داستان عجیب کلکسیونر برتر بارسلونا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813238 |
19 اسفند 1400 19:18 |
22,138 بازدید |

0
نظرات

آقای گل لیگ جوانان امیدوار است جایگزین صلاح شود

وقتی متوجه شد می‌خواهیم با او مصاحبه کنیم، واکنش او یک لبخند بود.

به گزارش “ورزش سه”، اوکلی کانیر، مهاجم زیر 18 سال لیورپول، این روزها با سابقه ای بسیار جالب در صدر جدول گل های لیگ جوانان انگلیس قرار دارد. در اواسط می 1998، کلکسیونر معروف در بازی توپ است. شبی که لیورپول مجبور شد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا معجزه کند تا شکست 3-0 خود مقابل بارسلونا در آنفیلد را جبران کند.
لیورپول در نیمه اول یک گل دیگر و در ابتدای نیمه دوم دو گل دیگر دریافت کرد و با برتری 3 بر صفر ادامه داد و در دقیقه 79 صاحب یک کرنر شد. هنگامی که توپ پس از رفتن به گوشه به بیلبورد برخورد کرد و به زمین برگشت، اوکلی خیلی زود توپ را که در دست داشت به سمت آرنولد پرتاب کرد و توپ دیگر را از زمین بیرون آورد. این چالش به آرنولد فرصتی داد تا در شلوغی درون محوطه جریمه گلزنی کند و در حالی که همه منتظر کرنر زدن هندرسون بودند، اوریگی مقابل ترشتن مقتصد گلزنی کرد و لیورپول یک چهارم باورنکردنی را به ثمر رساند. .
اوکلی در حال حاضر عضو تیم زیر 18 سال لیورپول است و در حال حاضر با 18 گل بهترین گلزن لیگ جوانان انگلیس است.

سایت رسمی باشگاه لیورپول نیز مصاحبه ای با وی انجام داده است که در ادامه به همین دلیل می خوانید.
او بهترین توپ فوتبال در بزرگترین شب اروپایی لیورپول در آنفیلد است. این نوجوان 14 ساله همان نوجوان 14 ساله ای است که با افتخار ادعا می کند که اوریگی به او پاس گل داده است. گلی که حضور قرمزها در فینال لیگ قهرمانان 2019 و البته حضورشان در آکادمی را تضمین کرد. اما محصول آکادمی 17 ساله اکنون مصمم است در آینده کاری انجام دهد که آن شب تاریخی را به یکی از پرده های درخشان تیمی که او حمایت می کرد تبدیل کند.
این خاطره باعث افتخار من است، لحظه فوق العاده ای بود اما من می خواهم فوتبالیست باشم نه کلکسیونر!
او اکنون در مسیر درستی قرار دارد. این مهاجم که اولین قرارداد حرفه ای خود را در ماه جولای امضا کرد، تا ژانویه 23 گل برای تیم زیر 18 سال لیورپول به ثمر رساند.
برخی از داستان های او به خوبی شناخته شده است، اما جنبه های دیگر داستان او شامل فداکاری و انگیزه او برای تکامل است. در آستانه 15 سالگی زندگی او برای همیشه تغییر کرد. وقتی او در دقیقه 79 نیمه نهایی با بارسلونا برگشت، به طور غیرمنتظره ای آن را برای ترنت الکساندر آرنولد که در کنار کرنر قرار داشت ارسال کرد. شوت های دیویک اوریگی باعث شد که نام اوکلی کانر همیشه در یادها بماند.

او گفت: “من آن مکان را برای خالی بودن و چیزهای دیگر انتخاب کردم. قبلاً چند بازی انجام دادم، به عنوان مثال در دورتموند که لورن با ضربه سر گل زد (بازی تاریخی لیورپول.” درباره اتفاقی که در آن شب افتاد. دورتموند با بازگشت رویایی باشگاه. ) لورن در گوشه ای که من در آن بودم جشن گرفت. من فقط از داشتن توپ خوشحال بودم! طبیعتاً لیورپول در حال باخت بود، بنابراین کمک مربی ما به کارل گفت. توپ باید خیلی سریع برگردد زیرا ما 0-3 باختیم و ما این کار را نکردیم. وقت کافی برای جبران دارند “من مجبور شدم به اتاق دیگری بروم زیرا افراد زیادی به سمت من می آمدند.” هنوز کمی دیوانه است. مردم با من در شبکه های اجتماعی تماس می گیرند و من را اسطوره لیورپول خطاب می کنند. اما اگر به کارهایی که ترنت با تیم لیورپول A انجام داده و لباس هایی که برنده شده است نگاه کنید، من دوست دارم این کار را انجام دهم. “من نمی خواهم مانند یک اسطوره توپ باشم. می دانید منظورم چیست؟”
او همچنین یک روز در حین تمرین با تیم اصلی در کمپ آکسا با یورگن کلوپ برخورد کوتاهی داشت. او با لبخندی بر لب گفت: باید از شما به خاطر کاری که انجام دادم (از نظر پیروزی برابر بارسا) تشکر کنم.


اما به جای تشکر از او با پول، راه را برای پیشرفت مهاجم هموار کرد زیرا در ماه‌های اخیر به او این فرصت داده شد که چشم‌های تیم بزرگسالان را به خود جلب کند. بازیکنی که در تابستان قرارداد جدیدش را امضا کرد، در شروع یک ماراتن حساس در مسیر پیشرفت، گلوله ای در سرش فرو رفت.
Canonier درباره قرارداد جدید خود در تابستان امسال گفت: “من چند گل به ثمر رساندم و می خواهم از جایی که الان هستم شروع کنم. امضای اولین قرارداد حرفه ای من یک معامله بزرگ بود. این چیزی بود.” واقعاً تجربه خوبی است (تمرین با یک تیم)، چند نفر زیر 18 سال با من آمدند، بنابراین من تنها نبودم، اما بازیکنان همه واقعاً پایین هستند، آنها خوشحال هستند، آنها خوب هستند، آنها عالی هستند، من قبلاً آنها را از تلویزیون تماشا می کردم، اما وقتی آنها را در زندگی واقعی دیدم، چنین گفتم: “وای… تصور کنید تیاگو توپ را می گیرد و کارهایی را انجام می دهد که قبلاً هرگز ندیده بودم.” با این حال، وقتی به آکادمی بازمی‌گردید، حتماً زمین خورده‌اید، نمی‌توانید وارد شوید و بعد از یک مصاحبه خوب با تیم A، خودتان فکر کنید که شما یکی هستید!»
من قبلاً گل های بیشتری می زدم، من شماره 10 بودم. بدم نمی آید به بچه های دیگر فرصت بدهم تا آنها را در موقعیتی قرار دهم که نه تنها به خودم بلکه در موقعیت های خوب نیز فکر کنم. “من آنجا بودم و گل زدم. در جوانی تورس را دوست داشتم، اما پس از رفتن او به چلسی، سوارز جایگزین او شد. من هر دوی آنها را دوست داشتم. آنها فقط گلزن بودند و مصمم بودند و این باعث شد که بخواهم باشم. راستش من از گلزنی در بازی‌ها متنفرم. با کسی در مورد آن صحبت نمی‌کنم، این خودخواهی نیست اما خودم را مجبور می‌کنم این کار را انجام دهم. “من مثبت فکر می‌کنم و افکار منفی ندارم.”


این نگرش کلیدی خواهد بود زیرا با این توپچی قصد دارد به موفقیت های آینده دست یابد و در نهایت برای چیزی غیر از وظایفش در بازی معروف لیورپول و بارسلونا شناخته می شود. “همه مردان می خواهند جام جوانان را ببرند، این یک جام بزرگ در کوتاه مدت است، اما در دراز مدت تلاشی برای حضور در تیم اصلی لیورپول است. واضح است که مثلث تهاجمی تیم است.” در حال حاضر، اما امیدوارم در چند سال آینده یا هر زمان که بخواهم وارد آن شوم.”

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما