بهترین مشاور کنکور در تهران – ذهن آرا

اساسی ترین ویژگی یک مشاور خوب پیگیر بودن اوست به این معنا که باید چک کند فرد برنامه خود را به خوبی انجام داده یا نه و اگر مشکلی در روند مطالعه پیش آمده با کمک خود داوطلب آن مشکل را برطرف کند. در سال کنکور فرد با سوالات زیادی رو به رو است از جمله: از کدام کتاب استفاده کنم؟ رتبه سوم رشته ریاضی با بیان اینکه به کلاس کنکور در موسسات آموزشی نرفتم، افزود: من در یک مدرسه غیردولتی تحصیل کردم و کلاسهای کنکور ما از تابستان قبل از پیش دانشگاهی شروع شد و در سال آخر در کلاسهای کنکور مدرسه شرکت کردم.عادت به مطالعه در ساعات صبح موجب میشود سطح یادگیری در کلاسهای صبحگاهی بالاتر باشد همچنین در دین ما توصیه شده تا در ساعات صبح مطالعه کنیم. منظور ما این نیست که مشاور حتما باید پزشک یا مهندس باشد و رتبه تک رقمی داشته باشد. برای کسب مشاوره تخصصی، آشنایی بیشتر با پکیج های کنکوری و برنامه ریزی با ما در تماس باشید. شرایط معمول این است که یک دانش آموز رشته تجربی خود را برای کنکور آماده کند و به رشته پزشکی برسد اما به دلایل مختلف افرادی هستند که در این زمان مسیری متفاوت را در زندگی تجربه می کنند و بعد از مدتی تصمیم به وارد شدن به رشته پزشکی می گیرند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی در طول مسیر پر استرس کنکور همراه شماست و با تجربه ای که دارد آرامش دانش آموز را تضمین می کند. هر ساله تعدادی قوانین و سهمیه و مسائل کنکوری ها را درگیر می کند مشاور خوب مشاوری است که این قوانین را بداند و به اطلاع داوطلب برساند تا فرد درگیر حاشیه ها نشود. اگر برنامه ارائه شده به داوطلب بیشتر از حد توان فرد باشد، خسته شده و حتی ممکن است فرد جا بزند. تابناک: به نظر شما چند درصد از دانش آموزان شهر تهران و رتبه های زیر هزار کنکور کل کشور؛ داشتن مشاور تحصیلی را برای موفقیت در آزمون سراسری مؤثر دانسته اند؟ در ادامه به بررسی سوابق و کارنامه علمی بهترین تیم مشاور کنکور تجربی در ایران می پردازیم. در یک تحقیق میدانی، دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های تهران اثرگذاری مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی را در میزان موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری بررسی کردند. مهارت تست زدن، روش های مطالعه، مهارت مدیریت زمان و… در مرحله اول مشاور باید ویژگی های فردی هر شخص را بشناسد تا بتواند راحت تر با او ارتباط برقرار کرده و به او کمک برساند. آموزش این مهارت ها بر عهده مشاور است که باید کم کم به شخص آموزش داده شود.

باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. یکی از مهم ترین 20 نکته طلایی مشاوره کنکور تجربی 1401 این است که بتوانید به سریع ترین شکل ممکن و به بهترین حالت مطالعه نموده و بهترین نتیجه را اخذ نمایید. نکته پایانی !!! مشاور قرار نیست معجزه ای در روند درس خواندن شما باشد او فقط مسیر را به شما نشان داده، برنامه شما را تنظیم می کند و بقیه مسیر در دستان خود شماست. برعکس این موضوع اگر برنامه کمتر از حد توان شخص باشد نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد چون از همهی توان فرد استفاده نشده است. این فرد است که پستی ها و بلندی های سال کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و بهترین عملکرد را در کنکور خود ارائه داده است. اینا خودشون حداقل در 10 سال اخیر کنکور دادن. مشاوران مرکز مشاوره کنکور دورخیز خود برترین رتبه های کنکور تجربی در سال های اخیر هستند. روانخواه ابراز کرد: جا دارد از مشاورم سرکار خانم شقایق بناوند که خود نیز از برگزیدگان کنکور سال گذشته بوده تشکر کنم زیرا نهایت همکاری را با حقیر برای موفقیتم داشتند. علی فاطمی مفرد رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کنکور ۹۶ با اشاره به روش مطالعه برای موفقیت در کنکور گفت: تا سال سوم تمام دروس را به صورت تشریحی مطالعه کردم زیرا مطالعه عمیق و تشریحی تا قبل از پیش دانشگاهی بسیار مهم است و اگر داوطلبان قبل از پیش دانشگاهی سراغ روشهای تستی بروند در دوران پیش دانشگاهی خیلی پیشرفت نمیکنند.

در قسمت بهترین مشاوره کنکور تجربی یزد دوست دارم به این موضوع اشاره کنم که در سال کنکور یکی از مشکلات بزرگ دانش آموزان، بی انگیزگی است؛ یعنی دانش آموزان چنان ناامید می شوند و چنان بی انگیزه می شوند که تصمیم می گیرند که کلا بی خیال تمام زحماتشان شوند! برای کدام درس کلاس کنکور احتیاج دارم؟ پیچیدن نسخهی یکسان برای همه کار اشتباهی است چون کارایی برنامه به شدت پایین میآید و شخص برای رسیدن به هدف مایوس می شود. بعضی افراد توقع دارند با درصدهای خیلی پایین و روش مطالعهی اشتباه مشاور هر روز به آن ها انگیزه بدهد و بگوید تو حتما رتبه بسیار خوبی کسب خواهی کرد. بهترین مشاور کنکور پزشکی کیه ؟ مجموعه کنکور تاک از بهترین مشاوران منطقه دعوت به همکاری کرده است. اغراق میکنند. این کار اختلال جدي در روند مشاوره به وجود می آورد که بیشترین آسیب آن، متاسفانه متوجه خود دانش آمور است. در واقع مشاور با این کار، عملکرد و میزان تاثیرگذاری خودش در روند تغییرات را نیز مورد نقد قرار میدهد و پس از آن با تقویت روحیه و انگیزه ي شما و دادن اطلاعات مشاوره اي مورد نیاز، موتور محرکی براي ایجاد تغییرات مثبت و رشد شما خواهد شد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.