ثروتمندان روسیه در تلاش هستند تا از سرمایه خود از طریق صرافی های ارز دیجیتال دیجیاتو دبی محافظت کنند

[ad_1]

ثروتمندان روسیه از ترس مسدود شدن دارایی های خود سرمایه می ریزند ارز رمزنگاری شده آنها در دبی هستند. از طرف دیگر غربی ها نگران هستند که فناوری ارزهای دیجیتال می تواند به دور زدن تحریم ها و معکوس کردن موثر اثرات تحریم ها کمک کند.

بر اساس گزارش اختصاصی رویترز، شرکت های رمزارز امارات مورد حمله قرار گرفته اند میلیون ها دلار سرمایه توسط شهروندان روسیه تامین می شود. مقامات این شرکت می گویند روس ها در تلاش برای انتقال سرمایه خود برای محافظت از دارایی های خود هستند.

برخی از روس ها از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در بازار املاک امارات استفاده می کنند و برخی دیگر از این شرکت ها برای تبدیل ارزهای دیجیتال خود به سرمایه نقدی استفاده می کنند. یکی از این شرکت ها طی 10 روز گذشته درخواست های متعددی از کارگزاری های سوئیسی برای تبدیل میلیاردها دلار سرمایه به بیت کوین دریافت کرده است زیرا مشتریان روسی نگران هستند که سوئیس دارایی های آنها را مسدود کند. این شرکت ادعا می کند که هر ادعایی کمتر از ارزش آن است. 2 میلیارد دلار خیر

بیت کوین روسیه

سازمان بازارهای مالی سوئیس هنوز در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است، اما دبیرخانه امور اقتصادی سوئیس (SECO) می گوید که ارزهای رمزپایه مشمول تحریم های مشابهی مانند روس ها هستند. بنابراین اگر شخصی تحریم شود، ارز دیجیتال نیز تحریم می شود. مسدود خواهد بود.

آیا دبی بازار امنی برای ثروتمندان روسیه خواهد بود؟

به دلیل فقدان درگیری در مناقشه بین متحدان غربی و مسکو، دبی به پناهگاه امنی برای روس‌های ثروتمندی تبدیل شده است که می‌خواهند پایتخت خود را به مکان امن منتقل کنند. از سوی دیگر، دیپلمات های غربی اخیراً آنها بارها نگرانی خود را از انتقال پول های غنی روسیه به دبی ابراز کرده اند.

پس از این رویدادها، گروه ویژه اقدام مالی (FATFاخیراً امارات متحده عربی را برای نظارت بیشتر بر تراکنش های مالی این کشور برای مبارزه با جرایم مالی و پولشویی به لیست سیاه خود اضافه کرده است. دولت دبی و بانک مرکزی امارات هنوز در مورد این گزارش اظهار نظر نکرده اند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.