راهنما انتخاب رشته کنکور 1400 + نرم افزار انتخاب رشته

مسلماً تا زمانی که مشاور نداند که دانش آموز در چه سطحی قرار دارد، نمیتواند برنامه خوبی برای او تنظیم کند. نمیشه گفت بد هستن.خوبن.ولی گرونن.من به عنوان یه پسر خودمو موظف میدونستم خرج زیادی نندازم گردن خونواده.و این که من این دی وی دی فروش هارو(با این اسم صداشون کنیم بهتره)مافیای کنکور میدونم.و اگر ازشون خرید میکردم خودمو شریک جرم میدونستم.هرچند بازم میگم منابع خوبی هستن،ولی خوب اول از همه گرونن و واقعا پولی که میدیم بیشتر از مقدار ارزش اون دی وی دی های مسخره است.خودم اصلا استفاده نکردم.چرتن.باور کنید من خیلی چیز هارو از نت پیدا میکردم.توی نت مثلا سرچ میکردم ایا کلمه ای که توسط جمله توصیف شده داخل عربی میشه گفت موصوفه؟ همان طور که می دانید برای حل هر یک از سوالات کنکور سراسری مدت زمان محدودی را در اختیار دارید، بنابراین می توانید با تمرین تست زنی، فضای جلسه کنکور را برای خود شبیه سازی کرده و سرعت خود را در پاسخگویی به سوالات افزایش دهید. قدم بعدی، برنامه ریزی کنکور انسانی است.در این رشته، به خاطر تنوع درسی که وجود دارد، این بخش خیلی اهمیت دارد و اگر مشاور با اصول برنامه ریزی کنکور انسانی آشنا نباشد، قطعا داوطلب با شکست رو به رو می شود.

مشاوره ی کنکور انسانی

آموزش بهترین روش برنامه ریزی روزانه ، ماهانه و سالانه به صورت کاملاً عملی - How To ALPHA PLAN مجددا به صفحه نخست سامانه بازگردید و از بین آیکون های در نظر گرفته شده در سمت راست سایت، گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب کنید. شرکت کنندگان در کنکور سراسری می بایست در زمان مقرر به سایت ثبت نام کنکور مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. متقاضیان بایستی توجه نمایند که جدول زمان بندی خود را به گونه ای طراحی کنند که پس از مطالعه هر درس اختصاصی، یک درس عمومی قرار گیرد. در این مقاله می خواهیم اصول برنامه ریزی کنکور انسانی را با هم بررسی کنیم و بعد از آن، یک نمونه جدول برنامه هفتگی کنکور رشته انسانی را ببینیم. در ادامه مقاله به بررسی جزئیات ثبت نام کنکور سراسری انسانی خواهیم پرداخت. منبع اصلی کنکور سراسری در هر یک از گروه های آزمایشی، کتب درسی دوره دوم متوسطه می باشند اما استفاده از کتاب های کمک آموزشی به ویژه کتاب هایی که تکیه بر ارائه پرسش های چهارگزینه ای دارند، می تواند تاثیر بسزایی در آمادگی داوطلبان و تقویت توانایی آن ها در امر تست زنی داشته باشد.

بر این اساس هدفم این بوده که شما داوطلبان گرامی از منابع، کلاس ها، کتاب های کمک آموزشی، اساتید و نکات مهم کنکوری و مشاوره ای اطلاع داشته باشید. به شما می گوییم که 8 اقدام مهم برای اینکه برای کنکور 1401 شروعی طوفانی داشته باشید کدام اند؟ مطابق با آخرین اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور روند ثبت نام کنکور سراسری که در بازه زمانی 10 الی 17 بهمن ماه 1400 به انجام می رسید و تا تاریخ 20 بهمن ماه نیز تمدید شده بود، با ارائه مهلت مجدد ثبت نام از 1 تا 4 اسفند ماه 1400 نیز امکان پذیر خواهد بود. با توجه به مطالب اگر وارد ترم ۳ نشده باشیم و سال اول تحصیلمون باشه مشمول به پرداخت جریمه نیستیم . دانشجوی ترم ۳ هستم رشته روزانه دانشگاه دولتی و قصد انصراف دارم به علاوه شرکت مجدد در کنکور ۱۴۰۱ . رشته هایی همچون مدیریت، روانشناسی، حقوق و حسابداری از جمله رشته های پرطرفدار این گروه آزمایشی به شمار می روند. ۵- با فرزند خود علمی صحبت کنید، تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد، این فقط زمانی اتفاق می افتد که شما خود را به روزرسانی کنید. حالا به بررسی ویژگی های یک برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی و به عبارتی اصول برنامه ریزی کنکور انسانی می پردازیم.

توصیه می کنیم مقاله مهم زیر را که ما در تیم دورخیز نوشته ایم مطالعه کنید تا بهترین منابع کنکور انسانی را بشناسید. با خواندن این مقاله یک مشاوره کنکوراطلاعات مخفی انسانی مختصر اما کامل و مفید را تجربه میکنید. از طرفی آشنایی با بودجه بندی سوالات موجب می شود، بدانید از کدام یک از مباحث کتاب های درسی سوالات بیشتری مظرح می گردد و بدین ترتیب با شیوه مناسب تر و برنامه ریزی دقیق تری نسبت به مطالعه دروس خود بپردازید. پذیرفته شوید، باید در برنامه ریزی هفتگی مخصوص شما به همه درس ها به یک اندازه اهمیت داده شود. باید توجه داشت داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه برای شرکت در کنکور الزامی است و در صورت فراموشی آن ها، از حضور داوطلب در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. تعویق در تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۱ مزیت است یا عیب؟ بی تردید مشاور کنکور که خود راه موفقیت را بخوبی طی نموده و سرشار از علم و تجربه است، میتواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان اجرا کند. این سوالیست ذهن بسیاری از خانواده ها، پدرها و مادرها و دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. سلام استاد برایثبت نام کنکور زبان بعد از خرید سریال بریم یک ثبت نام جدید شروع کنیم یا ثبت نام تجربی اطلاعاتوویرای کنیم همون کادری که میگه ایا علاقه به شرکت در کنکور زبان هسید؟

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر