بیش از 3615 قبضه اسلحه ضد تانک NLAW را به نیروهای اوکراینی عرضه کرده است. استفاده از این اسلحه های ضد تانک و تسلیحات مشابه که توسط سایر کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار گرفت، توانست نقش خوبی را ایفا کند و در دو هفته اخیر تعداد زیادی تانک و خودروهای زرهی را منهدم کرده و حتی به پرنده های نظامی روسیه تبدیل شده است. بن والاس همچنین گفت که به اوکراین «تعداد کمی» موشک ضد تانک جاولین عرضه خواهد شد. این موشک های برد بلندتر می توانند اهدافی را در فاصله 2.5 کیلومتری هدف قرار دهند.

استار استریک سریع ترین موشک زمین به هوای جهان در اوکراین است

استار استریک سریع ترین موشک زمین به هوای جهان در اوکراین است

موشک‌های سطح به هوای Starstreak که سریع‌ترین موشک‌های زمین به هوای جهان هستند، در نسخه‌های جدید خود برد خود را به 7 کیلومتر رسانده‌اند و به لطف سیستم هدایت لیزری به آن‌ها اجازه می‌دهند حتی به سریع‌ترین و کوچک‌ترین اهداف برسند. . نابودش کن موشک های STARSstreak حدود 14 کیلوگرم وزن دارند و دارای یک سیستم پرتاب سبک وزن با کلاهک تنگستن بسیار قوی هستند که برای هدف قرار دادن اهداف هوایی در ارتفاع کم استفاده می شود. سیستم هدایت لیزری این موشک دوش از دقت بالایی برخوردار است و می توان از آن برای ارسال نویز و غیره استفاده کرد. ایمن در برابر تمام استراتژی های دفاعی دشمن.

بیشتر بخوانید:

استفاده مؤثر ارتش اوکراین از پهپادهای کوچک و رادارگریز «تنبیهی» علیه نیروهای روسیه

دوازده سلاح موثر و قدرتمند که کشورهای عضو ناتو تاکنون در اختیار اوکراین قرار داده اند

بیرقدار TB2; پهپاد قدرتمند ترکیه که به کابوس روس ها در اوکراین تبدیل شده + فیلم

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.