انتخاب بهترین مشاور تحصیلی برای موفقیت در کنکور سراسری – بهترین کودک

اگه تو زیست شناسی خیلی ضعیف هستی، فکر می کنم داشتن دبیر خوب در درجه اول بهت کمک بیشتری می کنه. ۱- آرامش: با داشتن برنامه ریزی برای کنکور امکان این را دارید که همه درس ها را مطالعه کنید و این کار باعث ایجاد آرامش برای شما می شود. در مورد ضرایب زیر گروه های تجربی چه اطلاعاتی دارید؟ برای رسیدن به درصد بالای 60 نیاز دارید به بیشتر منابع بالا تسلط پیدا کنید، اما از زیاد بودن منابع این درس هراسان نباشید، چرا که همپوشانی بین این منابع نسبتاً زیاد است و بعد از تسلط روی یکی از منابع کار برای خواندن منبع بعدی ساده تر می شود. بسیاری از دانش آموزان کنکوری گمان می کنند که مشاور باید همجنس آنها باشد تا بتوانند ارتباط خوبی با وی برقرار کنند و به نتیجه بهتری برسند؛ این مسئله هیچ پشتوانه علمی ندارد و یک باور اشتباه است، جالب است که برخی از تحقیقات نشان از این داشته اند که دانش آموزان حرف شنوی بیشتری نیز نسبت به مشاورین غیرهمجنس خود دارند و حس همزاد پنداری بهتری با آنها برقرار می نماید. چون از خطر احتمالیش آگاهه.

مشاور کنکور رفیعی گرگان

چون میخوام درصد تست زنیمو بالا ببرم و روی کتاب مسلط بشم . اگه توی این منابع زیست شناسی به تسلط رسیدی، کتاب سه سطحی رو بهت پیشنهاد می کنم. کتاب زیست خیلی سبز به شما کمک بیشتری می کنه. سلام خیلی خسته نباشید به توصیه شما خیلی سبز رو گرفتم ولی شکل ها رو زیاد توضیح نداده کتابی هست که روی شکل ها تمرکز کرده باشه ? اگر دواطلب نظام جدید هستید و دنبال کتابی برای بعد آموزشی ریاضیات میگردید به شما ریاضیات جامع مهر و ماه را پیشنهاد می کنیم. یکی هست اگه جواب مساله میشه عدد ۳ اشتباهی گزینه (۳) رو به جای عدد ۳ تو پاسخنامه وارد می کنه. یکی از مهمترین وظایف مشاور تحصیلی کنکور پیگیری مستمر و روزانه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموز است. سوالت بستگی به سطح شما در درس زیست دارخ؛ ولی در مورد خیلی سبز باید گفت که درسنامه های این کتاب کاربردی، جامع و در عین حال خلاصه و روان هستند و حجم زیادی ندارند و برای دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، مطالعه این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع زیست کنکور توصیه میشه.

مشاوره کنکور سراسری 1400 اگه ابتدا کتاب خیلی سبز رو مطالعه کنی و کاملا مسلط بشی و بعدش سراغ کتاب نشر الگو بری، کمک بیشتری به شما می کنه. پیشنهاد ما برای منبع درس زیست شناسی کتاب خیلی سبز به عنوان کتاب اول هست و بعد از اون، کتاب زیست الگو به شما کمک بیشتری می کنه. برای درس زیست و تست های استاندارد و کنکورهای سراسری، کتاب زیست شناسی خیلی سبز رو به شما پیشنهاد می کنیم. اگه می خوای از اول سال که وقت زیادی برای مطالعه داری شروع کنی، می تونی زیست شناسی فاگو رو مطالعه کنی و کنارش از کتاب خیلی سبز تست بزنی و درس نامه های تشریحی رو مشاور کنکور ریاضی 99 بخونی. اگه از سال دهم فاگو زیتس رو مطالعه کنی که عالیه. چون این کتاب به شدت مفیده و چون حجم زیادی هم داره و سال کنکور خیلی فرصت مطالعه اش مهیا نمیشه، پس بهترین تصمیم اینه که فاگو زیست رو از سال دهم مطالعه کنی. سلام من کنکوری ۱۴۰۱ ام سال دهم و یازدهم از کتاب های خیلی سبز واسه زیست استفاده کردم الان واسه تابستون ب نظرتون کتاب پایه خیلی پینوکیو خوبه و در کنارش خیلی سبز دوازدهم ؟ میخواستم نظرتون رو درباره کتاب زیست جامع IQ بدونم من در حاضر از این کتاب استفاده می کنم اما می ترسم سطحش نسبت به سایر کتاب ها پایین مشاور کنکور 1400 باشه.

مشاور کنکور خوب در کرج

من به خاطر بیماری کرونا پایه دهم رو خوب نخوندم و من رشته ی تجربی هستم و الان یه ماه ی هست که رفتم پایه یازدهم و الان میخوام برای کنکور بخونم چه منبعی رو پیشنهاد میدین ؟ به طور مختصر بنده حسین بهمن آبادی دانشجوی المپیادی صنعتی شریف با سابقه تدریس مباحث ریاضی پیشرفته، کنکور و المپیاد در دبیرستانهای تیزهوشان هستم. سلام پایه دوازدهم هستم. کتاب زیست خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع مطالعه کمک بیشتری به شما می کنه و منبع مناسبی هست. تنوع مطالعاتی باعث می شود تمام درس ها در طول هفته مرور شوند و احتمال فراموشی آنها کمتر می شود. برخی از داوطلبان کنکور ممکن است در حال حاضر شاغل باشند و ساعت های زیادی را مشغول به کار در طول روز باشد و به همین دلیل فرصت کمی را برای مطالعه داشته باشند. یقیناً با احتمال تکرار این وضعیت در تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۱، حضور مشاور برای داوطلبان، به لحاظ حفظ اعتمادبهنفس، آرامش ذهنی و دوری از همهمهی شایعات و ناامیدیها، بسیار مفید و کارآمد است. با این حال کتاب تست خیلی سبز برای شروع مناسب هست.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.