خرید خانه در ترکیه لیست املاک در ترکیه قیمت خانه در ترکیه ️مشاورین املاک آسومان

این محله در بالای تنگه بسفر واقع شده و فاصله بسیار کمی با دریای سیاه دارد. ماهیگیری در این منطقه بسیار محبوب است و جزو تفریحات مردم این منطقه محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و کنسولگری‌های واقع در استانبول در منطقه سارییر قرار گرفته‌اند. خانه‌های ساری یر به قدری زیبا و لوکس هستند و معماری زیبایی دارند که باعث شده خیلی از توریست‌ها این منطقه را فقط برای دیدن خانه‌های زیبای آن انتخاب کنند. محله لونت یکی از مشهورترین محله‌های تجاری در استانبول است این محله در ساحل غربی تنگه بسفر قرار دارد.

این قرارداد در ۳ نسخه  تنظیم وتوسط خریدار وفرشنده وشرکت ماکسیموس امضا خواهد شد. کارشناسان ما در ویزاگردی با تجربه چندین ساله در امورمختلف مربوط به مهاجرت، در خدمت شما هستند. هنگام خرید آپارتمان دقت کنید که هیچ گونه بدهی یا وامی وجود نداشته باشد و بعدا برایتان دردسر نشود. مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند.

البته اگر قصد دریافت اقامت دائم و تابعیت ترکیه را دارید، باید در یک سال، حداقل 11 ماه در این کشور اقامت داشته باشید. برای دریافت تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک، می توانید به صورت حضوری برای مشاهده املاک مراجعه کرده و یا خانه دلخواه خود را از طریق سایت فروش خانه در ترکیه انتخاب کنید. در صورتی که خانه دلخواه خود را برای خرید انتخاب کردید، باید با کارشناس شهرداری هماهنگ کنید که ارزش واقعی ملک را برآورد کند. در نظر داشته باشید که برای دریافت اقامت ترکیه هم مبلغ پرداخته شما در نظر گرفته نمی شود؛ بلکه ارزش واقعی و کارشناسی شده خانه مورد ارزیابی قرار می گیرد. البته برخلاف ایران، ارزش کارشناسی نهایتا ده درصد با مبلغ پرداختی شما متفاوت است و این می تواند یک امتیاز مثبت باشد.

مهم نیست شغل شما در مورد چه چیزی باشد، شانسی برای دنبال کردن آن در استانبول پیدا خواهید کرد. ممکن است خانواده و بچه داشته باشید یا نداشته باشید، هر دو وضعیت در استانبول خوب است. با این حال، اگر بچه دارید، باید بسیاری از عوامل دیگر مانند گزینه های مدرسه، پارک ها، گزینه های سرگرمی، فعالیت ها و غیره را در نظر بگیرید. همچنین بیشتر دانشگاه‌های این شهر با سایر دانشگاه‌های جهان تبادل دانشجویی دارند. خیر، در حال حاضر حتی با داشتن پاسپورت آمریکایی هم این امر امکان پذیر نمی باشد.

ما به شما توصیه می کنیم از خرج کردن پول اضافی خجالت نکشید زیرا بعداً از خود تشکر خواهید کرد. بنابراین، اگر تصمیم به نقل مکان به استانبول گرفته اید، باید تصمیم بگیرید که چه انتظاراتی از ملک برای فروش در استانبول دارید. هنگامی که این موضوع را حل کردید، می توانید به جستجوی خود ادامه دهید. این مورد را نباید نادیده بگیرید زیرا نه همه آپارتمان های فروشی در استانبول می توانند برای خانواده شما عالی باشند و نه همه ویلاهای برای فروش در استانبول. برای رفتن به قسمت اروپایی نشین شما نیازی به پرداخت ورودی از پل بسفر ندارید، اما برای رفتن به قسمت آسیایی از پل بسفر شما باید هزینه بپردازید.

امنیت استانبول

شهر ازمیر سومین شهر پرجمعیت کشور ترکیه بعد از استانبول و آنکارا بوده و همواره به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی به شمار رفته است. از دید گردشگری هم ازمیر به دلیل ساحل‌های زیبایش، در بخش گردشگری ساحلی در لیست یکی از بهترین شهرها ایستمون قرار می‌گیرد. به طور کلی و با در نظر گرفتن حدِ متوسط قیمت هر خانه می توان به تخمینی از هزینه خرید خانه در ترکیه به پول ایران رسید. برای یک خانه ی پنجاه متری در ترکیه، دست کم باید 800 میلیون تومان بپردازید که این رقم برای یک خانه ی بسیار معمولی است در محله ای متوسط است.

  • ایمار نیز سندی است که نشان دهنده پایان یافتن مراحل ساخت خانه شماست.
  • تاپو ( سند ) زمین در ترکیه به رنگ آبی است و تاپو ملک قرمز رنگ است.
  • شما هم می توانید بدین منظور اقدام کنید اما بهتر این است که ابتدا اطلاعات تان را در مورد چگونگی و شرایط خرید ملک در ترکیه افزایش دهید.
  • بر اساس آخرین قوانین خرید ملک ترکیه سرمایه گذاران خارجی می توانند تنها با 400 هزار دلار خرید ملک و آپارتمان، در خواست خود را مبنی بر اخذ تابعیت ترکیه اعلام نمایند.
  • تغییر قوانین و عدم آشنایی به تمامی قوانین ملکی و مهاجرتی، نیاز به داشتن یک وکیل خبره را دوچندان می کند.

یکی دیگر از بازی های پشت پرده در بازار املاک را آژانس های مسافرتی در ایران بازی می کنند. محال است شرکت املاک باشید و حداقل کمتر از یکی دوبار در هفته، تماسی از یکی از آژانس های مسافرتی در ایران درباره همکاری در قبال معرفی مسافرانی که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند را نداشته باشید. مشکل اینجاست که این آژانس ها درخواست اضافه کردن بر روی قیمت ملک و دریافت وجه زیادی را از آژانس های املاک می کنند و در نهایت این خریداران هستند که خرید خانه در ترکیه متضرر میشوند. اما اگر قصد خرید خانه در ترکیه و دریافت پاسپورت را دارید، این موضوع را بدانید که حداقل ارزش ملک خریداری شده باید 250 هزار دلار باشد؛ در غیر اینصورت اقامت شما یک ساله و قابل تمدید است. خرید ملک در استانبول برای زندگی مانند هر شهر بزرگ دیگری با چالش‌هایی رو به روست. اگر شما دوست دارید در استانبول زندگی کنید، باید به شرایط زندگی در محله‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین محله را انتخاب کنید.

اقامت تحصیلی در ترکیه همه چیز در مورد این روش اقامتی کاربردی

در حال حاضر سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه برای اخذ شهروندی ترکیه برای ایرانیان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشه. برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک باید حتما کد مالیاتی در این کشور را دریافت کرده باشید. اگر بخواهیم کد مالیاتی را از نظر کاربرد تشبیه کنیم، باید بگوییم که این کد شباهت زیادی به کد ملی دارد. در واقع، در کد مالیاتی تمام اطلاعات شما ثبت می شوند و سایت‌ها و مراکز مختلف می توانند در صورت نیاز، این کد را از شما دریافت و اطلاعات لازم را وارد کنند. خرید ملک در ترکیه و شرایط اخذ اقامت و تابعیت در این کشور به تفصیل بررسی شد.

در مجموع، برای خرید خانه در استانبول، ازمیر و شهر های دیگر ترکیه می توانید با مشاوران ما به صورت کاملا تخصصی مشورت نمایید. مشورت با افرادی که تجربه زیادی را در این زمینه دارند، شما را چندین قدم به جلو می اندازند و موجب می شوند که در مراحل اداری و انتقال سند مشکلی برای شما به وجود نیاید. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت موقت ترکیه، اجاره کردن خانه در این کشور است. این نوع اقامت نیز از نوع توریستی می باشد و به متقاضی اجازه تحصیل و کار را در ترکیه نمی دهد. در چنین وضعیتی شما باید نوع اقامت خود را تغییر دهید تا بتوانید در ترکیه ساکن شوید. اقامت موقت ترکیه قابل تمدید می باشد و مالکین می توانند هر سال همراه با سند ملک خود به اداره مهاحرت ترکیه مراجعه کرده و اقدام به تمدید اقامت موقت خود و خانواده اش کند.

بدون شک مهمترین و ارزشمندترین مزایای خرید ملک در ترکیه اخذ اقامت یا تابعیت این کشور می باشد. با خرید ملکی با ارزش مشخص می توانید صاحب این مزیت بزرگ شوید و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. در طی دو سال اخیر ایران بعد از عراق ،رتبه دوم خرید ملک در ترکیه را دارد . دولت ترکیه بر اساس اصل تقابل ،به سرمایه گذاران خارجی اجازه خرید ملک می دهد .

خرید ملک در ترکیه

اگر تمایل به اخذ پاسپورت ترکیه داشته باشید و تمایل به خرید ملک در این کشور نیز داشته باشید باید بدانید که خرید ملک می تواند راه گشای اخذ پاسپورت ترکیه برای شما باشد. بدین صورت که متقاضیانی که در کشور ترکیه ملکی با ارزش حداقل 400,000 دلار خریداری نمایند می توانند در عرض 60 الی 80 روز به پاسپورت ترکیه دست پیدا کنند. افراد باید در نظر داشته باشند در صورت خرید ملک به این میزان نباید تا 5 سال ملک مورد نظر را انتقال دهند.

به همین خاطر اگر به دنبال آسان ترین و سریع ترین روش برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور هستید، خرید ملک در ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که اشاره گردید اخذ یک وکیل می تواند کمک شایانی به افراد جهت خرید ملک در ترکیه نماید و قدم های مناسب را در این زمینه بردارد. این شما هستید که در نهایت با توجه به شرایط اقتصادی‌تان تصمیم می‌گیرید در ترکیه سرمایه گذاری و اقدام به خرید ملک کنید. آخرین قوانین دریافت شهروندی با خرید ملک در ترکیه، حاکی از افزایش ارزش ملک خریداری شده از 250 هزار دلار به 400 هزار دلار است. همچنین برای اولین بار قانون کف خرید برای ملک در نظر گرفته شده است. مانند هر کشور دیگری مانند ایران، هزینه زندگی در ترکیه نیز بستگی به منطقه و شهری که در آن زندگی می‌کنید دارد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها