دفتر برنامه ریزی هفتگی کنکور + ساخت آنلاین برنامه ریزی

شماره مشاوره تحصیلی در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم چند است؟ فارغ التحصیل پزشکی تهران با شماره نظام پزشکی 103660. توفیق به اخذ تقدیرنامه های متعدد از سوی وزارت آموزش و پرورش به دلیل اقدامات مشاوره ای برتر. روزی در تربیت فرزند نوجوان ۱۴ ساله ام آنچنان مستاصل بودم با سرکار خانم چوبدار ملاقات نمودم و با ایشان مشاوره نمودم. اما اگر این دانش آموز عزیز بداند در این کشور؛ مردانی نظیر حسن باقری بوده اند که بدون داشتن تحصیلات نظامی در بهترین دانشگاههای جهان و صرفاً با نیروی اراده، تلاش و توکل به خدا توانسته اند برجسته ترین تحلیل گران نظامی جهان را شگفت زده کرده و بزرگترین عملیاتهای نظامی را طراحی کنند که یکی از آنها عملیات آزادسازی خرمشهر بود، قطعاً به آینده خود و کشورش امیدوارتر می شود و با تغییر باورهایش روش درست اندیشیدن را می آموزد و به این خودباوری می رسد که او نیز می تواند در رشته تحصیلی خود یک حسن باقری شود و تصور کنید هر ساله صدها دانشجو این تفکر را بیابند که روزی حسن باقری رشته خود شوند، آنگاه ایران وطن ما تبدیل به بهترین مکان برای زندگی خواهد شد و همه جهانیان ایران را الگوی توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود قرار خواهند داد.

گفت: این دسته از دانشآموزان باید ابتدا محدودیت زمانی را برای خودشان درک کنند و با توجه به نیازها و تواناییهای خودشان بتوانند برنامهای منسجم و واقع بینانه طراحی کنند که با زمان باقی مانده همخوانی داشته باشد، دانشآموزانی که در این موقعیت قرار میگیرند و قصد شروع را دارند به جای حذف مطالب بهتر است که به اولویتبندی مطالب بپردازند، یعنی اولویت را به مباحث تستخیز و آسانتر کنکور و بعد در صورت زمان داشتن به مطالب سختتر بپردازند و همچنین استفاده از منابع کمحجمتر و در صورت نیاز استفاده از کلاسهای استاندارد و یا کلیپهای آموزشی را در دستور کار قرار بدهند، نکته حائز اهمیت این است که استفاده از کلیپها و کلاسها در مرحله آخر و در صورت عدم توانایی دانشآموز در فهم مطالب میتواند کاربرد داشته باشد. 6- با تكنيك های علمي درس مي خوانيد و كسب رتبه های برتر برای شماعملي مي شود. مدرس دوره های ضمن خدمت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آموزش و پرورش برای مشاوران کشور. برنامه رو که دیدم دو سه دقیقه ساکت شدم گفتم استاد این برنامه خیلی سنگینه من میخوام کنکور ۹۶ بدم در ضمن میخوام همه درسارو از اول بخونم همه رو به درصد عالی برسونم گفت نه اگه این برنامه رو اجرا کنی سال بعد زیر ۵۰ میشی چون مهمترین موضوعاتو قبل از شروع اصلیت میبندی منم قانع شدم و گفتم انجامش میدم گفت سه بار به مرگ مامانت قسم بخور گفتم باشه بعدم یکی دیگه رو باهام آشنا کرد و باهم این برنامه رو بهمون داد اونا یه طبقه خالی تو خونشون داشتن کل کتابامو بردم و باهم شروع کردیم از صبح روز ۱۵ فروردین ساعت پنج و نیم شروع کردیم!

مشاور کنکور مهسا خانی

این جمله یعنی اینکه اگر شخص ضعیف است منابعی مانند موج آزمون، سه سطحی و حتی نشر الگو را انتخاب نکند بلکه بجای آن از منابع روانتر و متداول تر استفاده کند مانند گاج، iQ، میکرو و برای برخی دروس مهر و ماه و تخته سیاه و منابعی به این شکل که برای اطلاعات کامل تر به پست بهترین منابع کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی مراجعه کنید. 3- ياد مي گيريد كه به جای خواندن تشريحي دروس ان ها را مفهومي بخوانيد تا بتوانيد به اساني و با تسلط زياد تست بزنيد. 5- از درس خواندن لذت مي بريد و در تست زني دروس رياضيات و فيزيك تسلط كامل پيدا كنيد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود. اینجا فرد بودن ، فدای تیم بودن می شود ما با هم و برای هم خواهیم ماند تا ایرانی بسازیم آباد وآزاد، ما می خواهیم عاشق هم باشیم و همراهی و عشق را در کنار هم تجربه کنیم.

مشاور کنکور لازمه؟

با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله، ویژگی های بهترین مشاور رشته تجربی را بررسی کنیم. یعنی دانش آموزان زیادی با هدف پزشکی وارد رشته تجربی شده اند. هدف گزاری در کنار مدیریت زمان مهمترین عوامل در موفقیت کنکور می باشند. اولین و مهمترین فاکتوری که در برنامه ریزی باید مورد توجه قرار بگیره، اصل انعطاف پذیری هست. ایجاد اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری همراه با روحیه شاد و انگیزه بالا مهمترین دستاورد مااست. وجود یک مشاوره تحصیلی خوب در کنار دانش آموز، کمک شایانی به دانش آموز خواهد کرد؛ اینگونه دانش آموز می تواند برنامه ریزی درست از مشاور خود دریافت کند علاوه بر آن می تواند تمام سوالات و همچنین مشکلات خود را با مشاور تحصیلی در میان بگذارد و با هم حل کنند در نتیجه مشکلات تلنبار نشده و دانش آموز خیلی راحتر به هدف خود خواهد رسید! برنامه ریزی درست اهمیت زیادی دارد اگر شما با برنامه درست و مناسبی پیش نروید نمی توانید به هدف خود برسید! موسس اولین کتابخانه کنکور کشور با مجوز رسمی (کتابخانه VIP ). دارای معتبرترین مدارک کیفیت مدیریت آموزشی از مرکز بین المللی QAL انگلستان. موسس و مدیر کلینیک تحصیلی مشاور سفید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور برای کنکور لازمه (فقط روی صفحه بعدی کلیک کنید https://digiclassor.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) – از طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ – دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها