باید منابعی برای وکیل مالیاتی داشته باشد

51 درصد باقیمانده در اختیار مؤسسات مالی غیردولتی است، HDFC و HDFC Bank دارای 20 درصد، ICICI Bank دارای 10 درصد، NSE Strategic Investment دارای 10 درصد و LIC Housing Finance دارای 11 درصد است. 0.69 درصد از کسانی که کمتر از 25000 دلار درآمد داشتند، حسابرسی شدند. نه. خط مشی ایالتی فارم ما دارای مقرراتی بود که به ما اجازه می داد تا 25000 دلار سیاست های اضافی را در فواصل زمانی پنج ساله بخریم – حداکثر چهار سیاست از این قبیل. پس از 20 سال، من بالاخره پاسخ هایی برای این سؤالات دارم – و بالاخره می فهمم که این سیاست ها چیست. و در 10 سال آینده، ارزش نقدی به رشد خود ادامه خواهد داد، در حالی که حق بیمه (در حال حاضر 800 دلار در سال) نسبتا ثابت باقی خواهد ماند. و در 10 سال آینده، ارزش نقدی به رشد خود ادامه خواهد داد، در حالی که حق بیمه (در حال حاضر 63 دلار در ماه) نسبتا ثابت باقی خواهد ماند. این طرح ارزش نقدی در مقابل حق بیمه پرداختی برای این بیمه نامه شمال غربی نشان می دهد که بیمه عمر یک سرمایه گذاری بلندمدت است که بازده آن در دهه ها اندازه گیری می شود نه سال ها. سود حاصل از سایر سیاست‌های «پرداخت‌شده» ما بیشتر از پرداخت حق بیمه‌های این بیمه‌نامه در حال حاضر است.

با این حال، بهتر بود این سیاست ها را بخرم که پول را برای جت اسکی خرج می کنند، حدس می زنم. بنابراین، اگر تشخیص داده می‌شد که مبتلا به سرطان نهایی هستم، بله، این پلیس‌ها را می‌خریدم – آنها یک شرط مطمئن خواهند بود. من این کار را برای دو مورد از سیاست‌های زندگی متقابل Northwestern خود انجام دادم، زیرا نمی‌توانستم حق بیمه سنگین چهار بیمه عمر را بپردازم. این سیاست های الحاقی نیازی به معاینه پزشکی نداشت. آیا بیمه کل زندگی معامله خوبی است؟ هنگامی که شما یک بیمه نامه کل زندگی را خریداری می کنید، مقداری از آن پول به خود بیمه فوت فوت می شود (اصولاً یک بیمه نامه مدت دار) و بخشی دیگر به بخش سرمایه گذاری می رسد. به خاطر داشته باشید که دو جنبه دیگر از کل زندگی وجود دارد که در اینجا به آنها نپرداخته ام. بیمه عمر یک بازی جوانان است. برای یک خانواده جوان که شروع به کار می کند، یک بیمه نامه مدت را می توان به اندازه کافی ارزان خریداری کرد – و در صورت فوت همسر در سنین پایین، پوشش ارائه می کند. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در مورد استراتژی های خود برای شما صحبت کنیم. کتاب‌های من را کنار صندوق می‌گذارند و در آنجا فروش خوبی دارند.

این نمودار با نمودار بالا تفاوت دارد زیرا مقادیر تضمین شده سیاست مزرعه ایالتی را نشان می دهد، در حالی که در نمودار شمال غربی، من ارزش نقدی را در طول زمان پیش بینی کردم. وکلای شرکت حقوقی Victory Tax Lawyers مجوز وکالت در ایالت کالیفرنیا را دارند و مسئول این ارتباط هستند. وکیل و مؤسس اصلی ما دارای مجوز در ایلینوی، جورجیا و تگزاس است، که به شرکت ما امکان می‌دهد تا به ادعاهای Nexus و نمایندگی برای مشتریانی با مکان‌های تجاری متعدد در دنیای پست Wayfair رسیدگی کند. شما همیشه برای ممیزی نیاز به وکیل ندارید، اما در صورت بروز اتهام، باید در اسرع وقت با یک وکیل مالیاتی در میامی تماس بگیرید. امکان تبدیل یک بیمه نامه به وضعیت "پرداخت شده" در هر زمان وجود دارد (به شرطی که بیمه نامه دارای ارزش نقدی باشد). بله همیشه. اگر به نمودار بالا نگاه کنید، برای سیاست متقابل Northwestern من، می‌توانید ببینید که نقطه «تقاطع»، که در آن حق بیمه‌های تجمعی کمتر از ارزش نقدی می‌شود، حدود 12 سال طول کشید.

بلافاصله، می بینید که این روش کارآمدی برای سرمایه گذاری نیست. "به نظر من این وکیل بسیار صادق است و مایل به کمک به مشتریان خود با راهنمایی آنها در مسیر درست است. اگر مالیات معوقه ای دارید که نمی توانید پرداخت کنید یا به دنبال نوعی تخفیف مالیاتی از IRS هستید، یک وکیل مالیاتی باید این کار را انجام دهد. NAELA با داشتن بیش از 4200 عضو وکیل، به حوزه انتخابیه خود کمک می کند تا آموزش های مداوم لازم برای به روز ماندن در مورد موضوعات مربوط به قانون سالمندان را دریافت کند. نیازی به قرار ملاقات نیست! W-2 با تمام داده‌های مالیاتی دیگر شما و ما مالیات‌های شما را با هزینه بسیار کمتر از سایر مکان‌های مالیاتی با جعبه بزرگ آماده و الکترونیکی می‌کنیم. امروز با یکی از کارشناسان مالیاتی ما قرار ملاقات بگذارید. کارشناسان مالیاتی ما، کار با مشتریان در مناطق اطراف را در اولویت قرار می دهند تا نتایج عالی مطابق با استانداردهای خود دریافت کنند. یک نقل قول رایگان دریافت کنید!

شما نمی توانید چیزی را برای هیچ به دست آورید، پس از جستجوی آن دست بردارید. بنابراین، از این ذهنیت که «می‌توانی از پس آن برآیی» کناره‌گیری کنید و از هدر دادن پول برای چیزهایی مانند اتومبیل‌های اجاره‌ای، تلویزیون کابلی، خدمات اشتراک، پنج شب در هفته بیرون از خانه غذاخوری و مواردی از این قبیل دست بردارید. شما می توانید سیاست را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام بازنشستگی بتوانید در مقابل آن وام بگیرید و در نتیجه هیچ عواقب مالیاتی نداشته باشید (وقتی بمیرید، بیمه نامه وام را پرداخت می کند). اگر در اواخر دهه 20 یا اوایل 30 سالگی خود هستید و شغل ثابتی دارید و به سرمایه گذاری های بلندمدت فکر می کنید، یک سیاست متوسط ​​با حق بیمه مقرون به صرفه گزینه بدی نیست. اگر بعداً نمی خواهید حق بیمه بپردازید (یا توانایی پرداخت آن را ندارید) این گزینه خوبی است – اما نمی خواهید تمام بیمه نامه خود را نیز از دست بدهید.

همانطور که می بینید، این زمان بازپرداخت بیمه نامه را تسریع کرد – یعنی افزایش ارزش نقدی بیش از حق بیمه های تجمعی. به احتمال زیاد، اگر یک آمریکایی معمولی از طبقه متوسط ​​هستید، نمی توانید آن را بپردازید، بلکه آینده خود را به رهن می گذارید (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه، با وام مسکن) تا بتوانید امشب مرغ کونگ پائو داشته باشید. تامین مالی مجدد مقرون به صرفه خانه — این برنامه برای صاحبان خانه هایی که دارایی آنها به سرعت ارزش خود را از دست می دهد این امکان را فراهم می کند تا وام مسکن خود را با نرخ پایین تری تامین مالی کنند.

نرخ مالیات بر فروش محلی شهرستان کیتساپ، واشنگتن حداقل 9 است. این نرخ شامل هر ایالت، شهرستان، شهر، و مالیات فروش محلی است. متأسفانه، اعتبار مالیاتی فدرال برای اولین بار برای خریداران خانه برای مالیات های سال 2020 شما در دسترس نیست. نمونه هایی از این کلاس ها شامل مالیات بر املاک و هدیه، شرکت ها و مالیات بر درآمد فدرال است. از آنجایی که نسل بزرگ بیبی بومور پیر شده است، سوشال سکیوریتی و مدیکر ادعا کرده اند که نسبت های بالایی از کل هزینه های فدرال درآمد مالیاتی را به خود اختصاص داده اند. در سال 2018، بازپرداخت کل ایالات متحده، از نظر ارزش نقدی بیش از کل حق بیمه پرداختی، تسریع خواهد شد. خرید بیمه "پرداخت" اضافی همراه با سود سهام شما ممکن است اندازه کلی بیمه نامه را در طول زمان افزایش دهد (هم از نظر ارزش نقدی و هم از نظر سود فوت) اما به این معنی است که این نقطه متقاطع (که ارزش نقدی بیش از مبلغ پرداخت شده است) بیشتر طول بکشد – یا ممکن است هرگز رخ ندهد. در اینجا، من تقریباً تا سال 2009 از سود سهام برای کاهش حق بیمه استفاده نکردم و همانطور که می بینید، یکبار این کار را انجام دادم، شیب منحنی سود کاهش یافت و خیلی زودتر از خط ارزش نقدی عبور کرد.

هزینه یک گالن رنگ کمتر از یک وعده غذایی است و می توان برای مدت طولانی تری از آن لذت برد. از زمان انتشار این گزارش در سال 2006 تا مارس 2008، کانتی تلاش کرد تا قراردادها را با شیلو خاتمه دهد. اگر IRS نماینده ای را برای پرونده شما تعیین کرده باشد، معمولاً به این معنی است که IRS در آستانه اقدام علیه شما است. توجه داشته باشید که چگونه شیب منحنی حق بیمه پس از حدود سال 2006 کاهش می‌یابد – این زمانی بود که تصمیم گرفتم توصیه‌های نماینده متقابل Northwestern خود را نادیده بگیرم (یک کار واقعی، اجازه دهید به شما بگویم) و سود سهام را برای کاهش حق بیمه اعمال کنم.

توجه داشته باشید که چگونه شیب دو خط در نمودار بالا تقریباً یکسان است – تا زمانی که من تصمیم به اعمال سود سهام به حق بیمه کردم. IRS دو نوع هزینه تأخیر در نظر می گیرد: جریمه های عدم تشکیل پرونده و عدم پرداخت. بخش 6065 مالیات دهندگان را ملزم می کند که اظهارنامه هایی را که تحت مجازات شهادت دروغ امضا شده اند ارائه کنند، اما در مورد اخطارها و تصمیمات انجام شده توسط IRS چیزی نمی گوید. در صورتی که مالیات دهندگان قادر به پرداخت فوری یا کامل بدهی خود نباشند، می توانند طرح های پرداخت، حق حبس مالیاتی، کاهش های مبتنی بر نیاز یا سایر گزینه ها را از طریق IRS تنظیم کنند. و فراتر از رسیدگی به تعهدات، گزارش‌دهی و HMRC، ما همچنین می‌توانیم به شما در شناسایی فرصت‌های رشد کسب‌وکار و برنامه‌ریزی آینده کمک کنیم. اگر مطمئن نیستید که برنامه‌ریزی ارائه شده توسط مشاور دیگر بسیار مصنوعی است یا بسیار ساختگی است و همچنان تصمیم دارید آن را به آنها ارجاع دهید، باید مشتری را از خطرات مرتبط با برنامه‌ریزی تهاجمی، از جمله چالش احتمالی توسط HMRC و آسیب احتمالی به آن آگاه کنید. شهرت، آبرو. شما نمی توانید در 50 سالگی تمام زندگی را بخرید و اصلاً امیدوار باشید که از پس آن بربیایید. برای پاسخ به سوال اول، پاسخ کلی خیر است – بیمه کل زندگی واقعاً معامله خوبی نیست.

وقتی تبلیغی برای "بیمه عمر برای سالمندان! بدون نیاز به معاینه پزشکی!" فقط راه برو همانطور که از نمودارهای بالا می بینید، این بستگی به این دارد که آیا سود سهام را برای کاهش حق بیمه اعمال می کنید یا خیر. من اخیراً تعداد زیادی آشغال را در eBay و Craigslist فروختم (به ورودی قبلی وبلاگ من مراجعه کنید) و حدود 1700 دلار درآمد داشتم. از طرف دیگر، Whole Life هم به عنوان یک بیمه نامه و هم به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری عمل می کند. این نمودار همان داده ها را برای خط مشی کل زندگی مزرعه ایالتی مارک نشان می دهد. این سیاست ایالت فارم برای بازپرداخت حق بیمه هایش بیشتر طول کشیده است، عمدتاً به این دلیل که ما در اوایل سود سهام را برای حق بیمه اعمال نکردیم. چه مدت طول می کشد تا آنچه را که سرمایه گذاری کرده اید بازپرداخت کنید؟ به ازای هر دلار سرمایه گذاری در این نقطه، سیاست حدود دو دلار افزایش می یابد. به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده تا این لحظه، این سیاست بیش از دو دلار افزایش می یابد. سیاست ایالت فارم به خوبی انجام نمی شود – 0.21٪ حق بیمه پرداخت شده از ابتدا را بازگرداند.

عملکرد زیربنایی شرکت نیز یک مسئله است، اگرچه همانطور که در اینجا نشان داده شده است، State Farm از مقادیر تضمین شده خود فراتر رفته است. اگر شرکتی در سال مالی قبل تا 15 میلیون روپیه (190000 دلار آمریکا) گردش مالی داشته باشد، در هنگام عرضه کالا در فاکتورها، کد HSN را ذکر نکرده است. سیاست شمال غربی به وضوح برنده است – با بازگشت میانگین pf حدود 2.9٪ در سال در طی 20 سال. "سیاست مالیاتی خوب ناشی از سیاست مخارج خوب است. فقط به این دلیل که من درآمد زیادی داشتم به این معنی نیست که می توانم از پیگیری مخارج چشم پوشی کنم. در بسیاری از موارد، شرکت های مدیریت بدهی به مصرف کنندگان کمک می کنند تا وضعیت مالی خود را به مسیر درست برگردانند. در بسیاری از موارد، مشتریان با مشکل مواجه می شوند. فقط با بدهی مالیاتی IRS سر و کار دارید. شما همچنین می توانید کارشناسی ارشد حقوق (LLM) در بانکداری و امور مالی بدهی، یا LLM در حقوق بین الملل مالی را مطالعه کنید تا دانش و مهارت های لازم برای رفتن به این بخش را به شما بدهد. Q. I. من طلاق گرفتم، و حکم طلاق من به وضوح بیان می کند که بدهی مالیاتی سابقم تنها مسئولیت اوست. من متوجه شدم که شغل "پرداخت حقوق" واقعاً مرا ثروتمندتر نمی کند، زیرا با یک صورت حساب مالیاتی و هزینه های کلان همراه بود.

شخصی که سالی 100000 دلار درآمد دارد ممکن است بگوید که 1000 دلار پول زیادی نیست، اما در واقع نشان دهنده 1٪ از درآمد آنها است. هر دو سیاست دارای مزایای مرگ بیش از 100000 دلار هستند. شرکت های بیمه احمق نیستند و شما نمی توانید در سن 50 سالگی 100000 دلار برای هر مبلغ ناچیزی پوشش دریافت کنید. بخش مالیات علاوه بر اینکه به شما فرصتی برای خدمت به کشورتان می دهد، به فارغ التحصیلان جدید فرصتی بی بدیل می دهد تا در اوایل حرفه حقوقی خود، تجربه برتر دعوی قضایی را کسب کنند. تجربه یک وکیل مالیاتی به آنها امکان می دهد بفهمند که IRS چگونه آن قوانین و مقررات را تفسیر و اجرا می کند. خانم Fehn در سال 1993 برای وکالت در ایلینوی پذیرفته شد. او هم در بخش خصوصی و هم در دولت تجربه دارد. ثبت اعتماد خارجی نیوزلند در NZ IRD طبق قانون.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات مالیاتی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت