دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ – لینک 1401

ما به طور کلی برای روزهایی که داوطلب به مدرسه می رود چیزی در حدود ۴ تا ۶ ساعت و در روز های تعطیل چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۳ ساعت مطالعه را خوب در نظر می گیریم. وی میزان مطالعه خود در ایام کنکور را یادآور شد و افزود: قبل از بهمن ماه که کلاسهای مدرسه تشکیل میشد، 5 الی 7 ساعت مطالعه داشتم که بعد از بهمن ماه میزان مطالعه من به 14 ساعت افزایش یافت. رتبه اول کنکور سراسری رشته ریاضی و فنی 94 در توصیهای به دانشآموزان افزود: به کلیه افرادی که در سال آینده در کنکور شرکت میکنند توصیه میکنم که زمان درس خواندن خود را مدیریت کنند و با برنامهریزی پیش روند. زمان ثبت نام کنکور سراسری از 16 لغایت 23 آذر ماه سال جاری خواهد بود و زمان برگزاری آن در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت 1401 می باشد. اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در خرم آباد روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. اما مشاوران در IDN دوره های تخصصی ارتباط گیری با دانش آموزان دوره های برنامه ریزی تحصیلی و روانشناسی تحصیلی رو خوب آموزش دیدن. در این مشاوره تلفنی کنکور، مشاور خصوصیات داوطلب را بررسی می کند تا بتواند بهترین و مناسب ترین برنامه ریزى را براى داوطلب انجام بدهد که در این برنامه ریزى مرور محور، مدت زمان مطالعه هر درس، تعداد تست ها و صفحاتى که باید مطالعه شوند مشخص است.

هرساله تعدادی از داوطلبان علی رغم آن که با آمادگی کامل سرجلسه کنکور رفته اند، استرس به آن ها اجازه نشان دادن توانایی هایشان را نمی دهد و به رتبه مدنظر دست پیدا نمی کنند و درمقابل آن داوطلبان باهوشی که با کوچترین استرسی سریعا خود را آرام می کنند و به دنبال آرامشی غیر از درس خواندن برای سال کنکور هستند. لازم به ذکر است که در صورت پذیرفته شدن در یکی از این کد رشته ها باید گواهی مذکور به دانشگاه یا موسسه محل قبولی ارائه گردد. من دانشجوی ترم 4 دانشگاه غیرانتفایی هستم و تا الان نزدیک به 48 واحد پاس کردم ولی این ترم بنا به دلایلی چند واحد نتونستم پاس کنم و احتمال زیاد مشروط بشم و امسال قصد انصراف دارم و میخواهم در کنکور 1400 شرکت کنم.ایا در صورت مشروط شدن در این ترم و قبولی در کنکور 1400 میتونم از دانشگاه فعلیم انصراف بدم و در دانشگاه جدید ثبت نام کنم؟ دکتر رونقی با چاپ کتابی در رابطه با کنکور به نام راهکارهای موفقیت در کنکور، دانش و تجربه خود را در رابطه با قبولی و برنامهریزی کنکور را در اختیار نوجوانانی قرار دادهاست که قبولی در کنکور در یکی از بهترین دانشگاههای ایران، یکی از اهداف اصلی زندگیشان است.

مشاور کنکور ناصری

بعد از پایان مکالمه و پیدا شدن جواب سوالات خود، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید و اگر تمایل داشتید که از شاگردان تیم مشاوره دورخیز باشید، روند ثبت نام را طی می کنید و وارد این گروه بزرگ و پر از موفقیت می شوید. اینکه چرا مشاوره تخصصی با IDN جوابش میتونه در کارنامه های رتبه برتر هایی که با IDN کار کردن باشه یا شاید در تخصص تیم مشاوره تخصصی کنکور موسسه باشه که میتونید کارهاشونو توی فضای مجازی گوش کنید بخونید و ببینید. استفاده از اینترنت و فضای آنلاین می تواند کار را ساده تر کند و در این مشاوره کنکور مجازی، برنامه را به سادگی به دست دانش آموز برساند. و چیزی که قراره به دانش آموزان ارائه بدن ترکیبی از علم روانشناسی علم ارتباطات علم مشاوره و برنامه ریزی و تجربه خودشونه که این اقدام اونهارو از سایر رتبه برتر متمایز کرده. امیدواریم که با ارائه این اطلاعات، در تصمیمگیری درست به منظور انتخاب مشاوره کنکور تجربی، کمک کرده باشیم. گروه مشاوره کنکور دورخیز با هدف کمک و راهنمایی داوطلبان، طرح هاى مشاوره اى مخصوص مشاوره کنکور غیرحضوری را ایجاد کرده تا در هر جاى ایران که هستیم، بتوانیم از امکانات درجه یک مشاوره کنکور بهره ببریم.

وی درباره برنامه تحصیلی برای آینده خود گفت: تازه شروع کار است و با ورود به دانشگاه تلاش من نیز باید افزایش یابد تا به هدف اصلی برسم. وبسایت مسترتست، با هدف اطلاعرسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راهاندازی گردیده است و تلاش میکند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخدهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید. در مرحله بعد با بسته آموزش فنون موفقیت در کنکور، روش مطالعه همه درس ها به صورت اختصاصى آموزش داده می شود. مطالعه این دفترچه موجب افزایش آگاهی داوطلبان شده و امکان بروز خطا و اشتباه در طول فرایند ثبت نام را به حداقل می رساند. وی افزود: اما بهنظر بنده فرار مغزها با تحصیل در خارج از کشور تفاوت دارد زیرا ادامه تحصیل در خارج از کشور میتواند با حضور در ایران و کمک به مردم کشور پایان یابد اما فرار مغزها به این معناست که پس از تحصیل نیز در خارج از کشور ساکن شد. وی درباره دلایل موفقیتش در کنکور افزود: من برنامهریزی درسی را با کمک مشاوره انجام میدادم و در همه مراحل درس خواندن با مشاور تحصیلی همراه بودم.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد