تایید کنم برم برای بقیه مراحل؟

شاغل بودم و خیلی انگیزه نداشتم که ارشد شرکت کنم و اصلا نمی دونستم این ارشد خوندن من می تونه کمکم کنه یا نه. و خوشبختانه مشاهده میکنیم که این اتفاق به وقوع میپیونده و نظرات دانش آموزانی که ایشون مشاور کنکور اونها بوده این موضوع رو کاملا تایید میکنه.نکته مهم بعدی که باعث تمایز مهندس فلاح از سایرین و انتخاب ایشون بهعنوان مشاور ارشد کنکور موسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا و شناخته شدندش بهعنوان یکی از بهترین مشاوران کنکور در تهران شده، چیزی که امروزه در خیلی از جلسات مشاوره کنکور (this content) موسسات مختلف به اسم “انگیزه دادن” به دانش آموز میبینیم، شامل مقداری حرفهای انگیزشی تکراری هست که تو ویدئوهای انگیزشی یوتیوب و آپارات هم به رایگان پیدا میشه و در اکثر مواقع باعث توهم های بیهوده در دانش آموز می شود . با توجه به اینکه سال گذشته نیز همانند امسال دو کنکور مجزا برای داولبان نظام جدید و قدیم برگزار شد ، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آماری در خصوص تعداد داوطلبان نظام جدید و قدیم منتشر و طی آن اعلام کرد از میان داوطلبان کنکور 51,59 درصد داوطلبان از نظام آموزشی جدید و 48,41 درصد داوطلبان از نظام آموزشی قدیم داوطلب بودند . شخصی که خود جزو نفرات برتر کنکور است، تمام مراحل مطالعه، روشهای درس خواندن هر یک از دروس، استرس های شب امتحان، بی خوابی های و سختی های مطالعه، روشهای تست زدن، مدیریت آزمون، منابع آموزشی برتر و نحوه برنامه ریزی صحیح و دقیق را با موفقیت پشت سر گذاشته است!

مشاور کنکور پازوکی

توضیحی که باید بدم این که دوستای عزیزم ما هر کدوم با توجه به ویژگی های شخصیتی مون روش یادگیری یا به اصطلاح سبک های یادگیری متفاوت داریم. اصلا راهی هست که انصراف بدم اما هزینه پرداخت نکنم؟ سری به سامانه گلستان زدم و دیدم حدود 200 هزار تومان هزینه شهریه ثابت ترم پاییزه جدید قابل پرداخت می باشد. سلام استاد برایثبت نام کنکور زبان بعد از خرید سریال بریم یک ثبت نام جدید شروع کنیم یا ثبت نام تجربی اطلاعاتوویرای کنیم همون کادری که میگه ایا علاقه به شرکت در کنکور زبان هسید؟ تسلط یک مرحله بالاتر از یادگیری است. اگه می خواید بدونید بهترین آزمون آزمایشی که می تونید توش شرکت کنید کدومه و اگه دوست دارید که یک دید خوب از تفاوت این آزمون ها داشته باشید تا با شناخت کافی دست به انتخاب بزنید، بهتره با این مقاله همراه هم باشیم. پس اگر نوجوانی هستین که با والدینتان مشکل دارید یا پدر و مادر نگرانی هستید که آینده فرزندتان برایتان مهم است تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به بررسی روش جمع بندی در عید به سبک رتبه های برتر و تاثیر جمع بندی در عید به سبک رتبه های برتر می پردازیم.

مشاور کنکور پاکدشت

این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است. پکیج رایگان موسسه که حدود 20 درصد از مباحث کنکور را در بر میگیرد با نام صفر تا رتبه حرف آخر ارائه شده است، جهت سفارش پکیج وارد لینک زیر شوید و اطلاعات کاملی را دریافت کنید. آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت. هر دانش آموزی نیازمند برنامه ریزی صحیح برای جمع بندی عید است و باید با حساسیت بالا و وسواس به این دوران توجه کرد.

در زمینه مشاوره کنکور – منابع هم کتاب های زیادی وجود دارد، مثلا کتاب کنکورت را قورت بده خیلی سبز کتاب خیلی خوبی است، که اصول اولیه مشاوره را به شما آموزش می دهد(در لحظه ای که این پست را می نویسم این کتاب در سایت خیلی سبز موجود نیست) یا کتاب برنامه ریزی نوشته مهندس جوکار و همچنین کتاب برنامه ریزی نوشته مهندس قلمچی انتخاب های خوبی هستند. در ادمه به ضرورت اردوی مطالعاتی در عید و تاثیر پانسیون مطالعاتی در نوروز را بررسی می کنیم. بسیاری از دانش آموزان بیان می کنند که تا قبل از عید با پشتکار بالا برای کنکور مطالعه می کرده اند؛ اما تعطیلات عید به جای سکوی پرش، تبدیل به نقطه تنزل و ضعف آنها و از دست رفتن فرصت بسیار مفید مطالعه برای دانش آموز شده است. و از اینجا است که مشکلات نوجوانان با والدین شروع می شود. اما بهرحال آقای فلاح در اینجا بهعنوان بهترین مشاور کنکور نقش خودش رو ایفا میکنه و با تجربیات و دانش خودش، دانش آموز رو در این مسیر کمک میکنه.به اعتقاد ایشان :همه باید بدانیم نتیجه گیری در کنکور ، به معنی موفقیت یا شکست در طول زندگی نخواهد شد ،برای موفقیت در زندگی باید مولفه های بیشتری داشته باشیم ، کنکور فقط مرحله ای از زندگی هست و باید تلاش کنیم تا به بهانه کنکور نقاط قوت ، مسوولیت پذیری روحیه جنگندگی خودمون و قوی کنیم .

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.