بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

آزمون های آزمایشی کنکور سراسری، تداعی گر فضا و جو آزمون سراسری است که شرکت در آن باعث آشنایی نسبی متقاضیان با نحوه تست زنی و شیوه حل سوالات زمان دار می شود. مشاوره تلفنی برای انتخاب رشته علاوه بر این که زمان کمتری از داوطلب ها برای دسترسی به مشاوره می گیرد ، هزینه کمتری هم دارد و مهم تر از همه ، استفاده از چندین مشاور و به تبع آن تجارب آن ها باعث میشود ایده آل ترین انتخاب رشته ممکن برای فرد صورت بگیرد. دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری معمولاً یک هفته بعد از آمدن کارنامه اولیه کنکور منتشر میشود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند در زمان مخصوص به انتخاب رشته که از قبل تعیین می شود انتخاب رشته خود را انجام می دهند. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هم برای داوطلبان با رتبه مناسب و هم دیگر داوطلب های کنکور اهمیت فراوانی دارد چراکه وقتی یک داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور می شود یعنی به او فرصت داده شده است که شناس خود را برای قبولی در رشته های مختلف امتحان کند و یک مشاور با تجربه می تواند او را در این مسیر یاری کند. برای شیمی پارسال درسنامه رو هم میخوندم ولی امسال فقط متن کتاب میخونم بعد تست میزنم چون تست ها رو کم پیش میاد غلط بزنم که اگرم بزنم با پاسخنامه مشکلم حل میشه برای همینه که درسنامه نمیخونم.

بنابر توصیه بهترین مشاوره های کنکور تهران و بهترین مشاور های کنکور ایران بهترین منابع برای جمع بندی کنکور استفاده از کتاب دور دنیای موسسه گاج جهت جمع بندی کنکور و همچنین شرکت در همایش برترین اساتید کنکوری ایران است .برای این منظور شرکت در همایش فیزیک استاد مهدی باباخانی و شرکت در همایش ریاضیات استاد سامان سلامیان و شرکت در همایش زیست شناسی استاد زارعی از نویسندگان گاج و شرکت در همایش شیمی استاد بهمن بازرگان مورد توصیه اکثر مشاوران می باشد .با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموزان کنکوری. با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور شیراز و کمبود مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در برخی نقاط و حومه به منظور تسهیل در امور انتخاب رشته داوطلبان کنکوری شیراز و دیگر نقاط کشور که به هر دلیلی به مراکز مشاوره دسترسی ندارند جهت ارتباط داوطلبان از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور و رتبه های برتر کنکور شیراز دو خط تلفن تعبیه شده که داوطلبان می توانند از ساعات 8 صبح الی 1 با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در شیراز تماس بگیرند. ✔️ داوطلبی که محل اخذ مدرک دیپلمش متفاوت میباشد یعنی حتی اگر یک سال هم در منطقه دیگر تحصیل کرده باشد ، منطقهای در نظر گرفته میشود که بالاتر باشد.

سلام خسته نباشید من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ هستم میخاستم بدونم برای کتاب عربی کدوم کمک درسی خوب عمل کرده تو خیلی سبز جامع عربی و عربی کامل گاج موندم به نظر شما کدوم بهتره بگیرم؟ دیدم معرفیش نکردید،نگران شدم اگه سطحش پایینه خیلی سبز بگیرم! از ریاضی خسته شدم ..هرچی میخونم بی فایدس… به تازگی با چنل اقای جعفریان اشنا شدم .. مدرس ریاضی هستن… سلام بهترین استاد در کرج مهندس فراهانی هستن با مشاوره خوب ودرس دادن خوب میتونید بهترین شرایط واسه خودتون رقم بزنید . اگر سطح بالایی در درس حسابان ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب حسابان میکرو طلایی گاج استفاده کنید که بهترین منبع حسابان کنکور است. سلام اقای افشار میخواستیم بدونیم که از الن 15 ابان من رشتم تجربی و سال دوازدهمم میخواستم بدونم الان میتونم تعییر رشته بدم به انسانی؟

سلام استاد من نظام جدیدم اولین کنکورم سال98 بود برای کنکور 1400 نیاز هس که منابع من چاپ 99 باشد یا سال های قبل هم عیب نداره؟ انتخاب بهترین مشاور کنکور در شیراز یکی از مهم ترین مسایلی است که دانش آموزان و والدین آنها با آن درگیر می باشند . پس از کنکور و اعلام شدن رتبه ها، مرحله مهم و حساس انتخاب رشته است که ممکن است بسیاری از دانش آموزان بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه انتخاب اشتباهی انجام دهند. مشکل کار اینجاست که جامعه آماری شاگرداشون انقدر بالاست که بالاخره همه طیف شاگرد رو شامل میشه. مثلا زیست واس کسی ک صفره ده و یازده و دوازده خیلی سبز رو بخره یا جامع پینوکیو؟ ب نظرشما دراین بازه و ب عنوان استارت کار اشکالی داره از منابع جمع بندی و فیلمهای جمع بندی برای دروس تخصصی ب خصوص زیست استفاده کرد(کتاب جمعبندی خیلی سبز) باتوجه ب این ک من مجددقصدشرکت درکنکوررودارم و پارسال مطالعه ای دررابطه باکنکورنداشتم امازیست صفروضعیفی هم ندارم!

2. کی جمع بندی کنکور رو شروع کنیم؟ مهمترین مسئله در کنکور جمع بندی می باشد و این کار زیر نظر یک مشاور می تواند نتیجه خیلی بهتری برای شما داشته باشد. یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب یک مشاور خوب برای انتخاب رشته کنکور باید در نظر بگیرید واقع بینی و واقع گرایی است. انتخاب هایی که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در اختیارتان قرار می دهد به همراه اطلاعاتی که کارنامه اولیه کنکور مانند رتبه کنکور ، تراز در زیرگروه و … کلیه افراد و مشاوران دیجی کنکور خود جزو رتبه های برتر کنکور در سالهای قبل بوده اند. بنابرین قبل از شروع مطالعه، نیاز به برنامه ریزی برای کنکور دارید. اولین مورد از ویژگی های یک مشاور انتخاب رشته کنکور آگاهی کامل داشتن در مورد سهمیه ها می باشد . آزمون ها معمولا شامل تست هایی با سطح متوسط رو به دشوار همراه است و به ندرت می توان سوالاتی با سطح دور از کنکور را در بین آنها دید.

بسیاری از مجموعههای فعال در زمینه مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور به دلیل تغییرات صورت گرفته در کنکور سراسری و سختتر شدن سوالات کنکور، خدمات دیگری را نیز منحصراً به متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ارائه میدهند و داوطلبان میتوانند بر اساس شرایط مالی و اهداف خود از این خدمات برای کسب رتبههای درخشان در کنکور استفاده نمایند. این رشته ها فقط در چند استان بصورت پراکنده ارائه میشوند . بسیاری از موسسات معتبر کنکور با جذب رتبههای برتر کنکور سراسری از دانش آنها برای بهبود استراتژیهای خود استفاده میکنند و خدمات مشاورهای ویژهای را در قالب مشاوره با رتبههای برتر کنکور به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند.

دانش آموزان در سنین نوجوانی به شدت در معرض مشکلات روحی و روانی قرار دارند و یکی دیگر از وظایف اصلی موسسات مشاوره تحصیلی شناسایی این مشکلات و تلاش برای برطرف کردن آنها میباشد. پس دست از محدود کردن خودتان و ترسیدن از نقاط ضعف خود بردارید . شرایط همه داوطلب ها برای انتخاب رشته یکسان نیست اما کسی در این حین برنده است که از بین خوب ها آن ها را به بهترین شکل ممکن چینش کند . استاد من پشت کنکوریم و تمام کتابایی که دارم از مشاوران برامم مقدور نیست که دوباره کتاب بگیرم به نطرتون با همین منابع برم جلو یا پی دی اف این کتابارو تهیه کنم ؟ الان برای تسلط بیشتر و درصد بالای 80 چه کتابی برای ریاضی بگیرم؟

میخواستم بدونم چ منابعی خوبه برا ایکنه بتونم هم خوب یاد بگیرم و هم خوب تست بزنم… ببخشید استاد منظورم این بود که آیا کتابی هست که مثل مهر و ماه ریاضی فیزیک رو هم همانطوری تدریس کرده باشه؟ بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم. به همین علت، یکی از مهم ترین نکات برنامه ریزی کنکور توجه به تاریخچه مطالعه هفته های گذشته است. به عنوان مثال یکی از دغدغههایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی یزد دارند را میتوان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. آرامش چیزیه که همه بهش نیاز دارن. من تغییر رشته ای از ریاضی به انسانی هستم و نظام قدیم، از الان میخواستم شروع کنم، پیشنهادتون برای خوندن کتابها چی هست، نیاز هست کتابهای مدرسه رو هم بخونم؟

سلام، من پارسال دوازدهم تجربی بودم،میخوام در کنکور ریاضی ۱۴۰۰ شرکت کنم، سوال اولم از شما این هست که ایا لزومی به شرکت در امتحانات نهایی ریاضی هست؟ 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل مخصوص همسر و فرزندان شهدا و آزادگان و همسر و فرزندانشان و جانبازانی که درصد جانبازیشان بالای 25 درصد و بیشتر میباشد . دیگر بیشتر ما با کنکور و پروسهای که دارد آشنا شدهایم. همانطور که گفته شد مشاوران می توانند اطلاعات بسیار مفید و به روزی برای انتخاب رشته داشته باشند که با توجه به علایق و رتبه مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. سلام استاد من شش سال از درس دور بودم الان از مهر ماه تا کنکور که ۹ ماه مونده با ده ساعت درس خوندن و پایه خوب میشه دندانپزشکی قبول شد ؟ این موضوع به مشاور کمک میکنه تا برنامهای که برای شما تنظیم میکنه دقیقا متناسب با ویژگیهای شخصی شما باشه. استاد عبدالرضا منتظری به نوعی مشهورترین و شناخته شده ترین استاد در بین تمام دانش آموزان کنکوری است که موسس موسسه آموزشی حرف آخر نیز می باشد.

داشتن انگیزه: در این دوران انگیزه داشتن بیشترین چیزی است که دانش آموزان نیاز دارند. او معتقد است:« اگر تعریف و تمجیدهای کلیشه ای و جانبدارانه مجری قدیمی صداوسیما که اینروزها جایگاهش در حد شیپورچی تبلیغاتی و حقوق بگیر یکی از مؤسسات تولیدکننده بسته های آموزشی کنکور تنزل یافته است از سیّد امیر دیبازر نبود، اکنون این مشاور کنکور از محبوبیت بیشتری در میان دانش آموزان برخوردار بود و حداقل می توانست جایگاه بهتری در میان بهترین مشاورین تحصیلی کشور کسب کند، زیرا مردم بارها نشان داده اند که هرآنچه را که صداوسیما تبلیغ کند، آنها قبول ندارند و بالعکس.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.