دیدگاه متفاوت: ایالات متحده ممکن است ارزهای رمزپایه را بدون قوانین جدید دیجیاتو نظارت کند

[ad_1]

یکی از موثرترین متفکران لیبرال واشنگتن می گوید ایالات متحده آمریکا می‌تواند از قوانین موجود برای ردیابی دارایی‌های دیجیتال، از جمله رمزارزها استفاده کنید و لزوماً دراز نکشید قوانین جدید کنگره نیازی به نظارت بر چنین دارایی ها ندارد.

اتاق فکر معتقد است که آژانس هایی مانند: کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می تواند گزارش دهد مرکز آمریکایی مطالعات پیشرو (CAP) تصمیم می گیرد که چگونه ارزهای دیجیتال را نظارت و تنظیم کند.

رگولاتورها هنوز در مرحله شفاف سازی مقررات هستند ارزهای دیجیتال ما نتوانستیم به نتیجه نهایی برسیم و همین طور است. سکه های پایدار ارزش آنها نیز نسبت به دلار و سایر ارزهای فیات دیده می شود. وزارت خزانه داری آمریکا سال گذشته گزارشی را به کنگره ارسال کرد.

تنظیم بازار ارزهای دیجیتال

نگرانی در مورد ریسک ها و ریسک های بازار ارزهای دیجیتال موضوع مقررات توجه بسیاری از دولت ها را به خود معطوف کرده است و قانونگذاران تلاش می کنند در قبال این دارایی ها موضع سختی اتخاذ کنند تا بتوانند حمایت خوبی از سرمایه گذاران داشته باشند.

موسسه لیبرال می گوید که در حال رفع شکاف های موجود در چارچوب نظارتی فعلی، از جمله قوانین مربوط به دارایی ها است. رمزگذاری، برای کنگره مفید خواهد بود. اما این اندیشکده معتقد است که ایجاد یک ساختار نظارتی جدید و متفاوت برای ارزهای دیجیتال می‌تواند ناخواسته نظارت آنها را تضعیف کند.

اتاق فکر می گوید اکنون ساختار قانونی وجود دارد که می توان از ساختار موجود استفاده کرد و در برخی موارد نیازی به توضیح قوانین جدید نیست. اعضای این اتاق فکر نیز معتقدند که نهادها در چارچوب فعلی به وظایف خود عمل کرده و با مشکلی مواجه نخواهند شد.

بار نمونه SEC ارائه دهندگان کیف پول ارز دیجیتال را به عنوان عامل تسویه حساب یا CFTC همچنین می‌تواند نیاز به افشای دارایی‌هایی را که از استیبل کوین پشتیبانی می‌کنند برآورده کند. گزارشی که توسط این اتاق فکر حتی مراجع نظارتی تهیه شده است بانک ها آن‌ها می‌توانند به بانک‌ها اجازه دهند که استیبل کوین‌ها را بدون تأیید کنگره منتشر کنند، و تا زمانی که ذخایر دلاری آن‌ها پشتیبانی می‌شود، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.