تأییدیه مدرک تحصیلی + ورود به سامانه Emt.medu.ir

ما در ادامه این مقاله تلاش کردهایم تا در مورد انواع خدمات مشاوره تحصیلی و اهمیت مراجعه به آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. یک مشاور باید پر انرژی باشد و اطلاعات کافی در مورد دروس، رشتهها و مسائل مربوط با کنکور داشته باشد تا بتواند اطلاعات صحیحی را در اختیار شما قرار دهد همچنین باتجربه باشد تا بتواند از تجربیات خود و سایر مخاطبانش، برای شما مثالهای واقعی و مفید بیان کند. اتفاق نخست آنکه، دانش آموزان، نفس راحتی از دست مدیران و دبیران بسیاری از مدارس خواهندکشید، که به اشتباه تصور می کنند، بهترین راه برای بالا بردن معدل درسی دانش آموزان، اعمال فشار درسی ، ارائه تکالیف سنگین و نیز برگزاری امتحانات کتبی مستمر است. اولین کاری که یک داوطلب کنکوری برای رسیدن به موفقیت انجام می دهد ثبت نام در کنکور می باشد . برای پیمودن مسیر پر پیج و خم کنکور استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی خوب و دلسوز که از رتبه های برتر کنکور بوده و تجربه موفقیت در کنکور را داشته ضروری است. او می بایست در صدد تاثیر گذاری مثبت بر انگیزش دانش آموزان برای دستیابی به اهداف والای تحصیلی شان باشند و در عین حال دانش آموزان را در ایجاد اهداف و برنامه و نیز کشف گزینه های شغلی که متناسب با توانمندی و مهارت های آن ها باشد کمک کند.

این مشاور تحصیلی که از او به عنوان علمی ترین مشاور تحصیلی کشور نیز یاد می شود، به رجانیوز گفت: مشاوران تحصیلی می بایست با تکیه بر توانایی و تخصص شان، روابطی مستحکم با کادر اداری، آموزشی ، دانش آموزان و والدین آنها ایجاد کنند، روابطی که باعث ایجاد حس اعتماد و نزدیکی میان آنها شود. به گزارش آفتاب و به نقل از رجانیوز، سیناتهرانی در تشریح ویژگی دوم یک مشاور تحصیلی یا کنکوری موفق گفت: یک مشاور حرفه ای مدرسه می بایست قادر باشد تا اعتماد به نفس دانش آموزانی را که به توانایی های خود شک دارند، تقویت کرده و به ایشان قدرت هدف گذاری بدهد. خبر ابطال تاثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم در کنکور آن قدر ناگهانی بود که هنوز مسئولین کمیته سنجش و پذیرش دانشجو برای آن تصمیمی نگرفته اند.توکلی، سخنگوی سازمان سنجش دراین باره گفت: به هر حال کمیته سنجش و پذیرش که مسئولیت این کار را به عهده دارد این قانون را دنبال کرده و به سازمان سنجش اعلام کرده که آن را اجرا کند. خودتون میبینید که چیز هایی که همه میگند رو میگند! اتفاق دومی که رخ می دهد این است که تنها حربه تبلیغاتی برخی از مدارس ناموفق و پرادعا که همه امکانات و انرژی خود را با استفاده از روشهای غلط مدیریتی و آموزشی، صرف بالابردن معدل دانش آموزان می کردند، از بین خواهد رفت.

مشاور کنکور زهرا نوری

«امسال سااال سرنوشتتونه.» همه چیزو بذارین کنار، فقط درس بخونین، یه سال بخور نون و تره، صد سال بخور نون و کره. در صورتی که قبلا از دانشگاه انصراف نداده باشید مشکلی بابت شرکت در کنکور سال بعد ندارید. در اغلب این مدارس، معلمین ، نقش اصلی را ایفا می کنند، عقل سلیم و علم مدیریت آموزشی حکم می کند که کادر آموزشی مدرسه می بایست در چارچوب برنامه ها و اهداف مشاورتحصیلی آن مدرسه حرکت کند، نه اینکه هرکس کاری که به نظر خودش درست است را انجام دهد. در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره شهرکرد را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. باتشکر از اجرای این طرح اما قیمت این اردو یک مقدار زیاد است. طرح مطالعات نوروزی با مشارکت 21 هزار دانش آموز در مازندران اجرایی می شود. همانطور که می دانید، اصلی ترین رقابت در کنکور تجربی بر سر رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و پیراپزشکی می باشد. ولی با توجه به ضریب بالایی که برای گرایش های مهم رشته ی تجربی دارد نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

به گزارش « فردا » این که سرنوشت کنکوری های سال ۹۵ به بعد چه می شود هنوز معلوم نیست و البته احتمالا اعتراض کنکوری های سال ۹۳ و ۹۴ که از تاثیر مستقیم معدل ضربه خورده اند هم بلند شود که اگر قرار بود این قانون لغو و مصوبه باطل شود، چرا با سرنوشت آن ها بازی شده است؟ به نظرتون کسی که این قسمت رو خونده باشه دیگه میتونه هنرمندا رو با هم قاطی کنه؟ من برای شیمی دهم کتاب میکرو دارم به نظرتون کتاب خوبیه ؟ سلام من سال ۹۶ کنکور دادم و نتونستم نتیجه مو بگیرم و حالا میخوام وارد دانشگاه بشم و واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم دانشگاه برم ازاد یا پیام نور؟ شاید این مورد برای برخی جواب بدهد، اما برای من جواب نمیدهد. به گزارش « فردا »، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور حکمی، بند دوم مصوبه شورای سنجش مبنی بر تاثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم متوسطه در کنکور را برای داوطلبانی که طی سالهای ۸۴ تا ۹۲دیپلم گرفتهاند، مغایر قانون دانسته و ابطال کرد. وقتی که دانش آموزان غمگین هستند، آن ها نیاز به پشتیبانی بیشتر برای حل مسئله خود و حفظ تمرکز در کلاس دارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور جواد رمضانی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.