برنامه B612; بررسی ویژگی ها، مزایا و معایب + لینک دانلود | دیجیاتو

[ad_1]

اپلیکیشن B612 عنوان جدیدی نیست و سال هاست که عرضه شده است، اما نسخه فعلی آن تفاوت های زیادی با گذشته دارد و سازندگان سعی کرده اند با تغییر نیاز مخاطب، ویژگی های محصول را به روز نگه دارند. بنابراین، به احتمالات نگاه کنید برنامه B612 ما توانایی رقابت با سایر رقبای جوان اما قوی را داریم و در حال بررسی آن هستیم.



برنامه B612 بر روی کاربران رسانه های اجتماعی متمرکز است و در ارائه تخصص دارد. فیلترهای مختلف کارگردان است. پس اگر علاقه ای به استفاده از فیلتر بر روی تصاویر خود ندارید و می خواهید مانور بیشتری برای تغییر جزئیات عکس ها داشته باشید، بهتر است به سراغ موضوعات دیگر بروید. محصولات Adobe برای دستگاه های تلفن همراه فتوشاپ اکسپرس و اتاق نور بستن snapseed برنامه های حرفه ای تری از گوگل وجود دارد که کمتر بر روی ویژگی های شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند.

معرفی ویژگی های برنامه B612

پس از نصب و ورود به برنامه B612 با محیطی مشابه سایر اپلیکیشن های دوربین مواجه می شوید; اما گزینه های بیشتری خواهید داشت. تب Normal در واقع شامل عملکرد دوربین اپلیکیشن می باشد که دلیل آن محبوبیت بالای عناوین توسط کاربران است. ویرایشگر سلفیبه عنوان صفحه پیش فرض در نظر گرفته می شود.

در بالای صفحه، گزینه های تنظیمات برای تغییر دوربین و تغییر نسبت تصویر وجود دارد. نسبت‌های معمول تصویر 9 به 16 (مناسب برای داستان)، 1 به 1 (مناسب برای پست) و 3 به 4، و گزینه‌های ساخت کلاژ در دسترس هستند.

برنامه B612

روی نماد سه نقطه در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. تنظیمات شما به اعمال آرایش، حالت شب، ذخیره خودکار، کنترل فلاش و تایمر دسترسی خواهید داشت. اگر می خواهید تنظیمات پیشرفته را تغییر دهید، باید گزینه Settings را لمس کنید تا به منوی تنظیمات هدایت شوید.

در این صفحه می توانید از صفحه نمایش با وضوح بالا، شبکه، ذخیره اطلاعات مکان و غیره استفاده کنید. گزینه های بیشتری مانند البته تنظیمات دیگری از برنامه B612 نیز در این قسمت گنجانده شده است اما موارد زیادی را شامل نمی شود و کاربر تنها می تواند وضعیت ارسال نوتیفیکیشن را کنترل کند.

اولین گزینه در منوی سمت چپ صفحه Beauty نام دارد و مربوط به آن است زیباسازی و آرایش صورت قابل رویت. عنوان بعدی، Music، به شما امکان می دهد آهنگ های موسیقی را از طریق دوربین داخلی برنامه به ویدیوهای ضبط شده اضافه کنید.

همچنین کاربر می‌تواند صدا را از سایر ویدیوها در حافظه داخلی دستگاه استخراج و استفاده کند. در نهایت، در پنل کناری گزینه Bounce قرار دارد، قابلیتی که تقریباً شبیه بومرنگ اینستاگرام است و می تواند ویدیوهای تکراری را از طریق ضبط متوالی ایجاد کند.

برنامه B612

مهمترین عناصر برنامه B612 فیلترها و افکت ها آنها از طریق نمادهای اطراف دکمه شاتر قابل دسترسی هستند. با زدن گزینه فیلتر شما به فیلترهای پیش‌فرض برنامه دسترسی خواهید داشت که به چندین دسته تقسیم می‌شوند، از جمله ساده، سلفی، غذا، کلاسیک، سیاه و سفید، یکپارچهسازی با سیستمعامل، و سفر.

در این بخش می‌توانید روشنایی، کنتراست و اشباع را از طریق لغزنده‌های جداگانه تنظیم کنید. اگر می‌خواهید فیلترهای بیشتری را امتحان کنید، می‌توانید روی Hot ضربه بزنید تا محبوب‌ترین فیلترها را در بین سایر کاربران دریافت کنید.

قسمت جلوه ها یکی دیگر از قسمت های جالب برنامه B612 است که بیشتر سرگرم کننده است و می توانید در اوقات فراغت خود برای گرفتن عکس ها یا فیلم های خنده دار از آن استفاده کنید. کاربران می توانند فیلترهای سفارشی را از طریق ابزارهای داخلی برنامه ایجاد کنند.

این ابزار دارای گزینه های مختلفی مانند استیکر، آرایش، زیباسازی صورت، موسیقی، قلم های مختلف است و به کمک این ها می توان فیلتر مورد نظر را به دست آورد. همچنین امکان ذخیره فیلترها برای استفاده در آینده و اشتراک گذاری آنها با سایر کاربران وجود دارد.

اگر علاقه ای به استفاده از دوربین داخلی برنامه ندارید و می خواهید تصاویر گرفته شده در گذشته را ویرایش کنید، تب ویرایش برو پس از انتخاب فایل مورد نظر، با یک ویرایشگر تصویر سنتی با امکانات مناسب در آن مواجه خواهید شد.

زیباسازی صورت، اعمال افکت ها و فیلترهای مختلف، برش تصویر به قسمت های مختلف، افزودن آرایش به صورت، استیکر و پشتیبانی از متن تنها تعدادی از ویژگی های این ویرایشگر است. با انتخاب گزینه Adjust در نوار ابزار در پایین صفحه ویرایشگر می توانید به گزینه های پیشرفته تری مانند تنظیمات منحنی رنگ، روشنایی و اشباع (HSL)، کنتراست، شفافیت، هایلایت ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

برنامه B612

برنامه B612 به راحتی می تواند قسمت های مختلف صورت را تشخیص داده و از هم جدا کند تا در هنگام تغییر تنظیمات مربوط به هر کدام تداخلی روی سایر عناصر ایجاد نشود. در پنل زیبایی گزینه های خاصی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان تنظیمات مختلفی را در فرم کلی صورت، چشم ها، ابروها، بینی و لب ها، بزرگ و کوچک کردن چشم ها، تغییر ضخامت ابرو، نازک شدن ابروها انجام داد. با تاکید بر بینی و فرم کلی صورت، لب ها و زوایا.به چانه داد.

پس از اعمال ویرایش های مورد نظر، می توانید روی ضربه بزنید. گزینه ذخیره در بالای صفحه، فایل خروجی را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کرده و مستقیماً در واتس اپ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

راه حل

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تمرکز اصلی B612 ارائه مهارت های مورد نیاز کاربران در شبکه های اجتماعی با تمرکز قوی بر روی فیلترها است. اگرچه ویرایشگر داخلی برنامه ویژگی های قابل قبولی را ارائه می دهد. با این حال نمی توان آن را ابزاری همه کاره برای ویرایش تصاویر در موبایل دانست و عناوین جایگزین بهتر و تخصصی تری نیز وجود دارد.

اگر به دنبال انواع فیلترها با قابلیت های جهت دار پیشرفته هستید جزئیات صورت را تغییر دهید و آرایش کنید باشد، می توانید در این برنامه حساب باز کنید. خوشبختانه تمامی موارد فوق رایگان هستند و فایل های خروجی حتی واترمارک ندارند.

برنامه B612 را دانلود کنید

می توانید اپلیکیشن B612 را برای اندروید و iOS از فروشگاه های گوگل و اپل دانلود کنید.

دوربین B612 و ویرایشگر class=
  • دوربین B612 و ویرایشگر عکس/فیلم
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: .KAR A.Ş.
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 142 و 208 مگابایت

سوالات متداول در مورد برنامه B612

مزایای برنامه B612 چیست؟

اپلیکیشن B612 یک ویرایشگر تصویر متمرکز بر سلفی و زیباسازی چهره است که شامل فیلترها و افکت های مختلف است و می توان از آن برای ایجاد پست های جذاب برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

آیا برنامه B612 یک ویرایشگر حرفه ای است؟

اگرچه B612 قابلیت های حرفه ای در سطح ویرایشگر را ارائه می دهد. با این حال هنوز نمی توان آن را یک ویرایشگر حرفه ای موبایل دانست و گزینه های بهتری مانند Photoshop Express، Adobe Lightroom و Snapseed در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برنامه های مشابه B612 چیست؟

اگر می خواهید سلفی ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید، می توانید از اپلیکیشن قدرتمند YouCam Perfect به عنوان جایگزینی برای اپلیکیشن B612 استفاده کنید. Facetune 2 و Perfect 365 نیز امکانات خوبی برای زیباسازی صورت و آرایش کردن دارند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.