دیجی کالا گنجه راه اندازی سرویس: روشی متفاوت برای تحویل سفارشات

[ad_1]

کمدهای شهر هوشمند گنجه در نقاط مختلف شهر نصب شده است و هم اکنون مشتریان دیجی کالا در صورت تمایل می توانند با استفاده از این کمدها سفارشات خود را دریافت کنند.

با توجه به گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و تقاضای زیاد، گرفتن سفارش برای مدت طولانی به یکی از مشکلات در این زمینه تبدیل شده است. علاوه بر این، ناهماهنگی در دریافت مرسوله در مقصد تعیین شده و احتمال عودت مرسوله می تواند منجر به تجربه خرید آنلاین ناخوشایندی شود.

کمدهای هوشمند گنجه برای حل این چالش ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از کمدهای موجود در شهر، سفارشات خود را طبق شرایط و برنامه زمانی خود دریافت کنند.

سکوی گنجه تامین کننده زیرساخت لجستیک هوشمند است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. این مجموعه هم اکنون با سرمایه گذاری گروه دیجی کالا (دیجینکس و دیجی اکسپرس) و دانشگاه تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. اولین محصول این کابینت، کابینت های شهر هوشمند است که در کشورهای دیگر با نام Packet Cabinet شناخته می شود. کابینت های هوشمند قطعه ای از مبلمان خیابانی هستند که به عنوان نقاطی برای چیدن یا قرار دادن کالا در نزدیکی مشتری نصب می شوند.

DigiNext و DigiExpress، دو کسب‌وکار گروه دیجی کالا، که اولی بر فناوری‌های نوآورانه و دومی بر فناوری‌های لجستیک تمرکز دارد، موفق شده‌اند در بستر گنجه سرمایه‌گذاری کنند تا زنجیره ارزش خود را تکمیل کنند و تجربه کاربری در دریافت و دریافت سفارش‌ها را بهبود بخشند. دیجی کالا یکی از مشتریان گنجه می باشد و اخیرا امکان ثبت سفارش از طریق گنجه را برای کاربران خود فراهم کرده است. این سرویس به منظور خرید آسان و سریعتر مشتریان در شبکه توزیع دیجی کالا مورد استفاده قرار گرفته است.

دیجی کالا

پرهام کاظمی مدیر توسعه کسب و کار گنجه در مورد چشم انداز این پلتفرم گفت:

گنجه با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فناوری‌های نسل چهارم در اکوسیستم لجستیک و با ارائه این زیرساخت به فعالان صنعت در حوزه هوش تجاری، ارزش‌آفرینی دارد. هدف از همکاری گنجه با دیجی کالا، هوشمندسازی هرچه بیشتر زنجیره ارزش لجستیک در اکوسیستم فناوری کشور است.»

نحوه استفاده از کمد لباس دیجی کالا

کاربران دیجی کالا برای استفاده از قفل به جای تحویل به آدرس های ثبت شده در هنگام سفارش، از گزینه «انتخاب آدرس گیرنده» یکی از کمدهای فعال شهر خود را انتخاب کنند.

در این صورت سفارش کاربر در زمان تعیین شده در کابینت انتخاب شده قرار می گیرد و از طریق پیامک به وی اطلاع رسانی می شود. کاربران می توانند در هر زمان از بازه زمانی مشخص شده به کمد مورد نظر خود بروند و با استفاده از اپلیکیشن وب WC محموله های خود را دریافت کنند.

یکی از مزایای استفاده از کمد این است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و قدرت انتخاب بیشتر کاربران هنگام تحویل سفارش، می توانند سفارشات رایگان حتی برای سفارش های زیر 300 هزار تومان دریافت کنند.

این سرویس شهرداری هم اکنون با 5 عدد کاسه توالت در استان تهران فعال است و پیش بینی می شود تا پایان بهار 1401 30 کاسه توالت دیگر به شبکه اضافه شود. کمدها در فاز اول فقط در اختیار تهرانی ها قرار می گیرد و به زودی در سایر فازها در اختیار کاربران سایر استان های ایران قرار می گیرد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ