تبلیغات مختلف در سایت با کمک مدیااد – زومیت

[ad_1]

امروزه وب سایت ها به یکی از مناسب ترین بسترهای دیجیتال برای کسب و کارها تبدیل شده اند. در این آموزش می خواهیم شما را با انواع روش های تبلیغات آنلاین به خصوص روش های تبلیغات سایت آشنا کنیم. به ما بپیوند.

انواع تبلیغات آنلاین

بستر اینترنت فرصت های زیادی برای کسب و کارها ایجاد کرده و آنها را از مد سنتی خارج کرده است. امروزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال جایگاه غیرقابل انکاری را در تمامی ابعاد اجتماعی و اقتصادی خود ایجاد کرده است. کسب و کارها به روش های مختلف در اینترنت فعالیت می کنند و محصولات و خدمات خود را از طریق تبلیغات آنلاین مختلف به مشتریان خود نشان می دهند.

رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین که اکثر ما با آن آشنا هستیم عبارتند از:

  • تبلیغات بنری
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پاپ آپی
  • تبلیغات در سایت و وبلاگ
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات موتورهای جستجو

در زیر نگاهی به هر یک از این تبلیغات خواهیم داشت.

تبلیغات بنری

رایج ترین و شناخته شده ترین نوع تبلیغات، تبلیغات بنری کارگردان است. بنرها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند. این تبلیغات شامل یک بنر متحرک یا غیر متحرک است که به صورت استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد، اندازه و شکل متفاوتی دارد و برای نمایش تبلیغات شرکت های دیگر یا وب سایت های دیگر مفید است. به طور کلی، الف انواع روش های تبلیغات در وب سایت کارگردان است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات در حین ایجاد روابط با مشتریان، به ویژه مشتریان بالقوه است. یکی از محبوب ترین کمپین های تبلیغاتی امروزه، کمپین بازاریابی ایمیلی است (بیشتر بخوانید: تبلیغات منطبق). بازاریابی ایمیلی ممکن است شامل اخبار مربوط به شرکت شما یا تبلیغاتی برای فروش خدمات و محصولات شما باشد. یکی از مهمترین کاربردهای بازاریابی ایمیلی، هدف گذاری مجدد کمپین ها است.

تبلیغات پاپ آپی

تبلیغات پاپ آپ نوعی تبلیغات آنلاین است که بر جذب ترافیک وب تمرکز دارد و یکی از روش های تبلیغات در سایت می باشد. آنها معمولاً در یک پنجره مرورگر جدید با استفاده از فناوری جاوا اسکریپت یا Adobe Flash ایجاد می شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از پرطرفدارترین تکنیک های تبلیغات آنلاین هستند، اما چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و اغلب افراد تمایل به غیرفعال کردن آن ها دارند.

تبلیغات بلاگ یا بازاریابی بلاگ

بازاریابی وبلاگی فرآیند دستیابی به بازار هدف کسب و کار با استفاده از وبلاگ است. در سال های گذشته، صاحبان مشاغل یک وبلاگ جداگانه از وب سایت خود داشتند. اما امروزه می‌توانید به راحتی این دو را با هم ادغام کنید تا مدیریت وظایف را برای شما آسان‌تر و دسترسی بازدیدکنندگان را آسان‌تر کند. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از وبلاگ ها برای مقاصد تبلیغاتی استفاده می کنند که این روش یکی از آنهاست. روش های مختلف تبلیغات در وب کارگردان است.

تبلیغات متنی در سایت

یکی دیگر از تبلیغات رایج در سایت، تبلیغات متنی است. این یکی از کم‌هزینه‌ترین انواع تبلیغات است و به گونه‌ای عمل می‌کند که یک وب‌سایت یا کسب‌وکار که در محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خبری و خبری نمایش داده می‌شود، به صورت متنی خود را تبلیغ می‌کند و با انکر تکست انتخابی خود به صفحه پیوند می‌دهد.

همچنین استفاده از وبلاگ های عمومی راه دیگری برای انجام آن است. افراد در این وبلاگ ها ثبت نام می کنند و به صفحات فرود یا صفحات فروش آنها لینک می دهند. گزارش های تبلیغاتی که به طور مکرر برای اهداف فروش و افزایش قابلیت اطمینان صفحه از نظر موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند، یکی دیگر از انواع تبلیغات متنی در سایت هستند.

ویرایش رسانه

تبلیغات موبایل

اصطلاح تبلیغات موبایلی به هر تبلیغی اطلاق می شود که بر روی دستگاه های قابل حمل مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها ظاهر می شود. شرکت‌ها در این دستگاه‌ها از تبلیغات متنی برای تبلیغ از طریق پیام‌های متنی یا تبلیغات بنری که در وب‌سایت تلفن همراه ظاهر می‌شوند، استفاده می‌کنند. این تبلیغات در اپلیکیشن ها و بازی ها نیز موجود است و امروزه به کانالی ارزشمند برای تبلیغات تبدیل شده است. اهمیت تبلیغات موبایلی امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. در حال حاضر اکثر مردم ساعت ها با تلفن همراه خود مشغول هستند و به احتمال زیاد با چنین تبلیغاتی تعامل دارند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی یا هدف گذاری رسانه های اجتماعی، تبلیغاتی هستند که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه می شوند. شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط بر اساس تعاملات در یک پلت فرم خاص استفاده می کنند. در بیشتر موارد، زمانی که بازار هدف با جمعیت شناسی کاربر پلتفرم اجتماعی همسو باشد، تبلیغات اجتماعی می تواند تبدیل ها و فروش مقرون به صرفه را به شدت افزایش دهد.

با افزایش تعداد شبکه های اجتماعی و کاربران، شرکت های بیشتری تبلیغات خود را در این پلتفرم ها قرار می دهند و محبوبیت این کانال ها بسیار افزایش یافته است. بیشتر شبکه‌های اجتماعی پیام‌ها یا محتوایی را ارائه می‌کنند که شرکت‌ها یا کاربران عادی آن‌ها را به صورت رایگان برای عموم آپلود می‌کنند. بنابراین می توان یک پست در فیس بوک یا یک توییت در توییتر یا یک عکس در اینستاگرام را با کارایی بالا تبلیغ کرد.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی آنلاین به تبلیغات ویدیویی اطلاق می شود که در وب سایت ها یا برنامه ها اجرا می شوند. این یک تعریف گسترده از تبلیغات ویدیویی است. اما باید بدانیم که ارسال تبلیغات ویدیویی فراتر از آپلود ویدیو در اینترنت است. این روزها انواع مختلفی از کانال های تبلیغاتی ویدیویی موجود است. از یوتیوب گرفته تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی و بازی های موبایل و غیره. به طور کلی تبلیغات ویدیویی یکی از روش های تبلیغاتی در سایت و فضای وب است. با این حال، بر روی پلتفرم های دیگر نیز موجود است.

در حالی که بسیاری از اشکال موثر دیگر تبلیغات دیجیتال وجود دارد، تبلیغات ویدیویی در این زمینه بهترین کار را دارد. به عنوان رسانه محتوا، ویدئو تعامل بهتری با کاربران دارد. کاربران هر روز میلیاردها ویدیو را در چندین پلتفرم تماشا می کنند و این آمار در حال حاضر برای هیچ محتوای دیگری بی نظیر است.

تبلیغات در موتورهای جستجو یا بازاریابی موتورهای جستجو

SEM به عنوان مجموعه ای از ابزارها، تکنیک ها و استراتژی هایی تعریف می شود که به بهینه سازی دید وب سایت ها و صفحات وب از طریق موتورهای جستجو کمک می کند. به طور خلاصه هدف از SEM این است که وب سایت ها در جایگاه بهتری در گوگل و موتورهای جستجوی مشابه قرار گیرند و یکی از روش های دیگر تبلیغات در سایت است. به طور کلی، صفحات جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو دو نوع نتیجه را نشان می دهند:

نتایج ارگانیک

موتور جستجو از الگوریتمی استفاده می کند تا به شما بگوید کدام وب سایت برای پاسخ به یک پرس و جو خاص بهترین است. الگوریتم گوگل بر اساس قابلیت اطمینان صفحات و وب سایت و همچنین ارتباط محتوا با کلمات جستجو شده است. مجموعه ای از تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده برای رتبه بندی در فهرست جستجوی ارگانیک به عنوان SEO (بهینه سازی موتور جستجو) شناخته می شود. این روش یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات در سایت می باشد.

پیامدهای پولی

برخلاف نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک، در اینجا تبلیغ‌کننده باید برای هر کلیک هزینه بپردازد. این روش یک روش تبلیغاتی در موتورهای جستجو برای کسب ترافیک با خرید تبلیغات در سایت است. روی این سیستم تبلیغاتی کلیک کنید به آن PPC (پرداخت به ازای کلیک) یا CPC (هزینه به ازای کلیک) نیز گفته می شود. یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای انجام این کار گوگل ادز است.

راه حل

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع روش های تبلیغات اینترنتی آشنا کنیم. اکثر این تبلیغات، تبلیغات اینترنتی هستند. وب یکی از پرکاربردترین بسترها برای تبلیغات آنلاین است که در این میان تبلیغات سایت بسیار موثر بوده و به روش های زیر قابل انجام است:

  • بازاریابی وبلاگ
  • سئو
  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات پاپ آپی
  • و…

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما