بهترین مشاور کنکور را بشناس!

اما در سال های اخیر, با نام MSRT مخفف Ministry of Science, Research and Technology (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) شناخته می شود. کتاب گاج طبقه بندی و میکروطلایی تفاوتی که دارند تو اینه که کتاب طبقه بندی تعداد سوالات بیشتری از هر مبحث به صورت جداگانه داره و برای شما که تا حدی با فضای کتاب های درسی بیگانه هستی، کمک بیشتری می کند منبع بهتری برای فیزیک کنکور محسوب میشه. کتاب فاگو حجم خیلی زیادی داره و اگه از ابتدای سال با برنامه منظم مطالعه اش کنی، می تونه خیلی بهت کمک بکنه. کتاب های انتشارات خیلی سبز برای دروس زیست و شیمی بیشترین کمک رو بهت می کنند. آیا به نظر شما در همین درس دین و زندگی با مطالعه کتاب درسی می توان درصد بالایی کسب کرد، پس پیام آیات که بیشترین میزان تست را در کنکور سراسری بخود اختصاص داده است چه می شود؟ من قبل از هر آزمونی با توجه به مقدار مطالعه و تسلط خودم یک ترازی را معین میکنم و میگم مثلا باید 7500بزنم و همینطور هم میشود و یا هدفگذاری های چند از 10 که انجام میدهم هم در آزمون اصلی تقریبا مشابه هستند.با توجه به کارنامه آزمون و بررسی و تحلیل دقیق برای درس هایی که به تلاش بیشتری نیاز دارند وقت بیشتری میگذارم و سعی میکنم به یک نقطه پایداری برسم.در کل تلاش من بر این است که ترازهایم در کانون روند صعودی داشته باشد و افت تراز آزمونی یا مقطعی نداشته باشم.

مشاوره ی کنکور زبان

بهترین منابع برای دروس عمومی رو تو یه مقاله دیگه به صورت مفصل بررسی کردیم که لینکش انتهای همین مقاله هست. منابع عمومی رو تو یه مقاله دیگه معرفی کردیم که لینکش انتهای همین مطلب بود و بهتره اون مقاله رو بخونی تا بتونی بهترین کتاب های تست مناسب خودت رو پیدا کنی. سلام از کتاب خیلی سبز و مهروماه کدوم بهتره برا رشته تجربی نظام جدید؟ من خیلی شانس آوردم که توی اون دو سالی که شاگرد دکترتهرانی مشاور عزیزم بودم یادگرفتم همه چیز فقط درس نیست و وقتی وارد رشته دلخواهت در بهترین دانشگاه ایران می شی تازه اول راهه اما اینا انگار از زمان مدرسه در وجودشون حک شده که درسو باید با خرخونی خوند تا نمرات خوبی گرفت! تأثیر مشاور تحصیلی در روند رسیدن به موفقیت در کنکور بر کسی پوشیده نیست. الان اصلا این مدلی نیست . در مرحله ی بعد یک سری کتاب باقی می مانند که همه ی آنها کتاب های خوبی اند اما باز بین آنها تفاوت هایی وجود دارد مثلا یکی درسنامه خوبی دارد یا یکی سطح تست هاش بالاتر است یا اصلا ممکن است سبک خاصی داشته باشد. روانشناسی شغلی می تواند به سلامت و بهرهوری نیروی کار کمک فراوانی کند.

مشاور کنکور پازوکی

سلام آقای افشار خسته نباشید.میخواستم بدونم منی که کتاب اقتصاد و جامعه ی کنکور 99 رو دارم و با توجه به تغییرات این دروس توی دهم، نیازه کتابم رو عوض کنم یانه؟ آقای بهشتی از شما بابت مشاوره های کامل و جامعتون همچنین وقت گران بهایی که برام گذاشتید بی نهایت سپاسگذارم, با مشاوره و دلسوزی شماست که با انگیزه و با برنامه درس میخوانم. نظرتون درباره ی کتاب های سیر تا پیاز گاج چیه؟ چون محور تدریس کتاب، حل سوالات تشریحی هست و سال دوازدهم زمان کمتری برای مطالعه این کتاب ها داری. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند. زیرا اگر دانش آموزی بخواهد با روش های سنتی و مرسوم کتب درسی را مطالعه کند قطعا بدون مطالعه درسنامه های کتب کنکور موفقیت چندانی در آزمون سراسری کسب نخواهد کرد.

منطقی است بدون داشتن آدرس یک مسیر هیچ راهی به مقصد نخواهد رسید. این به سطح درسی شما هم بستگی داره. اما کتاب ریاضی نردبام سطح بالاتری داره. کتاب های میکرو و خیلی سبز برای فیزیک دهم تجربی منابع خوبی هستند. نحوه درس خوندن من بعد 6 سال که کنکور شرکت کردم کلا فرق کرده بود به همین خاطر با پیگیری های آقای مقدم و تماسی که می گرفت یا وقت های مشاوره ای که برام می گذاشت می تونست روند مطالعه رو طبق برنامه ریزی خودش حفظ کنه که خیلی بهم کمک کرد. اصل پیش نیاز را رعایت می کند. همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم در شرایط کنونی اهمیت ثبت نام در مدارس آنلاین چند برابر شده و در این بین باید بهترین مدرسه آنلاین را برای فرزندمان انتخاب کنیم. همانطور که گفته شد دروس عمومی کنکور عمومی با دروس عمومی سایر رشته ها یکسان هست اما دروس تخصصی در کنکور هنر بسیار مهم و کلیدی هستند که باید برنامه ریزی جداگانه و حرفه ای برای درس های اختصاصی رشته هنر داشته باشید. من نظام قدیم که بودم برای فیزیک میکرو طبقه و عربی کامل و دینی هم گاج نقره ای داشتم و ازشون خیلی راضی بودم.

مشاور کنکور انسانی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور یزدان پناهفقط روی صفحه بعدی کلیک کنید – .

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.