بهترین مشاور کنکور تجربی مشهد ✌️ – از 0 تا 100 کنکور تجربی برای قبولی

ما در تیم دورخیز آماده هستیم برای انتخاب بهترین کتاب های تست کنکور 1401 شما را راهنمایی کنیم. بنابرین به هیچ وجه از اینگونه برنامه های آماده که در یک کانال برنامه ریزی کنکور تلگرام یا در یک پیج اینستاگرام قرار داده شده و یا توسط یک سایت مشاوره درسی کنکور به فروش می رسند استفاده نکنید زیرا هیچ توجهی به شرایط خاص و تاریخچه مطالعاتی شما نداشته و صرفا یک نسخه کلی برای همه دانش آموزان یا داوطلبان کنکور تجویز می کنند. در نتیجه نه دانش آموز و نه معلم به تغییرات نظام آموزش متوسط که بیش از ۶ سال است شروع شده، توجهی نخواهد کرد. در حال حاضر آزمونهای نهایی ما قدرت تفکیک دارد، اما نه به اندازهای که بین صندلیهای مختلف دانشگاهها تفکیک ایجاد کند. رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه که از شبکه دوم سیما پخش شد تصریح کرد: در حال حاضر کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس یکسان نیست و باید به سمت عدالت بهترین مشاور کنکور کرمان آموزشی حرکت کنیم. رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره این ابهام و پرسش پیرامون همترازی مبنی بر آنکه «در سال ۹۸ در رشته تحربی تعداد داوطلبان که معدل ۱۹ تا ۲۰ کسب کردند ۴۹ هزار نفر و در سال ۹۹ حدود ۷۳ هزار نفر است و هیچگونه همترازی صورت نگرفته است» گفت: اطلاعات صحیح نیست.

ایشان مولف کتاب هزار تست نشر دریافت نیز هستند. همچنین هر نکته ای که از کنکورهای سال های قبل وجود داشته، در کتاب آورده شده است و از منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی است. زمانسنجی مناسب که از قبل انجام شده و کار ما را راحتتر کرده است. دوره انتخاب رشته به دلیل سرنوشت ساز بودن بسیار مهم بوده و الزامی است که حتما زیر نظر یک مشاور انتخاب رشته کنکور انجام گیرد و مشورت به عمل آید . انتخاب رشته کنکور شیراز بسیار مهم و حائز اهمیت است و هر مقدار که رتبه شما بهتر باشد، انتخاب رشته شما حساس تر و مهم تر است. فکر کردن به مشکلات زندگی مهم است ولی بهتر است که در پایان هر روز و پیش از خواب،آنها را زمین بگذارید. در کنکور سراسری با اعلام ضرایب مناطق محروم، به نوعی این نابرابری را جبران کردند؛ همان روش را میتوانند برای پذیرش در رابطه با معدل دانشآموزان نیز اعمال کنند؛ یعنی به آن منطقه محروم ضریبی بدهند که آن نابرابری در ارائه خدمات، به نحوی به عدالت در فرصتها نزدیک شود.

ساکی افزود: ما مرجع اعلام آمار مربوط به نمرات دانشآموزان هستیم. در راس مشاورین ما دکتر فضایلی استاد برجسته دانشگاهی و یکی از برترین مشاورین کنکور تجربی مشهد می باشند. برای قبولی در کنکور علوم انسانی و تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، توصیه می شود با تیم مشاوره تحصیلی کنکور انسانی دیجی کنکور در تماس باشید. شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاور مدیریت و علوم موفقیت فردی که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده بود به یکباره تصمیم بگیرد تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما او خیلی زود شایستگی هایش را به رخ رقبای با سابقه خود کشید. کسب درصد مطلوب در درس های عمومی کمک شایانی به به دست آوردن رتبه خوب در کنکور سراسری می کند. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاههای کشور هدف شماست و میخواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشتهای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. یا این که اگر بخواهید برای تحصیل در این رشته تحصیلی در دانشگاه های خارجی اقدام کنید آیا این امکان برایتان وجود دارد یا این که نه این رشته در خارج از کشور ارائه نمی شود و یا دانشگاه های پذیرنده آن در سطح بالایی قرار ندارند؟

باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، ۲ رقمی و ۳ رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. مشاورین حرفه ای ما با توجه به سطح درسی هر دانش آموز و همچنین برنامه های مدرسه و آزمون های آزمایشی که وی در سال کنکور شرکت خواهد کرد، بهترین برنامه ریزی ممکن را برای ایشان انجام خواهند داد. یعنی در هر سه سال، پنج تا شش درصد دانشآموزان ما در رشته تجربی که رشتهای پرترافیک است و سطح بالایی دارد، در این طیف قرار دارند.

همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان شیراز کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید. بنا بر آخرین رنکینگ دبیران ریاضی ایران که همه ساله توسط وبسایت دبیران برند ایران و وبسایت بانک رزومه دبیران اعلام می گردد هم اکنون ایشان در رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران قرار دارند. امتحان جامع زیست 1 را لطفا دانلود کنید و درصدتون و به بنده اعلام کنید . اما تفاوتی که امسال سازمان سنجش نسبت به سال های پیش اعلام کرده اعمال 5 درصد تاثیر مثبت درس های نهایی سال چهارم است و قراره از کنکور سراسری سال 96 درصد تاثیر دروس نهایی سال چهارم پنج درصد قطعی باشد . رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به همبستگی مستقیم و معنادار میان کسب رتبههای بالای کنکور با دانشآموزان معدل بالا، به تجمع معدلهای بالا در پشت کنکور نیز اشاره کرد و گفت: نتایج نشان میدهد قریب به ۷۰ درصد معدل بالاهای سال جاری، همان رتبههای زیر ۳۰۰۰ کنکوراند که ۳۰ درصد مربوط به سال گذشته است و اینها تجمیع شده و این تعداد معدل بالا، پشت کنکوری میشوند. آموزشگاه های کنکور شیراز جزو فعال ترین مراکز کنکوری کشور محسوب میشوند چرا که شرکت کنندگان آزمون از شیراز همیشه جزو کسانی هستند که رتبه های بالای کنکوری کشور را بدست می آورند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت