برنامه ریزی کنکور منحصرا زبان 1401

بی شک شرایط ایدهال براي هر کنکوری این است که در جلسه کنکور پاسخ تمامی سوالات را بلد باشد ولی چه ميشود اگر شما کلیه پاسخ ها را بدانید ولی وقت نکنید همه را بزنید؟ شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور هنر در هر یک از دانشگاه ها متفاوت است و می توانید برای اطلاع از این شرایط و ضوابط ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان پاسخ با ما در ارتباط باشید. در مشاوره انتخاب رشته ابتدا به شما کمک میشود تا نسبت به شرایط تحصیل در هر یک از دانشگاهها اطلاعات لازم را به دست آورید و همچنین در صورت انتخاب دانشگاه های دارای شهریه شما را از میزان شهریه تمامی دانشگاه ها مطلع می نمایند تا هزینه های تحصیل در این دانشگاه ها را به طور دقیق بدانید. مطمئن باشید اغلب یا حتی هیچ کدام از حوادث ناگواری که تصور می کنید در پیش از کنکور یا جلسه کنکور امکان دارد که رخ دهد، هیچوقت برایتان اتفاق نخواهد افتاد.

مشاور کنکور با قیمت مناسب

بهترین راهکار برای تنبل نبودن ، موفقیت ، انگیزشی ، مشاوره، نکته ی کنکوری خوب است شما هم پیش از آغاز مطالعه براي کنکور، روش مطالعه رتبه های برتر سال های پیش را براي هر درس بیابید و از آن ها استفاده کنید تا مطالعه سودمندتری داشته باشید. این نوع استرس، بزرگ ترين دشمن شما در سال کنکور است و بهتر است هرچه سریعتر از شر آن خلاص شوید. این نوع استرس برعکس وضعیت قبل، نه تنها سبب افزایش کارایی شما نمی شود بلکه نوعی از فلج و ناتوانی را در شما ایجاد ميکند و مانع از موفقیت و تلاش شما ميشود . در زمان کنکور دو نوع استرس همیشه با شما خواهد بود که یک نوع آن موثر است و یک نوع آن زیان آور. اول به یک کتاب تست کامل مسلط میشوند و بعد به سراغ کتاب بعدی میروند . پس برای دریافت رایگان 20 درصد از محصولات حرف آخر به همراه 40 تست قطعی کنکور و برنامه 4 ماهه کاملأ تخصصی، کافیست همین الآن فرم زیر را پر کنید و تغییر در آینده خود را رقم بزنید. نکات زیر نیز از جمله نکاتی هستند که بهتر است برای داشتن بازدهی مناسب در مطالعه به آن ها توجه کنید. گروه علوم انسانی نیز یکی دیگر از گروه های آزمایشی است که طرفداران خاص خود را در میان داوطلبان کنکوری دارد.

مشاور کنکور دکتر صداقت

موقع مطالعه نکته برداری ميکنند و با استفاده از آن، یک مرور هفتگی خوب دارند. کار یک مشاور خوب اینجا هم به وضوح به چشم میاد، یک مشاور خوب دقیقا میدونه که باید چه زمانی به تو روحیه حرکت مجدد بده، یک مشاور خوب قبل از اینکه این اتفاقات برای تو پیش بیاد، از عادی بودن و امکان وقوع اون با تو صحبت میکنه و بهت میگه که این فقط برای تو نیست و اگر بلد باشی چطور خودت رو جمع و جور کنی میتونی از این فرصت به نفع خودت استفاده کنی. از منابع درست و کافی هم استفاده می کنند اما متاسفانه اون نتیجه ای که مدنظرشون هست رو کسب نمی کنند. از بعضی دمنوش ها مثل بابونه و گل گاوزبان استفاده کنید. خودتان را باور داشته باشید و هر روز از الفاظ مثبت و امیدبخش در مورد خود استفاده کنید. همچنین هزینه ای که باید برای مشاوره تحصیلی تلفنی صرف کنید ، بسیار کم تر از مشاوره حضوری است. همان طور که گفته شد، براي برترین ها کیفیت مهم تر از کمیت است. مطمئن باشید در طول سال کنکور هیچ چیز بیش تر از مطالعه و تلاش بی وقفه به شما ارامش و دلخوشی نمی دهد.

عمومی ها را در برنامه روزانه خود دارند و از آن ها غافل نمی شوند. حال شاید سوال این باشد که وقت کافی ندارم چگونه برنامه ریزی درسی انجام بدم؟ اگر در زمان مطالعه با پرسش های خيلي پیچیده ای روبرو شدید یا مباحثی وجود داشت که یادگرفتنش براي شما سخت بود خيلي ساده میتوانید بیخیال آن ها شوید و بدانید که خواندن این جور مطالب صرفا وقت شما را هدر داده و استرس شما را افزایش ميدهد . براي یک برنامه ريزي درست، براي چطور درس خواندن و خيلي چیزهای دیگه شما احتیاج به مشورت دارید. براي جواب به سوالات تنها به یک راه بسنده نمی کنند و تمامی راههای آن مسأله را تمرین ميکنند . در آخر تست های نکته دار و مهم را براي زمان جمع بندی مارک دار ميکنند . به خوبی درک نموده اند که کنکور از جنس تست است پس تا میتوانند تست ميزنند . به بد تست زدن و خراب کردن فکر نکنید.

مشاور کنکور پوردستمالچی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور بجنورد بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.