تغییر فونت اینستاگرام در استوری و بیو – آموزش اضافه کردن فونت جدید به اینستاگرام | دیجیاتو

[ad_1]

اکثر شبکه های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، آزادی زیادی در انتخاب فونت به کاربران نمی دهند و مردم با برخی تنظیمات پیش فرض مشکل دارند. به عنوان مثال، هیچ گزینه داخلی برای تغییر فونت بخش بیو یا نظرات اینستاگرام در برنامه یا نسخه وب وجود ندارد. البته این باعث نمی شود که کاربران تلاش کنند. تغییر فونت اینستاگرام این کار را نکنید و ترفندهایی برای دور زدن محدودیت ها وجود دارد که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.



تغییر فونت اینستاگرام در استوری

یکی از معدود قابلیت های اینستاگرام در قسمت تعویض فونت مربوط به قسمت استوری است که فونت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همین الان 9 فونت مختلف اینستاگرام مواردی دارد که می توان از آنها در استوری ها استفاده کرد.

1. برای شروع روی گزینه ها ضربه بزنید. داستان در گوشه سمت چپ بالای صفحه اینستاگرام وارد قسمت مربوطه شوید.

۲. اگر در گذشته مجوزهای دسترسی لازم را نداده اید، این کار را انجام دهید.

تغییر فونت اینستاگرام در استوری

3. روی گزینه “Aa”. در سمت چپ صفحه کلیک کنید. اکنون می توانید متن مورد نظر خود را وارد کنید.

4. نوار ابزار بالای صفحه کلید فهرستی از فونت ها را نشان می دهد که می توانید برای یافتن فونت مورد نظر خود پیمایش کنید.

5. پس از ویرایش و انتخاب فونت مناسب، روی ضربه بزنید. کلید بعدی روی گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و در نهایت داستان را به اشتراک بگذارید. ارسال به گزینه دست نزن.

یک فونت جدید به اینستاگرام اضافه کنید

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، کاربران تنها 9 گزینه برای تغییر فونت استوری اینستاگرام به صورت پیش فرض دارند. خوشبختانه فونت های لیست اینستاگرام نیز در این شبکه اجتماعی موجود است. برای این کار به آدرس زیر بروید: وب سایت های خصوصی به برخی از موارد زیر بروید.

  • coolfont.org
  • igfonts.io
  • fontsforinstagram.com
  • font-generator.com

استفاده از این وب سایت ها بسیار آسان است و فقط باید متن ها را از آنها کپی کنید. هنگام وارد کردن متن در اینستاگرام، سبک فونت حفظ خواهد شد. این روش تقریباً قابل دسترسی است 100 فونت این مبلغ بسیار بیشتر از مبلغ ارائه شده توسط اینستاگرام است. همچنین می توانید دستورالعمل های اضافی را در هر وب سایت بیابید.

با سایت Cool Fonts فونت اینستاگرام را تغییر دهید

وب سایت Cool Fonts یکی از نمونه هایی بود که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم و برای تغییر فونت اینستاگرام از آن به عنوان مثال استفاده می کنیم. اساس اکثر اینگونه وب سایت ها یکسان است و فقط باید متن ها را از آنها کپی کرده و در اینستاگرام وارد کنید.

1. Coolfont.org را در مرورگر خود وارد کنید.

۲. متن مورد نظر خود را در کادر مخصوص وارد کنید. از این متن می توان برای کامنت، کپشن و بیو پیج در اینستاگرام استفاده کرد.

3. اکنون وب سایت می تواند متن را با فونت های مختلف نمایش دهد. برای دیدن موارد بیشتر به پایین اسکرول کنید.

تغییر فونت اینستاگرام

4. وقتی فونت مورد نظر خود را پیدا کردید، روی ضربه بزنید. کلید کپی روی یا می توانید به صورت دستی متن را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی در اندروید و iOS گزینه Copy را انتخاب کنید. متن انتخاب شده اکنون در کلیپ بورد سیستم است.

5. وارد برنامه یا نسخه وب اینستاگرام شوید و به مکان مورد نظر برای فونت بروید.

6. انگشت خود را روی صفحه و منوی پاپ آپ نگه دارید گزینه چسباندن انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که تمام فونت های موجود در وب سایت های ذکر شده کاربردی نیستند و برخی ممکن است خواندن متن را بسیار دشوار کنند. اگر علاقه مند هستید، می توانید از سایر خدمات مشابه مانند IGFonts.io استفاده کنید. برخی از سایت ها نیز اپلیکیشن های مخصوص به خود را دارند که در زیر به یکی از آنها اشاره شده است.

دانلود برنامه تغییر فونت اینستاگرام:

فونت های جالب برای اینستاگرام - متن شیک فونت class=
  • فونت های جالب برای اینستاگرام – متن شیک فونت فانتزی
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: استودیو Pixster
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 16 مگابایت

سوالات متداول در مورد تغییر فونت اینستاگرام

آیا امکان تغییر فونت در اینستاگرام وجود دارد؟

با این حال، اینستاگرام از ویژگی داخلی برای تغییر فونت استفاده نمی کند، به جز قسمت داستان ها. اما به لطف خدمات آنلاین، می توان این کار را انجام داد.

چند فونت در اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام در قسمت استوری 9 فونت مختلف را به کاربران ارائه کرد. اما با کمک ابزارهای آنلاین می توان حدود 100 فونت دیگر به دست آورد.

آیا امکان تغییر عنوان فونت و بیو اینستاگرام وجود دارد؟

آره؛ با استفاده از سرویس‌های آنلاین ارائه‌دهنده فونت، می‌توانید فونت را برای اکثر قسمت‌های اینستاگرام خود از جمله بایوس، استوری‌ها، زیرنویس‌ها و حتی نظرات تغییر دهید.



[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق