ایجاد تیزر تبلیغاتی با تلفن و برنامه & دیجیاتو

[ad_1]

با گسترش خدمات فضای مجازی و استفاده از بسترهای آنلاین مانند شبکه های اجتماعی برای فروش محصولات مختلف، استفاده از محتوای جذاب برای جذب بیننده به یکی از نیازهای اساسی کسب و کارها تبدیل شده است. بدون شک، ویدئوهای تبلیغاتی یکی از بهترین انواع محتوا هستند که می توانند تاثیر زیادی بر روی مشتریان بگذارند. اگرچه ساخت چنین ویدئوهایی به صورت حرفه ای به مهارت و تجهیزات خاصی نیاز دارد. اما به لطف برخی ابزارها مانند افزایش کاربرد ممکن است با تلفن تیزر بسازید بدون دانش کافی امکان پذیر است.

معرفی ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن افزوده شده است

پس از نصب و ورود به برنامه Boosted با معرفی مختصری از ویژگی های اپلیکیشن آشنا می شوید. علاوه بر این، به جای ایجاد یک حساب کاربری جدید در اپلیکیشن، می توانید وارد اکانت گوگل خود شوید و از امکانات آن استفاده کنید. صفحه ادامه برای نوع کسب و کار را انتخاب کنید خدمات زیبایی، مالی، آموزشی، دکوراسیون داخلی، خدمات مسافرتی و غیره. نشان می دهد که عناوین قابل مشاهده هستند. اگر علاقه ای به انتخاب نوع کسب و کار خود در این صفحه ندارید یا آن را در بین موارد فوق نمی بینید؛ شما به راحتی می توانید کلید پرش روی گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. البته انتخاب موضوع از صفحه زیر به کاربر کمک می‌کند تا قالب‌های آماده‌ای را که برای ساخت تیزر تبلیغاتی گوشی نیاز دارد، راحت‌تر بیابد.

اپلیکیشنی برای ساخت تیزر تجاری روی گوشی توسعه یافته است
دسته بندی نادرست کسب و کارهایی که هنگام ورود به برنامه مشاهده می شود

پس از انتخاب موضوع کسب و کار، به صفحه اصلی برنامه بروید ویدیو ایجاد کنید شما به گزینه های مختلفی از جمله قالب های ویدئویی آماده از دسته های مختلف دسترسی خواهید داشت. اولین گزینه در این صفحه شروع از ابتدا است که به شما امکان می دهد یک ویدیوی تبلیغاتی از ابتدا ایجاد کنید. البته این گزینه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا اکثر کاربران برای استفاده از قالب های آماده و صرفه جویی در وقت به اپلیکیشن Boosted مراجعه می کنند. در نتیجه در این قسمت فقط به آن می پردازیم و وارد جزئیات نمی شویم.

همانطور که در میان گزینه‌های صفحه اصلی پیمایش می‌کنید، با سرفصل‌هایی برای تبلیغ برند، تبلیغات مزایده‌های محصول، ایجاد نظرسنجی یا پرسیدن سوالات مشتریان مواجه می‌شوید. همه این گزینه ها پایه و ساختار یکسانی را به کاربر ارائه می دهند و فقط عناصر پیش فرض استفاده شده در آنها متفاوت هستند. با انتخاب هر یک از آنها ابتدا باید یک پس زمینه مرتبط با موضوع خود انتخاب کنید، سپس چیدمان عناصر را با توجه به نوع اپلیکیشن تغییر دهید. با این حال، باز هم توصیه می شود از این قسمت صرف نظر کنید و به سراغ قالب های آماده ای بروید که برای خروجی ویدیو به تلاش کمتری نیاز دارند.

اپلیکیشنی برای ساخت تیزر تجاری روی گوشی توسعه یافته است

قالب های آماده؛ بازیابی مشاغل کوچک

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد؛ ساخت فیلم های تبلیغاتی حرفه ای فرآیندی پرهزینه و زمان بر است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک توانایی پرداخت آن را ندارند. حتی تبلیغ یک گوشی از ابتدا با برنامه هایی مانند Boosted آسان نیست و زمان نسبتاً طولانی می برد. در ضمن بهره ببرید قالب های آماده موجود در برنامه ساده ترین راه برای دستیابی سریع به خروجی قابل قبولی که صاحبان مشاغل می توانند از آن استفاده کنند.

در زیر قالب های آماده وجود دارد دسته بندی های مرتبط با حوزه فعالیت تجاری قرار داده شده. البته، تعداد الگوها همچنین شامل موضوعات خاصی مانند کووید-19، نقل قول ها و رویدادهای فصلی است که ممکن است مستقیماً به محصول یا خدمات خاصی مرتبط نباشد. ساده ترین راه برای دسترسی به چنین قالب هایی استفاده از نوار ابزار اصلی در صفحه اصلی با موضوعات مختلف است. همچنین می توانید صفحه اصلی برنامه را به سمت پایین اسکرول کنید تا قسمت های مختلف تعریف شده را ببینید.

اپلیکیشنی برای ساخت تیزر تجاری روی گوشی توسعه یافته است
قالب های آماده به دسته ها و موضوعات مختلفی تقسیم می شوند

پس از انتخاب هر قالب آماده در برنامه ابتدا ابعاد مورد نظر برای پروژه برای شناسایی. نسبت ابعاد 1:1 (مناسب برای پست کردن در شبکه های اجتماعی، برای مثال) اینستاگرام) 9 تا 16 (مناسب داستان ها) و 16 تا 9 (مناسب برای پلتفرم های ویدئو محور به شرح زیر) یوتیوب) برای کاربران باز است. واضح است که باید بر اساس هدف نهایی و مکان ویدیوی تبلیغاتی، نسبت تصویر مناسب را انتخاب کنید.

ویرایشگر کاربردی برای ایجاد تبلیغات تلفنی

وقتی نسبت تصویر مشخص شد، وارد کنید صفحه ویرایشگر برنامه جایی خواهد بود که اسلایدها در وسط صفحه قرار دارند و نوار ابزار ویرایشگر شما می توانید از پایین صفحه به آن دسترسی داشته باشید. اولین گزینه در نوار ابزار شامل هدر رسانه با گزینه هایی برای جایگزینی تصاویر و ویدیوها، تغییر اندازه اسلایدها، برش فایل ها و موارد دیگر است. فیلترهای مختلف در آن است. با انتخاب هر فیلتری می توانید میزان برنامه را کنترل کنید و در حالت برش تصویر و ویدئو نیز می توانید به جدول زمانی دسترسی داشته باشید که کنترل بیشتری بر اندازه محتوای نمایش داده شده می دهد.

اپلیکیشنی برای ساخت تیزر تجاری روی گوشی توسعه یافته است
ویرایشگر برنامه خیلی پیشرفته و پیچیده نیست، اما می تواند مفید باشد

با لمس کردن افزودن گزینه (نماد T) می توانید پست های بیشتری را به پروژه خود اضافه کنید. همچنین برای ویرایش پست های آماده در قالب کافیست یک بار روی آنها ضربه بزنید و با ابزار ویرایشگر پست باز کنید. شامل اصلاح خودرو فونتاندازه، طرح و سایه نوشته شده و گزینه حذف کامل متن در پایین است.

اگرچه اپلیکیشن Boosted از خوشنویسی فارسی پشتیبانی می کند. اما هیچ فونت فارسی و عربی در آن نیست.

گزینه دیگری در نوار ابزار Color نام دارد و می توانید از این گزینه استفاده کنید. پالت رنگ پروژه را به دلخواه خود اصلاح کنید. البته رنگ های انتخاب شده فقط روی عناصر گرافیکی پروژه اعمال می شود و تاثیری بر تصویر یا فایل های ویدئویی استفاده شده ندارد.

اپلیکیشنی برای ساخت تیزر تجاری روی گوشی توسعه یافته است

گزینه های دیگر در نوار ابزار عبارتند از: Music برای تغییر آهنگ، حجم و برش، قالب برای انتخاب مجدد اندازه تصویر و صحنه ها برای افزودن اسلایدهای بیشتر به پروژه. اگرچه ممکن است موارد فوق مهم به نظر نرسند. اما گاهی اوقات می توانند بسیار مفید و کاربردی باشند. به عنوان مثال، اگر می خواهید در یک پروژه به طور همزمان به یک استوری و یک پست اینستاگرام خروجی داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بار فایل را با نسبت تصویر 1:1 ذخیره کنید و سپس برای خروجی آن را به 9 تغییر دهید. . : 16.

پس از ویرایش پروژه می توانید ضربه بزنید. گزینه پیش نمایش از گوشه سمت راست بالای صفحه به پیش نمایش دسترسی پیدا کنید. اگر همه چیز به خوبی اندیشیده شده است، بیشتر بخوانید کلید اشتراک گذاری در پایین صفحه ضربه بزنید تا به صفحه دسترسی داشته باشید تا خروجی را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید یا آن را مستقیماً در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام و برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp به اشتراک بگذارید. شایان ذکر است که فایل های خروجی وجود دارد. فرمت MP4 ذخیره.

با وجود ویژگی های خوب اپلیکیشن Boosted، نقاط ضعف بسیار جدی در آن وجود دارد. در نسخه رایگان، کاربران دسترسی بسیار محدودی به قالب های آماده دارند و باید از آن ها برای مقاصد دیگر استفاده کنند. اشتراک حق بیمه (با مبلغ گزاف 15 دلار در ماه یا 130 دلار برای زندگی). البته نسخه کرک شده همیشه به صورت کاملا رایگان از منابع غیر رسمی در دسترس کاربران است. از دیگر معایب این برنامه عدم تنوع در طبقه بندی قالب ها، عدم امکان انتخاب وضوح و فرمت فایل خروجی و ویرایشگر نه چندان پیشرفته نسبت به سایر رقبا می باشد. با این حال، اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی با گوشی خود هستید، Boosted ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

اپلیکیشن Boosted را دانلود کنید

Powered: Marketing Video Maker از Lightricks
  • Powered: Marketing Video Maker از Lightricks
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • شرکت تولید کننده: Lightricks Ltd.
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • صدا: 250 و 77 مگابایت

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما