اکنون شما ممکن است فروش تتر خود را تکمیل شد ایمن

این امر USDT را به یک ارز ایدهآل برای مشاغل و افرادی تبدیل میکند که نیاز به ارسال یا دریافت پرداختها به دلار آمریکا دارند اما نمیخواهند با نوسانات بازار ارزهای دیجیتال مقابله کنند. به این صورت که در شبکه بلاک چین نسبت به کاری که انجام می دهید کارفرما به شما واریزی انجام دهد و یا این که برای کسی که میخواهید تتر واریز کنید و بعد آن شخص می تواند آن را به صورت دلار در یافت کند. در صورت هرگونه تخلف از سوی کاربر اعم از استفاده از حساب های هکی,مشخص نبودن منبع پول، پولشویی و … دو استراتژی اصلی تتر خرید توکن و معامله آن در بازار است. او با شبیه کردن تتر TRC20 به توکن اتریوم، نظر کاربران اتریوم را بیشتر جلب ساخت. والکس کمتر از ۱۰ ارز برای خرید و فروش دارد و کارمزد معاملات برای کاربران برنزی این صرافی و برای سرمایه کمتر از ۵۰ میلیون ۰.۴ درصد بوده و هرچقدر سطح کاربر و ارزش رمزارزهایش بیشتر باشد، میزان کارمزد والکس نیز به همان نسبت بالا میرود؛ به عبارتی میتوان گفت که والکس جزو گرانترین صرافیهای ایرانی است.

اوکی اکسچنج بیش از ۴۰۰ رمز ارز را برای خرید و فروش پشتیبانی میکند و نرخ کارمزد آن ۰.۳ درصد میباشد. اولین صرافی که در این مقاله به معرفی آن میپردازیم، صرافی اوکی اکسچنج میباشد، این صرافی نیز از قدیمیهای فعال در حوزه رمزارزهاست که با نام آماتیس ثبت شده و از ۶ سال پیش تاکنون مشغول به فعالیت میباشد. در تاریخچه صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج (یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی) این طور نوشته شده که در ابتدا شرکت آماتیس با ۳ برنامه نویس علاقه مند شروع به کار در زمینه ارائه آیتم های بازی آنلاین و گیفت کارتها و خدمات حواله ارزی کرده است و بعد از گذشت مدتی وارد دنیای کریپتوکارنسی و ارائه خدمات تبادل ارزهای دیجیتال به کاربران ایرانی شده است. ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط شرکت Tether تضمین شده است تا با دلار آمریکا ثابت بماند. تتر یا Tether یکی از انواع ارزهای دیجیتالی است که با نماد USDT در بازار رمزارزها مبادله میشود. به همین خاطر لازم هست که موقع اقدام برای خرید یا فروش تتر با حساسیت بیشتری عمل بکنید و ریسک های این چنینی رو که میتونه باعث بشه تا ارزش استیبل کوین تتر به کلی فرو بریزه رو هم در نظر بگیرید.

وام دادن به استیبل کوین های خود برای به دست آوردن نرخ های بهره بالا (برخی از پلتفرمهای وام دهی بیش از 10 درصد پرداخت میکنند). به دلیل این مشکلات با وجود برخی کاربردهایی که تنها از یک بروکر خارجی میتوانید انتظار دریافت آنها را داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال ایرانی میتواند انتخاب امنی باشد. ما در این مطلب سعی کردیم تمامی اطلاعاتی که شما برای خرید تتر به آنها نیاز دارید را برای شما بیان کنیم. برای فروش تتر و تبدیل آن به ریال کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و مقدار و قیمت تتر مدنظر خود برای فروش را وارد نمایید. بدین معنی که اگر 1.98 تتر موجودی دارید، می بایست رقم 1 را در کادر مربوطه وارد کنید و اعشار را وارد نکنید. نکته قابل توجه این که با وجودی که تتر بر روی جند بلاکچین قرار دارد ولی تاکنون ماهیت آن تغییری نداشته است. فروش تتر بر روی شبکه اتریوم به همین صورت انجام می شود، فقط می بایست حداقل 0.02 موجودی اتریوم داشته باشید. همچنین باید توجه داشت که ثبات قیمت تتر در یک دلار تنها در حالت ایدآل امکان پذیر است و در عمل تبدیل کردن تتر به دلار واقعی در حساب بانکی یا به صورت اسکناس، حداقل شامل کارمزدهایی برای نقل و انتقال خواهد بود.

برای خرید تتر کیف پول الترونیکی نیاز دارید. برای فعالیت در بازار معاملاتی تتر TRC20 نیازی نیست رمزارز خود را به ارز فیات همانند ریال تبدیل کنند. توجه داشته باشید ترتیبی که برای معرفی 10 صرافی بالا استفاده کردیم، به ترتیب محبوبیت از نظر کاربران است. همانطورکه در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، سادهترشدن فرایندها از دیگر مزیتهای سرویس کیف تتر تترلند است. به دلیل تورم، ارزش و قدرت خرید دلار در طول زمان از بین خواهد رفت.بنابر این تتر نمی تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر گرفته شود.

در نظر داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال مکانی است که در آنجا افراد میتوانند به صورت آنلاین، به خرید و فروش رمزارزهای مختلف بپردازند و درآمد حاصل از ترید ارزهای دیجیتال را به واحد پول رایج کشور خود مثل ریال و دلار تبدیل و به حساب بانکی شخصی وارد نمایند. آیا تا به حال متوجه شده اید برخی صرافی های رمزنگاری (مانند بیت فینکس) دلار را قبول نمی کنند، اما در عوض ارزهای رمزنگاری که واحد آنها بر پایه دلار است را می پذیرند. برای برخی از افراد کار کردن با صرافیهای ایرانی که به زبان فارسی نوشته شده ایده آل است و برای برخی دیگر کار کردن با صرافیهای خارجی و برتر دنیا گزینه بهتری است. یکی دیگر از پلتفرمهای ایرانی، صرافی تترلند است که به طور اختصاصی خرید و فروش تتر را برای کاربران ایرانی فراهم کرده و افراد میتوانند انقال سرمایه خود را به صورت استیبل کوین تتر و از طریق تترلند با خیال راحت انجام دهند. به رمز ارز هایی که قیمت ثابت دارند، استیبل کوین نیز گفته می شود. تتر رمز ارزی است که از نظر مقدار ثابت است و قیمت نوسانی ندارد؛ به همین خاطر به آن استیبل کوین (Stable Coin) یا ارز باثبات گفته میشود.

مهمترین رقبا تتر کدام استیبل کوینها هستند؟ استیبل کوینها معمولاً از پشتوانه یا دارایی حقیقی برخوردار هستند، مثل تتر که از پشتوانه دلار آمریکا بهره میبرد. همچنین در این مطلب جدا از اینکه بهترین قیمت خرید تتر را به شما میگوییم، اطلاعاتی را برای خرید آنلاین تتر و نحوه فروش آن نیز بیان خواهیم کرد. همچنین آنها معتقد بوده که این نوع معاملات سود بیشتری را برای فرد به همراه دارد. کاربران میتوانند از طریق شبکههای اجتماعی، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناس رمزینکس ارتباط برقرار کنند، رمزینکس نیز برای راحتی خرید و فروش و ترید اقدام به طراحی اپلیکیشن برای گوشی های همراه کرده که میتوانید آنرا به طور مستقیم از وبسایت این مجموعه دانلود و استفاده کنید، محدودیت برداشت های ریالی و رابطه کاربری به نسبت ضعیف، از معایب این صرافی محسوب میشود. این در حالی است که در صورت استفاده از صرافی داخلی خدمات پشتیبانی به زبان فارسی بوده و این مسئله کار را برای استفاده از سیستم معاملاتی به نسبت آسانتر خواهد ساخت. ، که ما قصد داریم در این مقاله آن را به صورت کامل شرح دهیم.

تنها مورد مهمی که در رابطه با ارزینجا لازم است بدانید سخت و طولانی بودن مراحل احراز هویت آن است که البته این سختی در مقایسه با خدمات خوب صرافی، کاملا ارزش دارد. لازم است بدانید که صرافی ارز دیجیتال اکسیر هم از صرافیهای معتبر ایرانی است که توانسته اعتماد خیلی از کاربران را جلب کند. صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس فعالیت حرفه ای و رسمی خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز نموده و تاکنون گزارش تخلفی از این صرافی ایرانی درج نشده و با جلب اعتماد کاربران همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد. کارمزدی که در هنگام خرید و فروش تتر از کاربران صرافی تترلند کسر می شود بسته به نوع شبکه انتخابی کاربر، متفاوت است.

رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز تتر میشوید. زمانی که وارد سایت تتر لند می شوید با دو گزینه می خواهم تتر بخرم و می خواهم تتر بفروشم روبرو خواهید شد. اگر بخواهیم تتر TRC20 را بازتر کنیم، استاندارد ساخت توکن در بلاکچین ترون به شمار میرود. از موارد دیگر در مورد تتر این است که رمزنگاری آن بر پایه دلار انجام شده است و دقیقا معادل یک دلار ارزش گذاری می شود. معاملات تتر باید با آگاهی و بررسی انجام شود و مسئولیت ضرر نا آگاهانه از خرید آن به عهده خود کاربر است. 2. پشتوانه تتر، دلار آمریکا است و به واسطه تتر می توانید نقل و انتقال دلار را انجام بدهید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.