خونریزی بعد از رابطه زناشویی را جدی بگیرید! – دکتر فاطمه سیدی

همانطور که قبلا گفته شد، برای اولین بار داشتن رابطه جنسی توسط خیلی از افراد اتفاقی کاملاً خاص تلقی میشود. همانطور که داشتن اولین فرزند بیشترین آمادگی را میخواهد، اولین رابطه جنسی بعد از زایمان پس از فرزند اول هم از همه سختتر خواهد بود. اگر در زمینه ارتباط جنسی با همسر سوالی دارید یا برای کسب آمادگی برای شب زفاف میخواهید با یک فرد متخصص صحبت کنید، میتوانید با سکس تراپیستهای همیار عشق در ارتباط باشید. با بوسیدن و نوازش کردن عاشقانه یکدیگر شروع کنید و در صورت آمادگی ارتباط جنسی پس از زایمان را تجربه کنید». رسیدن همزمان به ارگاسم نیازمند زمان است تا بیشتر بتوانید با بدن یکدیگر ارتباط موثر پیدا کنید. هدف این است که هر دو نفر در کمال آرامش از یکدیگر لذت ببرید. پس یک مکان امن بیابید و در آرامش اولین سکس خود را تجربه کنید. باید بدانید که ممکن است اولین سکس شما چندان خوب پیش نرود، ارگاسم را تجربه نکنید یا حتی دچار مشکلات جنسی مانند بیمیلی ناگهانی شوید. 1. جلوگیری از بارداری را به او واگذار نکنید. بانوان یکی از دلایل کاهش میل جنسی خود را ترس از بارداری بعدی میدانند.

اولین رابطه جنسی

بسیاری از بانوان ارتباط جنسی پس از زایمان را لذتبخشتر از قبل از مادر شدن میدانند. اگر به کودک شیر میدهید، حتی مادر طبیعت نیز در مقابل شما خواهد ایستاد. به گفته دکتر بوث، شیر دادن باعث ترشح هورمون اکسیتوسین میشود، هورمونی که احساسات خوبی نسبت به کودک به وجود میآورد، اما میل جنسی را سرکوب میکند. چنانچه خشکی واژن شدید دارید، اصطکاک در مقاربت ممکن است باعث خونریزی گردد. در صورت نیاز پزشک متخصص زنان میتواند با انجام تست و آزمایشات متفاوت در تعیین علت و درمان خونریزی رحم تان، به شما کمک کند. در مورد خانمهایی که سیکل قاعدگی نامنظم دارند نیز احتمال دارد تست بارداری آنها منفی باشد؛ اما چند روز بعد که مجدداً تست بارداری انجام میدهند، احتمال مثبت بودن پاسخ نیز وجود دارد. بسیاری از زوجین، معمولا برای اولین رابطه ای که برقرار می کنند؛ استرس دارند و ممکن است سوالاتی در ذهنشان به وجود آممده باشد، که تا قبل از اولین رابطه، پاسخش را دریافت نکرده باشند و در حین یا پس از رابطه به مشکل بخورند. افرادی که باکره هستند و یا میخواهند با یک فرد جدید رابطه جنسی داشته باشند قطعا استرس و اضطراب زیادی دارند. اما این موضوع هم می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

اولین سکس بعد از ازدواج و تجربهی آن در هر زوج میتواند متفاوت باشد. در اولین رابطه جنسی و پاره شدن پرده بکارت نه تنها جبر نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقهاي جانانه باشد و شوهر باید عروس رابه تدریج متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتابکاری و بکار بردن زور، تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند. میدانید چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام دهید؟ این موضوع مهم است که ازاله بکارت در رابطه جنسی اول نباشد پس قبل از مراسم عروسی و در دوران عقد میتوانید رابطه جنسی بدون دخول داشته باشید این کار به شما کمک میکند تا از شرم و حیای بی مورد و خجالت بی جای دو طرف کم شود و همراهی این آمیزش غیر کامل با معاشقه، ترس دختر را از ازاله بکارت در شب عروسی خواهد کاست. از آن مهمتر هردو طرف ممکن است استرس داشته باشید و در چنین شرایطی تجربه ارگاسم برای هردوی شما احتمالاً غیرممکن خواهد بود. اگر اولین مرتبه ای است که رابطه جنسی واژنی یا رابطه جنسی دهانی یا مقعدی دارید، احتمالاً هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد.

بله ممکن است اما بیشتر این اتفاق در سکس خشن میافتد.

پس از اولین سکس بدن دچار چه تغییراتی میشود؟ پس در این مقاله مطالبی را در رابطه با این شب بیان خواهیم کرد که دختران برای اولین بار تجربه سکس از راه واژن را میآزمایند. بله ممکن است اما بیشتر این اتفاق در سکس خشن میافتد. شاید این مورد کمی به نظرتان عجیب باشد اما مخصوصا اگر فردی را تازه ملاقات کردید، بهتر است که شما را به عنوان یک بچه نا بالغ نبیند. شما تصور کنید وقتی واژن زنان توانایی باز شدن و کشیده شدن دارد تا حدی که یک بچه میتواند از رحم از آنجا خارج شود، پس آلت تناسلی مرد بسیار راحتتر میتواند در آن جا بگیرد و دخول انجام شود. التهاب یا عفونت دهانه رحم ممکن است باعث خونریزی یا تغییر در ترشحات واژن شود. گریه کردن باعث میشود که شریک جنسی تان فکر کند که در حال آسیب زدن و اذیت کردن شما است و یا اینکه مشکل روانی دارید! با این حال میتوان از، ۹۰٪ سقطهای ناایمن unsafe abortions در این کشورها با استفاده از روشهای کارساز پیشگیری از بارداری، جلوگیری کرد. کمکم احساس میکنید با همسر خود مانند هماتاقی هستید و این اصلا چیز خوبی نیست. برخی افراد احساس می کنند که داشتن رابطه جنسی باعث تغییر رابطه آنها می شود.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.