انواع قفسه بندی انبار کدام است؟

این نوع قفسه فلزی جهت نظم بخشیدن به فضای انبار و چیدمان کالاها با وزن های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .صنایع قفسه بندی آرین شلف یکی از فروشندگان بزرگ تجهیزات قفسه فلزی انباری در کشور میباشد و علاوه بر فروش مستقیم انواع قفسه فلزی انباری در صورت نیاز مشتریان گرامی عملیات نصب و اجرای قفسه را به طور کاملا تخصصی و در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد . مشتریان گرامی جهت اطلاع از قیمت نهایی قفسه انباری مورد نیاز خود کافی است با مرکز فروش آرین شلف تماس حاصل نمایند . شما برای خرید قفسه بندی پیچ و مهره ای می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهیم. تعداد قفسه فروشگاه باید متعادل با اندازه فضای فروشگاه باشد، به صورتی که دو مشتری در کنار هم به راحتی بتوانند حرکت کرده و سبد خرید خود را حمل کنند.

قفسه پيچ و مهره اي

قفسه class= هزینه و قیمت قفسه فروشگاهی بسته به نوع و جنس قفسه فروشگاهی و همچنین فضای فروشگاه متغیر می باشد. بخش اعظمی از دارایی های هر سازمان در انبارها ذخیره سازی می شود. یکی دیگر از مدل های قفسه فلزی فروشگاهی، قفسه های چهار طرفه می باشند که مشتریان با وجود آن ها در فروشگاه، می توانند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. در قفسه بندی پیچ و مهره ایی به منظور دسترسی آسان به طبقات مختلف، قفسه های طوری طراحی شده اند که بتوان به راحتی اجناس را در آن طبقه بندی کرد. شرکت اوژن سیستم جهان به منظور ارائه کامل ترین و مدرن ترین سیستم های نگهداری اسناد و کالا با پشتوانه 50 سال تولید و تجربه در این صنعت توسط جمعی از مخترعین کشور و نخبگان صنعت و دانشگاه تأسیس گردید و با تفکر ایجاد پویایی و تحرک در صنعت نگهداری اسناد و کالا با ارائه جدیدترین تکنولوژی ها و آخرین دستاوردهای روز دنیا، تلاش دارد فاصله موجود بین کشور عزیزمان ایران و کشورهای پیشرفته در این زمینه را از بین ببرد.

همانطور که میدانیم انبار محلی برای نگه داری کالا و موادی میباشد که به منظور تامین نیازهای آینده ذخیره و نگه داری می شوند. مهمترین کاربرد قفسه بندی پیچ و مهره ای مشبک برای نگه داری قطعات یدکی و ابزار در فروشگاه ها ، سوپر مارکت ها ، انبارها و حتی منازل می باشد. در سردخانهها و انبارهای مواد و انبارهای محصول بهترین کاربرد و بهرهوری را حاصل مینماید. زیرا رضایت مشتری از جمله عواملی است که بر میزان فروش یک محصول بسیار تاثیرگذار است. اما از مهمترین ویژگی های قفسه بندی های پیچ و مهره ای امکان جداسازی اجزا از یکدیگر میباشد. قفسههای فروشگاهی مهمترین و اصلیترین عامل نظام بخشی به فروشگاه است. قفسه پیچ و مهره امروزه یکی از مهمترین و رایج ترین قفسه بندی های موجود در بازار می باشد که بیشتر در انبارهای بزرگ، مغازه، فروشگاه، سوپر مارکت، هایپرمارکت و غیره برای طبقه بندی اجناس و کالاها مورد استفاده قرار میگیرد.

قفسه فروشگاهي

هر کدام از این قفسه های فروشگاهی دارای معایب و مزایای خود هستند که صاحبان فروشگاه ها باید با توجه به بودجه، نوع محصولات و همچنین محیط فروشگاه اقدام به انتخاب آن می کنند. از طرفی دیگر، فروشگاه هایی که نیاز به دکوراسیون و قفسه بندی زیبا و مدرن دارند می توانند از جنس چوب برای قفسه بندی فروشگاه خود استفاده کنند. پیشرفت های اخیر در صنعت تولید مواد مورد نیاز برای ساخت قفسه فروشگاهی (از جمله چوب، شیشه، کناف، پلاستیک و فلز) این فرصت را برای صاحبان فروشگاه ها فراهم آورده است که بتوانند از مدرن ترین و جدیدترین قفسه فروشگاهی در دکوراسیون فروشگاه یا مغازه خود بهره ببرند. به عنوان مثال، یک قفسه فروشگاهی مدرن و جدید از ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده است به گونه ای که ستون و اسکلت سازه قفسه فروشگاهی از جنس فلز بوده (به دلیل استحکام بالا) و همچنین شبکه های آن از چوب های مدرن همچون ام دی اف ساخته شده اند.

امروزه دیگر شما نمی توانید انبار و یا فروشگاهی را بیابید که مجهز به قفسه بندی نباشد استفاده از قفسه بندی در فروشگاه و انبارها نیز با پیشرفت تحول پیدا کرده و در هر قسمت با توجه به نیاز مشتری اندیشه و ابداع جدید به کار گرفته شده است. این نوع قفسه بندی با استفاده از نبشی های پانچ شده، پیچ و مهره و کفه توانست تحول بزرگی درتولید قفسه بندی برای انبار به وجود آورد.یکی از مزیتهای مهم قفسه بندی پیچ و مهره ای این است که به آسانی و خیلی سریع نصب میشود. در شرکت نور پایتخت دیگر خدمات فلزی مانند خدمات پانچ ورق سی ان سی نیز صورت می گیرد. همچنین قرار دادن اجناس با ابعاد کوچک در طبقات بالایی قفسه بندی محصول را از دید و دسترس خریدار دور می کند. به طور معمول سازه و بدنه قفسه بندی های سبک از فلزات سبک تولید شده و قدرت تحمل بالایی در برابر وزن سنگین کالاها ندارند.این نوع از قفسه ها بیشتر برای نگهداری کالاهای سبک و کوچک استفاده می شود و چیدمان اقلام مختلف بر روی آنها توسط اپراتور انسانی انجام می شود.

نمی توان اهمیت قفسه بندی در انبار و طراحی انبار را در نگهداری کالاها و سرعت انجام امور انبار داری را کتمان کرد. در انتخاب و طراحی قفسه ها در نظر داشته باشید حالتی ایجاد کند تا دزدیدن محصولات که در فروشگاه های بزرگ اتفاق می افتد سخت شود؛ مثلا به شکلی که دید کافی برای محصولات داخل قفسه ها از همه جهت وجود داشته باشد. بدون قفسه و تمرکز روی ترتیب و انسجام همه محصولات، تقریبا خرید و فروش در آن غیر ممکن خواهد بود. ما پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود . از دو دهه پيش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع,قفسه فروشگاهی,قفسه انبار,قفسه سردخانه ای آغاز نموده و با توجه به سابقه ده ساله قبل از آن در زمینه صنایع فلزی ، بـر آن بـوده ایم که سهم هرچند اندک خود را در به گـردش در آوردن چرخهـای اقتصـاد کشور و رشـد و بالندگی ایران عزیز برداریم و دراین راه پا در عرصه جهانی گذاریم ولیکن نیک میدانیم که صنعت کشـور مـا زمـانی درعـرصه جهـانی دارای جایگاه خــواهد بود که تمام کوشش خـود را در بالابردن کیفیت محصـول معطـوف كنيم.

به همین دلیل قبل ساخت مکان و جای استند قرار خواهد گرفت باید سنجیده شده باشد. اجناسی که در این قفسه بندی جای میگیرند باید سبک باشند و به راحتی بتوان با دست آنها را جا به جا کرد. تحمل بار این قفسه بندی در هر طبقه۱۲۰ کیلوگرم تا۳۰۰ کیلوگرم میباشد.قفسه فلزی پیچ ومهره ای سنگین بصورت سفارشی میباشد که برای کالاهای سنگین کاربرد دارد. دقت در انتخاب و خرید نوع قفسه بندی: با توجه به بودجه و کاربرد قفسه، یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. ممکن است قصد شما تنها جاگزاری اجناس باشد برای این کار قفسههای فلزی و محکم را انتخاب کنید. در چینش قفسه فروشگاهی باید این مسئله مد نظر قرار گیرد که نوع طراحی قفسه و نحوه اتصال و جنس آنها در زیبایی و جذابیت کالاها و نمای کلی فروشگاه بسیار تاثیر گذار است.قفسه ها به نوعی قلب یک کسب و کار و یا انبار یک تولیدی است.

یکی از مهم ترین آیتم هایی که بر تصمیم گیری مشتری در خرید تاثیر گذار است ظاهر شیک و منظم اجناس و در دسترس بودن آنهاست.قفسه های زیبا و منحصر بفرد با رنگ و فرم شکیل که دارای فضای باز مناسب بین ردیف ها هستند، بیشترین دید را برای مشتری ایجاد می کنند. قفسه ها علاوه بر اهمیتی که در دسته بندی محصولات دارند باعث سهولت کار، افزایش سرعت فرآیند تولید، بهبود نگهداری مواد اولیه و مواد مصرفی و سهولت در انتقال محصولات و پیشگیری از ضایعات و هدر رفت می شود.همانطور که میدانیم در فرآیند تولید، سیستم انبارداری و نحوه نگهداری و چیدمان محصول در فضای مناسب ضرورت زیادی دارد.

این به کاهش آسیب به محصول و قفسه ها کمک می کند، همچنین باعث افزایش بهره وری و ایجاد یک محیط کار ایمن تر می شود. به عنوان مثال، برای فروشگاه هایی که تنوع محصولات فراوانی دارند، استفاده از قفسه فروشگاهی فلزی مقرون به صرفه تر می باشد. نوع نبشی با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد طبقات اصلی قفسه بندی تعیین می گردد. قفسه مشبک ( شیک شلف ارائه کننده انواع قفسه مشبک , قیمت قفسه مشبک) از مجموعه ای از نبشی های سوراخ دار و کفی های صاف تشکیل شده که به صورت طبقاتی روی یکدیگر قرار می گیرند. قفسه های پیچ و مهره ای برای انواع اجناس مختلف تولید میشود. اینکه برای کالاهای متفاوت و انبار های مختلف با ابعاد مختلف چه نوع سیستم قفسه بندی انباری پیاده سازی شود نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد . قیمت قفسه فلزی انباری با توجه به نوع قفسه بندی فلزی مورد نیاز ، ابعاد انبار و نحوه پیاده سازی محاسبه میگردد .

قفسه مغازه مزیت اصلی قفسه صنعتی نظم بخشیدن به کالاها و تجهیزات موجود است. گروه صنعتی قفسه سازان میثاق (قفسه 24) در حوزه طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی و قفسه های انبار، باکسهای پلاستیکی با جدیدترین متدهای روز دنیا در تهران مشغول به فعالیت می باشد. از پرکاربردترین انواع قفسه فروشگاهی می توان به قفسه بندی پیچ و مهره ای اشاره کرد که بهترین و راحت ترین ابزارها هستند. همچنین می توان به راحتی و با استفاده از دست انواع و اقسام مختلف اجناس را روی قفسه های پیچ و مهره ایی چید. در گذشته اغلب مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها از قفسه های فروشگاهی ساده و مقاوم مانند قفسه های فلزی استفاده می کردند. قفسه بندی های پیچ و مهره ای دارای ویژگی های خاصی میباشند که به بخشی از آنها اشاره میکنیم. قفسه فلزی انباری دارای انواع گوناگون و کابردهای مختلف میباشد . در دنیای امروز استفاده از فضا و همچنین نظم بخشیدن به محیط کسب و کار یکی از ضرورت های اصلی در هر شغلی می باشد استفاده از انواع قفسه فلزی در چیدمان محل کار و فعالیت در صنف های مختلف می تواند باعث ایجاد این نظم و هچنین رضایت مشتریان گردد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل