انتظار می‌رود پردازنده‌های رایزن AMD زودتر از حد انتظار عرضه شوند

[ad_1]

AMD امسال پردازنده های رایزن 7000 مبتنی بر معماری ذن 4 با این حال، طبق شایعات جدید، احتمالا این پردازنده ها زودتر از زمان مورد انتظار وارد خواهند شد.

به گفته AMD، باید منتظر عرضه پردازنده های Raizen 7000 با معماری در نیمه دوم سال 2022 باشیم. 5 گره Zen4 و پلت فرم AM5 باشیم. اکنون یکی از منابع در دنیای فناوری «grimon55این شرکت ادعا می کند که این تراشه ها در سه ماهه سوم سال 2022 به فروش خواهند رسید.

زمان عرضه احتمالی پردازنده های Raizen 7000

احتمالا در نمایشگاه کامپیوتکس 2022 ممکن است شاهد رونمایی کامل از پردازنده های آینده AMD باشیم. اگرچه ما به طور کامل با این محصولات در این نمایشگاه آشنا شده ایم، اما AMD ممکن است تاریخ عرضه آنها را در ماه جولای یا آگوست اعلام کند.

این منبع علاوه بر اعلام تاریخ عرضه پردازنده های بعدی AMD، به تولید مادربردهای AM5 در آینده نزدیک نیز اشاره کرده است. این پلتفرم AMD با ویژگی های جدیدی عرضه می شود سوکت LGA 1718 در اختیار کاربران قرار می دهد.

پردازنده های رایزن 7000

پس چرا احتمال عرضه زودهنگام پردازنده های Raizen 7000 وجود دارد؟ پاسخ واضح است: پردازنده های نسل 12 و 13 اینتل. پردازنده های نسل دوازدهم دریاچه کیزیلاگاک آنها در حال حاضر در بازار به فروش می رسند و عملکرد بالایی از خود نشان می دهند. علاوه بر این، اینتل پردازنده های نسل سیزدهم خود را در سه ماهه سوم سال 2022 عرضه خواهد کرد. دریاچه رپتور همچنین آشکار می کند. بنابراین AMD باید آماده باشد.

پردازنده‌های مبتنی بر Zen AMD در بازار عملکرد خوبی دارند، بنابراین این شرکت نمی‌خواهد اینتل مانع موفقیت نسل بعدی شود. پردازنده های Raizel مبتنی بر معماری Zen 4 با اسم رمز Rafael خواهند بود و جایگزین پردازنده های دسکتاپ Raizen 5000 مبتنی بر Zen 3 با کد Vermeer خواهند شد.

پردازنده های Raizen 7000 AMD با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می شوند و انتظار می رود بالاترین نسخه باشند. 16 هسته و 32 رشته بودن. این خانواده پردازنده های AMD، رم DDR5 همچنین از 28 روتر PCIe پشتیبانی خواهد کرد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما