بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی – مشاور شما – کنکوریوم

وقتی معلمان دانش آموزان را در کلاس درس به تفکر کردن ترغیب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانش آموزان مختلف در انواع مختلف تفکر، مهارت دارند. سیناتهرانی در این خصوص به نکته بسیار مهمی اشاره می کند و می گوید: باید توجه داشته باشیم که تفکر را برای دانش آموزان دست یافتنی کنیم زیرا ارائه مسائلی که حل آنها برای آنها سخت و دشوار باشد، نه تنها بی فایده است بلکه باعث بی انگیزه شدن آنها می شود. باید در نظر داشته باشیم که این تفاوت ضرورتاً به میزان توانایی تحصیلی دانش آموزان مرتبط نیست بلکه باید گفت توانایی استفاده موثرتر از مغز چیزی بیشتر و فراتر از بهره هوشی یا همان آی کیو است و همین امر است که باعث می شود تا دانش آموزانی داشته باشیم که علیرغم هوش پایین تر در کنکور سراسری و امتحانات مدرسه به موفقیت های بهتری نسبت به دانش اموزان با بهره هوشی بالاتر رسیده باشند.

مشاور کنکور زمانی

این مراکز از صفر تا صد کنکور را در کنار شما هستند و شما با همراهی آنها میتوانید بر فراز و نشیبهای کنکور هنر غلبه کنید. این مشاور برجسته تحصیلی با طرح سوالی مهم می گوید: مردم اغلب در گوشه و کنار از من می پرسند چرا تفکر کردن مهم است؟ این مشاور تحصیلی با بیان یکی از تجربیات خود می گوید: در راستای ترغیب دانش آموزان به تفکر کردن، روزی یک پرسش چندگزینه ای از مسائل درس شیمی برایشان طرح کردم، سپس از آنها خواستم که آنرا حل کنند تا ببینیم چه کسی بیشترین تعداد راه حل های ممکن را پیدا می کند. اگر شخصی با این ویژگی ها را در اطراف خود نمی شناسید و یا مطمئن نیستید که به چه کسی می توان اعتماد کرد ، کافی است یک بار از مشاوره رایگان کنکور استفاده کنید. با این حرف دانش آموزان خود را قانع می کنند تا از مطالعه دروس، تست زنی و جمع بندی دوری کنند که نتیجه ای جز از دست دادن زمان را برایشان به دنبال نمی آورد. به عنوان نمونه وقتی به چند تن از دانش آموزانم در جلسات مشاوره روش صحیح تفکر در حل پرسش های قرابت معنایی ادبیات، آرایه ها، زبان فارسی، عربی و زبان را آموختم؛ آنها به دنبال کشف روشهای بهتری رفتند و اتفاقاً به تکنیک های سریع تر و بهتری نیز دست یافتند که شخص مرا نیز متحیّر ساخته بود.

مشاور کنکور پوردستمالچی

من سال اول اینقدر از عربی میترسیدم که تا عید یک کلمه هم نخوندهبودم. از نگاه سینا تهرانی، امروزه محیط های آموزشی اصرار دارند تا حجم عظیمی از اطلاعات را به دانش آموزان منتقل کنند که از حفظ کردنشان کار دشواری است و باعث بی میلی و انزجار بچه ها می شود اما وقتی دنیای تفکر را پیش روی دانش آموزان می گشاییم و به آنها نشان می دهیم که معزشان واقعاً چقدر قدرتمند و فوق العاده است، آنها در نهایت شگفتی مجذوب فرآیند کامل یادگیری شده و دروس مختلف را بخوبی فرا می گیرند. آنها چه در مدرسه و چه زمانی که وارد دنیای واقعی می شوند، مدام با مشکلاتی مواجه هستند که باید حل شوند، یافتن راه حل های عملی و عاقلانه برای مسائلی که با آنها مواجه می گردند، بخش مهم و حیاتی فراگیری نحوه برخورد با چالش های زندگی است. این موضوع نقش مهم و حیاتی در ایجاد و حفظ روابط خوب هم در کلاس درس و هم در دنیای خارج از مدرسه ایفا می کند. از دیدگاه سینا تهرانی یکی از مهم ترین عوامل در تفکر عالی، داشتن توانایی فراوان در ایجاد تمرکز و توجه است.

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

روش صحیح درس خواندن دانش آموزان - نکات مهم در نحوه مطالعه صحیح یک دانش آموز ممکن است صرفاً در ابتدایی ترین سطوح فکری باشد حال آنکه دانش آموزی دیگر در استانداردی بالاتر و پیچیده تر از قدرت تفکر خود استفاده کند. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور خرم آباد این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. برای مطالعه هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم پیشنهاد می گردد. برای مثال برای داوطلبی که هدفش قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران است، روزی 5 ساعت مطالعه کافی نمی باشد. این متخصص مهارت های موفقیت تحصیلی می گوید: فکر کردن یک فرآیند کاملاً فردی است هیچ دونفری همانند هم نمی اندیشند یا افکار و ایده هایی یکسان ندارند. در مراحل بعدی مدت زمان را کاهش دادم تا نیمکره راست مغز آنها را در محدودیت زمانی قرار دهم اینکار باعث می شد تا قدرت خلاقیت دانش آموزان شکوفاتر شود، در پایان نتیجه بسیار شگفت انگیز بود زیرا راه حل های جدید و بسیار خوبی در حل مسائل بدست آمد، راه حل هایی کوتاه که در هیچ کتاب کنکوری یافت نمی شود و شاید به ذهن بهترین اساتید شیمی هم نرسیده باشد.

مشاور کنکور انسانی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره صوتی کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما