ثبت نام کنکور سراسری 1401 + لینک ورود مستقیم + راهنما جامع

این فرد لزوماً همه سراشیبی ها و دست اندازهای پیش روی یک داوطلب کنکور را بشناسد و بتواند آن ها را از میان بردارد. فردی که وارد حوزه مشاوره و برنامه ریزی کنکور می شود لزوماً باید از مهارت و تخصص زیادی نیز برخوردار باشد. برای رسیدن به رشته مورد علاقه خود باید در قدم اول با برنامه ریزی درس بخوانید و مهارت های لازم را یاد بگیرید. زمان پیشنهادی برای مطالعه هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم و برای درس عمومی 1 الی 1 ساعت و نیم است. با سلام و عرض خسته نباشید من دانش اموز سال چهارم ریاضی هستم میخواستم بدونم در مدت سال تحصیلی چند درصد از وقت خودم را به دروس عمومی اختصاص بدم و یاداور میشوم که پایه دروس عمومی ام بهتر از اختصاصی است. مشاوره تحصیلی بارسا کمک کرد اشتباهاتم رو در برنامه ریزی اصلاح کنم، ساعت مطالعاتی خودم رو تا سقف توانم بالا ببرم و از اون مهم تر کمک کرد من هیچ وقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و همیشه انرژی مثبت داشته باشم. در صورت انتخاب مشاوری خبره برای مشاوره یا برنامه ریزی کنکور که بتواند برنامه ریزی هفتگی برای کنکور و یا برنامه ریزی روزانه یا ماهانه را در کنار وی داشته باشید.

خوشحالم که در این زمان با موسسه کیهان آشنا شدم و با مشاوره های این مجموعه کل مسیر برایم واضح تر و بسیار آسون تر شد. بنابراین مجموعه این دو مورد در کنار هم می تواند شما را به موفقیت لازم برساند. هر داوطلب بدون در نظر گرفتن نوع مدرک تحصیلی خود می تواند در کنکور سراسری یکی از 3 گروه های آزمایشی اصلی و یک یا دو گروه شناور شرکت نماید. برای زمان انصراف محدودیتی وجود ندارد و پیشنهاد می کنم با هماهنگی با مدیر آموزشی دو هفته اخر را برای انصراف انتخاب کنید. زمانی که با یک صخره مانع مواجه شدید، بین نشستن و دست به هیچ کاری نزدن و دست به کار شدن برای پیشرفت بیشتر، گزینه دوم را انتخاب کنید. من وقتی مهر سال ۱۳۸۹خواستم وارد رشته تجربی بشم؛هدفم وبرای دانشگاه قبولی پزشکی انتخاب کردم.سال دوم تجربی دریک مدرسه عادی بودم؛که هیچ دانش اموزی از کلاس ما به طور کلی از کنکور اطلاعی نداشت و صرفا به قبول شدن امتحان های مدرسه فکر میکردن.سال دوم معدلم ۱۹/۳۷شدوتابستان سال ۹۰مدرسه نمونه شهرما یعنی سیرجان،ازمونی برگذارکرد تحت عنوان تکمیل ظرفیت،و من با ازمون در اون مدرسه پذیرفته شدم،سال سوم خیلی تلاش کردم اما امتحان نهایی معدل کتبی ۱۷/۳۵شد .

استخدام مشاور کنکور غیر حضوری

در واقع ما در سال ۹۹ تعداد ۲۵۹ هزار نفر داوطلب نظام قدیم داشتیم که از این تعداد حدود ۶۳ هزار نفر به دلیل اینکه سال گذشته انتخاب نوع نظام اختیاری بود، سوالات نظام جدید را امتحان دادند و تعداد سوالات چاپ شده در کنکور ۹۹، ۱۹۶ هزار نفر سوال بود که از این تعداد ۵۳ هزار نفر داوطلبانی هستند که فارغ التحصیل کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده اند. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی را در سه سطح معرفی کنیم. این موضوع موجب می شود تا یک مشاور به درک بالایی از اوضاع داوطلب برسد و بتواند وی را به نحو احسنت راهنمایی ظاهری مشاور کنکور کند. در واقع، حضور مشاوری با انرژی و سرزنده می تواند به میزان زیادی حال داوطلب را خوب کند. داشتن روحیه ای عالی از دیگر ویژگی های یک مشاور تحصیلی است که وی باید در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور آن را به بهترین شکل به داوطلب نشان دهد. ولی بهترین و درست ترین پاراگراف برای برنامه ریزی کنکور تجربی این است.

مشاور کنکور فرهنگیان

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، آموزش فنون موفقیت در کنکور، یعنی روش مطالعه و تست زنی درست است. کتابهای تست برای یادگیری چندان مناسب نیستند و استفاده از آنها برای یادگیری چندان توصیه نمیشود. منظور از کار های خرد قسمت هایی میباشد که شاید فهم آنها نیاز به تمرکز بالایی نداشته باشد. این که برای کنکور درس بخونیم رو خب همه میدونن اما وقتی صحبت از این میشه که چطور دروس اختصاصی رو بالای 70% بزنیم ، چطور تو 1 ساعت اندازه 2 ساعت مطالعه داشته باشیم ، از چه روشی استفاده کنیم که با یک بار خوندن تا یک هفته نیاز به مرور نداشته باشیم و… مطالعه را از دروس مورد علاقه خود شروع کنید تا با انرژی و انگیزه بیشتر طبق برنامه ریزی خود پیش بروید و همیشه سعی کنید برای بازدهی مطالعاتی بالاتر، دروس اختصاصی و عمومی را به صورت یکی در میان بخوانید. برای هر یک ساعت مطالعه 10 الی 15 دقیقه به خودتان استراحت دهید و برای تسلط بر هر مبحث درس اختصاصی بلافاصله بعد از مطالعه آن و برای هر درس عمومی 24 ساعت بعد از مطالعه، تست بزنید. برای تسلط به مباحث آمار بهتر است از کتاب های درس و تست مدرسان شریف و گسترش علوم پایه استفاده کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.