حفظ شماره پیگیری پرداخت ضروری است

متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود. تپس فراموش نکن اگر رابطه ات یکی از تغییرات هورمونی بالا نیست، برای یادگرفتن مدیریت رابطه در سال کنکور و درس خواندن همزمان همراه مشاورین مرکز مشاوره پرسا باش. باید بتوانید به عشقتان بگویید که :”عزیزم من این هفته درس دارم و نمیتوانیم یکدیگر را ببینیم اما مطمئن باش که من هنوز تورا دوست دارم و قول میدهم یک روز مخصوص را در کنار هم بگذرانیم .” اگر با فکر کردن به مدیریت رابطه عاشقانه تان به شکل صحیح این حس به شما دست میدهد که وای اگر این را بگویم ناراحت میشود و ممکن است رابطه عاطفی تان تمام شو. پس بهتر است که به جای چپاندن کنکور در رابطه عاشقانه عمیقتان ، در برنامه ریزی کنکوری خود برای عشق و عاشقی هم وقت بگذارید.

مشاور کنکور دکتر صداقت

و به خودم قول بدهم در این 8 ساعت به عشق و عاشقی و رابطه عاشقانه و موبایل و کسی که دوستش دارم هیچ کاری نداشته باشم. رابطه عاشقانه سالم در سنین نوجوانی چندین ویژگی باید داشته باشد در صورتی که این نشانه ها را در رابطه خود نمیبینید، بهتر است رک و راست به شما بگوییم که شکست عشقی در سال کنکور خیلی بهتر از شکسته شدن احساسات شما برای چند سال آینده است و همین حالا به رابطه ات پایان بده و با یک مشاور مشورت کن. شما باید یاد بگیرید در سال کنکور رابطه عاشقانه خود را مدیریت کنید.اول از همه باید خودتان را از رویا ها و فانتزی های درس خواند با عشق زندگیتان خلاص کنید. ببینید روش صحیخ عشق و عاشقی و درس خواند در سال کنکور همان است که در ادامه مشاور کنکور گرگان مثالش را میگوییم. وقتی وارد دانشگاه شوی ، اگر رشته برتر و دانشگاه برتر باشی، آنقدر فرصت برای پیدا کردن نیمه گمشده ات خواهی داشت که احتمالا اصلا یادت نمی آید که روزی گفته ای من در سال کنکورم عاشق شدم!

مثلا من یک دانش /اموز هستم که در سال کنکور عاشق شدم و میخواهم رابطه ام را مدیریت کنم. شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور زاهدان در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های زاهدان یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور در زاهدان اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری زاهدان موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه زاهدان از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری زاهدان – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت زاهدان با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری زاهدان را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور زاهدان – تاثیر معدل بر کنکور و…

باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که از طریق دریافت مشاوره انتخاب رشته ریاضی و یا انتخاب رشته تجربی و دیگر گروه های آزمایشی می توانید به شناخت خوبی از بهترین دانشگاه های پذیرنده انواع رشته های تحصیلی برسید. یک فوتبالیست خوب الزاما مربی فوتبال خوبی نمیشه و یک رتبه برتر هم الزاما مشاور تحصیلی خوبی نمیشه، هرچند معمولا (نه همیشه) مربی فوتبالی که خودش قبلا فوتبالیست خوبی بوده میتونه مربی خوبی هم بشه (پس مشاوری که خودش قبلا مسیر کنکور رو با موفقیت گذرونده اگه اهل مطالعه و به روز باشه استعداد اینکه مشاور درسی خوبی باشه رو داره چون تجربه اش رو داره حتی اگه رشته تحصیلیش مشاوره نباشه). امروزه سازمان سنجش، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را در کامل ترین حالت ممکن منتشر می کند تا داوطلبان با مطالعه دقیق متن این دفترچه بتوانند هر آنچه به ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری این آزمون مربوط می باشد به خوبی آگاه شوند. برخورد با افراد دیگر و مشکلات گاه جدی آنها و کمک به آنها برای برخورد صحیح با احساساتشان می تواند طاقت فرسا باشد.

مشاور کنکور نیشابور

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور غیر حضوری (www.fall24.ir) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو