ایمان سرور پور مشاور کنکور کیست؟

کاملترین راهنمای مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 - محصل ایرانی مشاور با دید بازتری نسبت به شما مسیر را می بیند و می تواند شما را از جزئیات مسیر آگاه کند. به طور مثال، این که شما باید برای یک ماه قبل از کنکور به فکر جمع بندی باشید، فقط در همین حد کفایت می کند و شما نباید وارد جزئیات شوید. یکی از راه های موفقیت در عمل به برنامه ریزی کنکور 1401، بالا نگه داشتن انگیزه است و مهم ترین بازه زمانی، 4 ماه باقی مانده تا کنکور است که برای شما بسیار سرنوشت ساز است. تعداد زیادی از مردم در طول تاریخ به اهداف بزرگ خود در زندگی رسیده اند. داوطلبان زیادی با صدای مشاور تماس گرفته و سوالات خود را از مشاورین ما میپرسند و تمامی استرس و نگرانی خود را برطرف میکنند. برای درک صحیح از احتمال طرح سوال، دنبال سوالات پرتکرار در کنکورهای سالهای گذشته بگردید و منابع و سرفصلهای آن را شناسایی کنید. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا به پاسخ کلیه سوالات خود دست یابید. در درجه اول شما در زمان خود یعنی زمانی که باید صرف مطالعه شود، صرفه جویی کردهاید و برای آزمون و خطا آن را از دست ندادید. خیر، رشته های تاپ بدون قبولی در کنکور سراسری راهی برای پذیرش و ورود به دانشگاه ندارند و شما حتما باید در کنکور سراسری شرکت کرده و به درصد و تراز مورد نیاز دست پیدا کنید.

مشاوره ی کنکور انسانی

✅ داوطلبان برای شرکت و ثبت نام کنکور سراسری 1401 بایستی که دارای دیپلم چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه و یا مدرک دوره پیش دانشگاهی باشند. 1. داشتن مدرک كارشناسی (ليسانس) يا كارشناسی ارشد (فوق ليسانس يا دكتری حرفه ای يا اشتغال به تحصيل در سال آخر مقطع كارشناسی. مشاوران کنکوری که در موسسات هستند اکثرا کسانی هستن که دارای رتبه های تک رقمی و دو رقمی سال های اخیر بوده اند و توانستند کنکور و مسیر پر پیج و خم آن را با موفقیت طی کنند و به دلیل آشنایی با مسائل کنکوری و هم چنین به عنوان کسی که این مسیر را گذرانده است، می توانند کمک زیادی به شما بکنند. کنکور دارای یک مسیر طاقت فرسا برای هر یک از داوطلبین است، که اگر یک برنامه ریزی کامل و جامع داشته باشند می توانند با آرامش این مسیر را طی کنند. گام پازل به عنوان یکی از معتبرترین مراکز متخصص مشاوره کنکور، نکات راهبردی را در ارائه برنامهریزی درسی به دانشآموزان و داوطلبان در نظر میگیرد. 1- اولین گام برای برنامه ریزی، تعیین هدف است.

برنامه ریزی بر اساس زمان: در این نوع برنامه ریزی، فقط زمان مورد مطالعه مهم است و حجم مطالب بررسی نمی شود. به این ترتیب مسیر پشت سر گذاشتن آزمون کنکور و رسیدن به مقصود مورد نظر را که به نظر دشوار میآید، آسان میکنند. توجه: اگر به لیست اساتید رایان کلاس توجه کنید متوجه خواهید شد که این اموزشگاه انلاین صرفا برای رشته تجربی و ریاضی کلاس برگزار میکند و انسانی ها را فراموش کرده است. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خانه کارگر واحد کرج با ما همراه باشید. به طور قطع می توان گفت؛ تفاوت این دو داوطلب در شیوه مطالعه و نحوه برنامه ریزی و مهم تر از همه، عمل به برنامه ریزی برای کنکور است. داوطلبان کنکور انسانی در 5 سهمیه منطقه یک ، دو ، سه و سهمیه های 5 درصد ایثارگران و 25 درصد ایثارگران دسته بندی می شوند. اگر شما زمان بیشتری را مطالعه می کنید، مثلاً در بازه های دو تا سه ساعته، بهتر است حدود نیم ساعت استراحت داشته باشید. همچنین اگر برای دروس عمومی یا تخصصی کنکور 1400 یا کنکور 1401 به منابع و کلاس آنلاین کنکور نیاز داشتید نیز، دورههای غرب آنلاین با تخفیف ویژه برای شما دانش آموزان عزیز در دسترس است.

مشاور کنکور گاماس

آقای وحید بنی عامریان فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیر، مشاور پر انرژی و جوان حرف آخری با پنج سال سابقه مشاوره تحصیلی که دانش آموزان موفق زیادی داشتند. جفت دانشگاه هارو با سوابق تحصیلی شرکت کردم،یعنی هزینه ازم گرفته میشه؟ این که چه حجمی از درس ها را باید مطالعه کنید، چه آزمون هایی را باید شرکت کنید. داشتن برنامه ریزی برای کنکور 1401 باعث می شود که شما آرامش بیشتری داشته باشید و سعی کنید تا از حداکثر توانایی خود استفاده کنید. این عامل خود یک محرک عمل به برنامه ریزی است. او معتقد است:« اگر تعریف و تمجیدهای کلیشه ای و جانبدارانه مجری قدیمی صداوسیما که اینروزها جایگاهش در حد شیپورچی تبلیغاتی و حقوق بگیر یکی از مؤسسات تولیدکننده بسته های آموزشی کنکور تنزل یافته است از سیّد امیر دیبازر نبود، اکنون این مشاور کنکور از محبوبیت بیشتری در میان دانش آموزان برخوردار بود و حداقل می توانست جایگاه بهتری در میان بهترین مشاورین تحصیلی کشور کسب کند، زیرا مردم بارها نشان داده اند که هرآنچه را که صداوسیما تبلیغ کند، آنها قبول ندارند و بالعکس. ویژگی های مشاور تحصیلی ؟ حتماً در هر روز درس های متفاوتی برای مطالعه داشته باشید تا پروسه مطالعه کسل کننده نشود.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.