بارسا-مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی (10-18) ساله / البرز

حسن گلی تخصص زیادی در کار با پشت کنکوری ها دارد. در سال های گذشته مشاوران کنکور کار روتین و چک کردن برنامه رو برای دانش آموز انجام می دادند ولی مشاورای امروزه حتما باید این دید و بینش اینکه مهارت کنکور را چطور کسب کنند به دانش آموز بدهند. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. اگرچه رتبه های برتر کنکور تجربه خوبی در زمینه روشهای مطالعاتی دارند، اما بیشتر آنها از دانش و آگاهی لازم برای مشاوره دانش آموزان برخوردار نیستند. تجربه بالای مشاور تحصیلی خصوصاً در روزهای سخت و زمانهایی که دانشآموز خسته و بیانگیزه شده، بیشتر اهمیت پیدا میکنه. نیاز یک پشت کنکوری به مشاور بیشتر از هر کس دیگری است و تمام پشت کنکوری ها این صحبت را تایید می کنند. در سه مرحله نتایج پشت کنکوری ها تغییر می کند و داوطلب به رتبه برتری می رسد. روشی که واقعا باعث رتبه برتر شدن خیلی از شاگردان ما شده است! بارها تجربه کرده ایم که با زود خوابیدن و زود بیدار شدن استرس دیر به سرقرارهای صبحگاهی رسیدن را از بین می بریم. در قدم آخر نیز ذکر این نکته اجباری است به شرطی در کنکو سراسری موفق خواهید شد که در سطح کنکور تمرین کرده باشید.

مشاور کنکور کامران صداقت

من از سال ۹۹ ورود و در پایههای یازدهم و دوازدهم در آزمون ها شرکت کرده و به دلیل سوالات مناسب و جامعه آماری بالا و برنامه دقیق، در کانون ثبت نام کردم. چرا این دوره در ۷ سال نزدیک به ۱۰۰۰ بار فروخته است؟ یکی از شاگردان ایشان پس از سه بار کنکور دادن و تست کردن تمام روش های دیگر با برنامه ریزی خاص حجمی زمانی و با عمل کردن دقیق به دستورات استاد توانست پزشکی روزانه قبول شود. پیگیری: تماس دستیار ارشد استاد گلی با شما هفته ای ۱ بار برای پیگیری درسی و اطمینان از در مسیر صحیح بودن. می خواهید شاگرد خصوصی استاد گلی شوید؟ برای حفظ کیفیت دوره خصوصی مشاوره با استاد گلی در بازه هایی از سال ممکن است شما در لیست انتظار قرار بگیرید. می خواهید داستان موفقیت آن داوطلب استاد را بخوانید؟ کل ظرفیت پذیرش داوطلبان اعم از دانشگاههای دولتی، آزاد و سایر زیرنظامهای آموزش عالی یک میلیون و ۹۲ هزار نفر است که ۹۱۲ هزار نفر آن برای پذیرش … فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه شاهد برای سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد. سلام مشکلی بابت تحصیل مجدد ندارید باید از طریق پذیرش بدون کنکور یا ازمون اقدام کنید.

این موقعیتها، زمانی است که خطری جدی سلامت شما یا دیگری را تهدید کند. چکینگ: بررسی ساعت مطالعه و تعداد تست و عملکرد شما هر شب توسط مشاور که واقعا معجزه می کند! در واقع مشاور با بررسی کردن دفتر برنامه ریزی دانش آموز ، کاملا در خصوص وضعیت و شرایط مطالعه او آگاه می شود و با ارائه راهکارهایی مناسب، دانش آموز را به سمت و مسیر درست هدایت می کند. با بررسی کارنامههای سالهای اخیر، به خصوص سال 97 میتوانیم به این نتیجه برسیم که، قبولی با میانگین 50 درصد دروس کنکور علوم تجربی در رشته داروسازی سراسری احتمالی خیلی ضعیف یا شاید غیرممکن را دارد. اگه میخواین تست کنکورای قبلی رو بزنین و درصد بگیرین خب خیلی بهتره که تا یکی دو هفته قبل این کارو کردهباشین. از کتابهای تست هم سعی کنید برای ایجاد تسلط استفاده کنید. اما حل تست و تمرین می بایست به مقدار کافی انجام شود. فقط باید گام ها رو به همون ترتیبی که گفته شده انجام بدید. باید آمادگی چالش و رویارویی با سوالات پیش بینی نشده را داشته باشید.

مشاور کنکور کلاسینو

پس باید از خدمات مشاوره ای استفاده کنید که موفقیت شما را در کنکور تا حد زیادی تسهیل بخشد و باعث موفقیت شما شود. با اجرای کامل این برنامه شما همه دروس را در ۲۰ هفته تمام می کنید. و در طول هفته هم ارتباط مشاور و دانش آموز از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی برقرار است و دانش آموز می تواند سوالات و ابهامات خود را در کوتاهترین زمان با مشاور در میان بگذارد. در اسرع وقت با شما تماس گرفته و در مورد قیمت ها و همچنین ثبت نام قطعی شمارا راهنمایی خواهیم کرد. کنکور سال حساسی است و چون زمانی برای آزمون و خطا وجود ندارد همه یک میلیون شرکت کننده در آزمون سراسری قطعا تمایل دارند یک نفر مشاور را در کنار خودشان برای موفقیت داشته باشند و با برنامه ریزی و همچنین استراتژی های صحیح به پیش بروند و به بهترین موفقیت ممکن در کنکور سراسری دست یابند. طرز دوم: علاوه بر این، می توانید از نحوه تماس اهمیت شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت اسم اعلام کنید و در رخ تمایل اسم مشاور گزینه لحاظ خود را هم ذکر نمایید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولی زمان برای پاسخگویی به درخواستتان اهمیت مشاور کنکور طوفان (classori.ir) شما تماس بگیرد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.