استعفای رومن آبراموویچ از چلسی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812705 |
07 مرداد 1400 شهریور 23:05 |
19,355 بازدید |

0
نظرات

نتایج جنگ روسیه دامن قهرمان اروپا را گرفت

رومن آبراموویچ، مالک چلسی، از مدیریت چلسی استعفا داد، اما همچنان مالک این تیم خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، جنگ روسیه و اوکراین چلسی را تسخیر کرد. با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده است مبنی بر اینکه رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر روسی ممکن است از سمت مدیریت لندن کناره گیری کند، این اتفاق امشب به طور رسمی رخ داده است.

پس از شروع جنگ روسیه در اوکراین، رومن آبراموویچ و چلسی به همراه مالک روسی اورتون در کانون توجه قرار گرفتند. کریس برایانت، یکی از اعضای حزب کارگر در پارلمان بریتانیا، گفت که اموال آبراموویچ در انگلیس، از جمله چلسی، باید مصادره شود.

رومن آبراموویچ مالک چلسی و آلیشر عثمانوف سهامدار اورتون زیر ذره بین کریس برایانت هستند. برایانت اخیراً اعلام کرد که آبراموویچ، عثمانوف و سایر روس‌هایی که ویزای درجه یک انگلیس دارند باید آشکارا اقدامات دولت ولادیمیر پوتین و حمله روسیه به اوکراین را محکوم کنند. در غیر این صورت حامی پوتین خواهند بود و مشمول تحریم های سنگین خواهند شد.

مالک روسی چلسی عصر امروز در اظهاراتی غیرمنتظره اعلام کرد که از مدیریت چلسی کناره گیری می کند و این کار را به متولیان بنیاد خیریه چلسی واگذار می کند. البته این به معنای استعفای آبراموویچ از چلسی نیست و او فقط قهرمان اروپا را به امور خیریه سپرد.

آبراموویچ در بیانیه ای گفت: “در 20 سالی که در چلسی بودم، همیشه خود را به عنوان مدافع باشگاه می دیدم تا اطمینان حاصل کنم که به اندازه امروز موفق هستیم و تیمی برای آینده می سازیم.” گفت. ضمن اینکه نقش مثبتی در جامعه داریم.

مالک روسی چلسی در بند آخر این بیانیه نوشت: من همیشه سعی کرده ام بهترین تصمیمات را برای باشگاه از ته دل بگیرم. من هنوز به این برنامه متعهد هستم و بنابراین امروز به این نتیجه رسیدم که چلسی Charitable Trust بهترین گزینه است و من اطمینان دارم که آنها از باشگاه مراقبت خواهند کرد. من معتقدم این بنیاد بهترین فرصت را برای حفظ منافع باشگاه، بازیکنان، کارکنان و هواداران دارد.

اظهارات ناگهانی آبراموویچ هواداران چلسی را شوکه کرد. برندگان عناوین متعدد در انگلیس و اروپا از زمان اخراج میلیاردر روسی اکنون نگران هستند که جنگ روسیه منجر به خروج کامل آبراموویچ از چلسی شود و آنها را به دوران میلیاردرهای پیش از روسیه بازگرداند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما