جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

وی برخورداری از روحیه جهادی در مسوولان را لازمه موفقیت در خدمت به مردم دانست و گفت: هر جا ار تفکر جهادی و بسیجی فاصله گرفتیم از وظایف خود در خدمت واقعی به مردم دور شدیم و هر جا این روحیه در اولویت کار ما قرار داشت به موفقیت دست یافتیم. به همین منوال یونان هم کار ساخت دیوارهای امنیتی با فناوری پیشرفته در مرز زمینی خود با ترکیه را به پایان رسانده است. در کشورهای خارجی کار راحت و سادهای نیست. محمدرضا رضایی کوچی درباره شرایط دریافت مسکن در قانون جهش تولید مسکن از سوی افراد مجرد، بیان کرد: افراد مجرد می توانند ثبت نام خود را در این طرح انجام دهند ولی اگر تا زمانی که قرار است واحد مسکونی خود را تحویل بگیرند ازدواج کردند که مشکلی نیست و واحد خود را تحویل می گیرند، اما اگر احیانا ازدواج نکردند و سن آنان به ۳۵ سال رسید بازهم مشکلی پیش نمی آید و واحد خود را تحویل می گیرند. اردوغان در مراسمی که در آن تلقیح واکسن به نخستین داوطلب مرحله سوم کارآزمایی بالینی این واکسن که در آن از ویروس غیرفعالشده استفاده میشود، انجام شد، گفت: «هنوز روشن نیست که این بیماری تا چه مدتی ادامه خواهد یافت و چه تعداد جهش در این ویروس رخ خواهد داد.

اخبار جدید مسکن ملی

ساخت این بخش از دیوار امنیتی بتنی بین دو کشور از چند ماه پیش آغاز شده که طول آن به طول 64 کیلومتری می رسد. دولت ترکیه درحال ساخت یک دیوار مرزی بتنی به طول ۶۳ کیلومتر در استان شرقی وان و در امتداد مرزهای مشترک با ایران است تا با ورود مهاجران غیر قانونی به این کشور مقابله کند. به گزارش برنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه به همراه «یاشار گولر» رییس ستاد کل ارتش و «موسی آوسور» فرمانده نیروی زمینی این کشور از تدابیر امنیتی انجام شده در مرز ایران- ترکیه بازدید کرد. رئیس کل بانک مرکزی وعده جمع شدن صف خرید دلار داد پیش بینی بورس فردا | کی حال بورس خوب میشود؟ طبق گزارش هسپرس، این مذاکرات مربوط به خرید ۲۲ فروند بالگرد تهاجمی T۱۲۹ ATAK، تولید شده توسط شرکت صنایع هوافضا ترکیه (TAI)، با ارزش ۱.۳ میلیارد دلار است. منابع رسانهای مراکش از مذاکرات این کشور با ترکیه برای خرید ۲۲ فروند بالگرد تهاجمی خبر دادند. در همین حال، وب سایت روزنامه اسپانیایی “لارزون” گزارش داد که مراکش در حال مذاکره برای خرید ۲۲ بالگرد تهاجمی از ترکیه است و این قرارداد شامل خرید موشک و تجهیزات الکترونیکی برای دستگاههای جدید است.

اخبار جدید جبهه مقاومت افغانستان

اما از آنجایی که اخیراً سامانه ای تحت عنوان سامانه سهام عدالت ایجاد شده است این امکان وجود دارد که برای ثبت نام سهام عدالت دیگر نیازی به مراجعه حضوری نبود و تنها از طریق سایت مربوطه و به صورت اینترنتی انجام پذیرد. یک مستندساز با بیان اینکه اقدامات لازم را برای ساخت مستندی درباره محبت اهل سنت نسبت به اهل بیت در ترکیه انجام داده است، از مشکلات ناشی از کوتاهی مسئولین فرهنگی برون مرزی و همینطور سنگاندازیهای کشور میزبان خبر داد. به همین دلیل کاربران بسیاری در سراسر جهان در بازار رمز ارزها خرید و فروش بالایی دارند و سرمایهگذاریهای کلانی انجام میدهند. این در حالی است که «پنتاگون»، وزارت دفاع آمریکا 6.5 میلیون متر مربع فضای اداری دارد . اردوغان گفت که این مجتمع ۱۳۵.۶ میلیون متر مربع تا ۱۵۰۰۰ کارمند را در خود جای میدهد. اما این اقدام ترکیه، همزمان با عملیات نظامی برون مرزیاش علیه شبه نظامیان کرد نشان میدهد این کشور در سیاست منطقهای خود رویکردی ستیزهجویانه در پیش گرفته که امنیت را در اولویت قرار میدهد. به گزارش وبگاه «اینسایدر» به نقل از رسانههای ترکیه، « رجب طیب اردوغان» ، رئیس جمهور ترکیه در مراسم افتتاحیه این مجتمع روز دوشنبه گفت که ساختمان جدید، که به طور موقت ستاره هلالی، نامیده میشود – ترس دشمنان ترکیه را به دنبال خواهد داشت.

بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: توافق جدید بغداد-واشنگتن بر سر مأموریت نظامیان آمریکایی، انهدام همه موشکهای اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه، ساخت دیوار مرزی با ایران از سوی ترکیه، مذاکرات لاوروف و پدرسن درباره حل و فصل بحران سوریه و دیدار هیاتهای مذاکرهکننده دولت افغانستان و طالبان در قطر از مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. بر این اساس ، عملیات ساخت دیوار مرزی ترکیه پس از افزایش مهاجرت شهروندان افغانستان در پی تشدید حملات گروه طالبان به مناطق مختلف این کشور، با سرعت بیشتری دنبال میشود. اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه با حضور در مرزهای جنوبی این کشور در مجاورت ایران، روند ساخت دیوار امنیتی و جاده امنیتی چالدران را مورد بررسی قرار داد. در بخشی از بیانیه این نمایندگان آمده است: اکنون که در فضای جامعه عمومی نشان میدهد که اقبال عمومی مردم به حضرت آیتالله رئیسی روند افزایشی یافته است، برای شکل گیری دولتی قوی، تمام توان خویش را بکار گیرید و اولین گام موثر در این جهت با اعلام حمایت از ایشان، زمینه را برای شکلگیری دولتی قوی مهیا نمایید. وزیر کشور ترکیه در بازدید از مرزهای جنوبی این کشور که در مجاورت ایران است، از روند ساخت دیوار بتنی امنیتی آن بازدید به عمل آورد.

ورزش 3 جدیدترین اخبار

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید بچه مهندس 4 – fastesco.ir – (https://bestclassic.ir) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی