درآمد خیره کننده TSMC در ماه فوریه؛ شکستن رکورد مالی آینده دیجیاتو دارد

[ad_1]

تقاضای بالا برای پردازنده‌های گرافیکی، پردازنده‌ها، کنسول‌ها و گوشی‌های ریخته‌گری از جمله TSMC افزایش ظرفیت تولید آنها یک مزیت است. اکنون این شرکت یک گزارش اولیه دارد درآمد سه ماهه اول 2022 او در ماه فوریه اعلام کرد که این رکورد را شکسته است.

صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC)، بزرگترین کارخانه ریخته گری نیمه هادی جهان، گزارش اولیه خود را برای سه ماهه اول سال 2022 منتشر کرده است. 5.2 میلیارد دلار او در ماه فوریه توضیح می دهد.

این بالاترین رقمی است که این شرکت در ماه فوریه به ثبت رسانده است، حتی اگر در مقایسه با ژانویه درآمد داشته باشد. 15 درصد کاهش یافته اما نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش را نشان می دهد. علاوه بر این، کاهش نسبت به ژانویه بیشتر به دلیل تعطیلات سال نو چینی است.

پیش بینی درآمد TSMC برای آینده

TSMC در دو ماه اول سال 2022 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریباً 11 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد. 36.8٪ افزایش یافته است. همچنین انتظار می‌رود فروش در این ماه افزایش یابد و او را مجبور کند درآمدی بین 16.6 تا 17.2 میلیارد دلار برای سه ماهه اول پیش‌بینی کند.

این شرکت در دو سال گذشته عملکرد مالی فوق العاده ای داشته است و در اوایل سال 2022 وعده داده است. افزایش ظرفیت تولید هزینه آن از 40 تا 44 میلیارد دلار خواهد بود.

سیب همچنین بزرگترین مشتری TSMC است و تخمین زده می شود که 26 درصد از درآمد خود را از غول کوپرتینویی تولید کند. چیپست M1 Ultra که اخیرا معرفی شده است، آخرین همکاری این دو است.

اخیراً خبرهای خوبی منتشر شده است مبنی بر اینکه آینده موفقی در مورد غول تراشه تایوانی در انتظار آنها است. مثلا، Nvidia این شرکت قصد دارد کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 را با لیتوگرافی 5 نانومتری از TSMC بسازد که گفته می‌شود برای خرید آن 10 میلیارد دلار به TSMC پرداخت می‌کند. علاوه بر این کوالکام پس از راندمان پایین کارخانه های سامسونگ خود تصمیم گرفت تولید تراشه های خود را به این شرکت تایوانی بسپارد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ