بهترین کتاب های تست کنکور تجربی نی نی سایت – راهنمای کامل شما

پس از شرکت در آزمون و اطلاع از نتایج کنکور میرسیم به یکی از مهمترین بخشهای کنکور. مرد پشت تلفن پس از چند صدای بوق که هر کدام با وجود زمان اندکش برای امید به شدت طولانی به نظر می رسید تلفن را برداشت:بله امید جان! بسیاری از داوطلبان ورود به رشته های پر طرفدار تجربی سوالات درس زمین شناسی را اصلا پاسخ نمی دهند. باید اعتراف کنم حالا می فهمم چرا یکی از رتبه های یک رقمی چند سال پیش گفته بود چهار درس عمومی کنکور را در کمتر از ۵۰ دقیقه پاسخ داده است. کمک گرفتن از مشاوره کنکور انسانی میتواند شما را از کسب تجارب تلخ و یک سال پشت کنکور ماندن نجات دهد و احتمال رسیدن به نتیجهی مناسب را تا حد زیادی بالا ببرد. نیاز به مشاوره برنامهریزی کنکور ارشد دارم. محدوده کنکور انقدر کوچک است که هر کسی قابلیت معلم شدن در آن را دارد، به همین دلیل هم خیلی از دانشجویان تصمیم میگیرند که معلم کنکور شوند و متاسفانه این باعث میشود که در این مسیر مسئله تربیت گم بشود. متینی: کنکور سطح علمی مدارس را تحتالشعاع قرار داده است و در بهترین حالت خروجی آن یک دانشآموز با رتبه خیلی خوب است که دغدغهاش پول درآوردن است؛ به همین دلیل میبینید فردی که دانشگاه علم صنعت رشته مکانیک قبول شده است، عربی حرفهای درس میدهد.

مشاور کنکور ورامین

متینی: خیلی زیاد، یک دانشجو به سادگی میتواند از کلاس خصوصی حداقل هر ماه ۱۵میلیون تومان درآمد داشته باشد.من مشاور هم حتما به دانشجو، دانشآموز معرفی میکنم چراکه یک معلم «برند» حداقل جلسهای یک میلیون شاید هم دو میلیون تومان پول میگیرد. فردی همایش میگذارد که از صبح تا غروب هزار نفر در آن شرکت میکنند و از هر نفر هم ۵۰۰ هزار تومان میگیرد، به من مشاور هم پیشنهاد درصدی از آن پول را میدهند تا دانشآموزهایم را به همایش بفرستم. زیست شناسی : در این درس قطعا کتاب درسی مهم ترین منبع بوده است و با توجه به اهمیت آن بایستی بارها و بارها کتاب درسی را مودموشکافی قرار دهید و جهت تست زنی کتب دو انتشارات خیلی سبز و مهروماه بسیار مساعد است.داوطلبان رشته داروسازی نیز برای مطالعه درس زمین شناسی می توانند از کتاب انتشارات خیلی سبز استفاده نمایند تا بدین طریق منابع خود را در راه برنامه ریزی کنکور تجربی ۹۹ کامل کنند.

متینی: تازه اگر فقط دانشآموز برای یک سال در این برنامه شرکت کرده باشد وضعیت این طور است، الان کار به جایی رسیده است که دانشآموز از دبستان در آزمونها شرکت کند. متینی: خروجی کنکور منفعت مدارس است، منفعت کنکور به دانشآموز سر سوزنی است اما برای مدارس که که سردرشان بزنند رتبه تک رقمی کنکور دارند، منفعت این موضوع بسیار بالاست. این صنعتی شدن باعث شده است که مدارس در کشور ما اول مجتمع شوند و بعد هم به مدارس زنجیرهای تبدیل شوند. خانم رژینا آزادی نفر اول کنکور هنر در خاطرات خود می گوید که قبل از کنکور زمان زیادی را صرف فضای مجازی می کردم، اما در طول دوره مطالعه با کمک مشاور خود توانستم از آن فاصله بگیرم، چرا که زمان زیادی از من را تلف می کرد و تنها استفاده من از تلفن همراه استراحت های کوتاه و گفتگو با مشاورم بود. استانها- ایرنا- نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در استانها، تمرکز بر کتابهای درسی، پیروزی اراده بر خواستهای آنی، همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست را از جمله رازهای موفقت خود در این ماراتن علمی برشمردند.

دکتر بابایی تسلط خوبی بر موضوعات درسی دارد و قدرت بیان بالای بهترین استاد شیمی کنکور کلاس را جذاب میکند و از یکنواختی جلوگیری میکند. در ادامه این مطلب پیرامون نحوه مشاهده و زمان اعلام نتایج بدون کنکور و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1400 اطلاعاتی ارائه کرده ایم. در این مسیر نحوه صحیح مطالعه و مرور و تکرار کمک شایانی به شما می کند. در این سیستم به جای فکر به نحوه تربیت دانشآموزان روی نحوه درآمدزایی از والدین دانشآموزان وقت میگذارند. دماوندی: این مربوط به بحث ایجاد همان نیازهای کاذب است که به آن اشاره کردم، قطعا معلم با سواد در این مسیر کمک میکند اما این معلمها لزوما «برند» نیستند. یک دانشآموز باید حداقل ۱.۵میلیون تومان هزینه خرید کتاب کمک آموزشی کند تا بتواند در کنکور موفق شود؛ واقعا این بازار به شکل فوقالعادهای رونق گرفته است. به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، مجموعه آموزشی کارنامه خرد تنها گروه آموزشی کنکور در ایران است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از دبیران برند ایران و بهترین مشاوران کنکور ایران استفاده مینماید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.