رتبه لازم قبولی رشته زبان انگلیسی 1401 + معرفی و بازار کار

مشاوره تلفنی کنکور - رتبه های برتر پشت خط class= زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ ۸ تا ۱۱ تیر ماه می باشد. پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 متقاضیان باید با اطلاع از زمان برگزاری این آزمون، آمادگی لازم را برای شرکت در جلسه کسب کنند. متقاضیان بایستی اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود را بررسی کنند و در صورتی که دارای اشتباهاتی در اطلاعات درج شده باشد، نواقص آن را از طریق لینک ویرایش فعال در سایت سازمان سنجش و یا باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برطرف کنند. متقاضیان ورود به مقطع دانشگاه آزاد هم دقت داشته باشند به دلیل ادغام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیز با ثبت نام کنکور سراسری ادغام شده و متقاضیان باید مانند داوطلبان دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه (نوبت دوم)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی) مراحل ثبت نام را سپری و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنند. در این مرحله متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری هستند، برای انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنند.

مشاور کنکور تهران

برنامه ریزی برای کنکور تجربی و روش نوشتن برنامه مناسب - کنکور 1401 معمولا فرصت مجدد آزمون سراسری برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 یک بازه زمانی چهار تا پنج روزه در اوایل اسفند ماه است. سازمان سنجش به منظور ثبت نام تمامی متقاضیان، علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 انجام می شود، بازه زمانی دیگری را نیز در اسفند ماه در نظر می گیرد که آخرین فرصت ثبت نام برای جاماندگان کنکور سراسری 1401 است. از آن جایی که این مهلت مجدد، آخرین فرصت برای ثبت نام در کنکور سراسری می باشد، بهتر است جاماندگان از مرحله ثبت نام آزمون سراسری، گوش به زنگ اخبار مربوط به این آزمون باشند. کنکور سراسری به عنوان پرجمعیت ترین آزمون هماهنگ کشوری شناخته شده است که راهی برای ورود به دانشگاه ها و رشته های برتر می باشد. اگر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته، در رابطه با عوامل موفقیتشان بپرسید حتما یکی از نکات مشترکی که تمامی رتبه های برتر به آن اشاره می کنند، مطالعه در تابستان و از دست ندادن 3 ماه طلایی تابستان خواهد بود. مشاورین ایران تحصیل در رابطه با مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 به صورت رایگان خدمات مختلفی را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور میدهند.

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تهران – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در تهران و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید. می توانید از مشاور خود در مشاوره رایگان کنکور و همینطور مقالات این سایت ، روش ها و تکنیک های حرفه ای تست زنی را یاد بگیرید. با این وجود، اگر تاکنون تجربه ای در زمینه برنامه ریزی کنکور نداشته اید و با اصول و روش های برنامه ریزی برای کنکور آشنایی ندارید بهتر است برنامه ریزی دقیق درسی خود را به بهترین مشاور کنکور بسپارید. توجه داشته باشید داوطلبان برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری به یکسری مدارک نیاز دارند که عکس یکی از آن ها بود. بخش دوم ( بند 10 تا 24 ) این بخش از فرم ثبت نام به بررسی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب می پردازد. متقاضیانی که قصد ثبت نام آزمون سراسری را دارند، می توانند برای جلوگیری از خطا و اشتباه و همچنین بالا رفتن سرعت عمل خود در تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، فرم پیش نویس ثبت نام کنکور 1401 را از آخر دفترچه ثبت نام دانلود و با دقت تکمیل کنند تا در زمان ثبت نام اینترنتی با مشکلی برخورد نکنند.

پس ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده که معمولا چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون است، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 خود، یک برگه پرینت از آن تهیه کرده و همراه خود به جلسه ببرند. با توجه به اهمیت این مرحله و مشکلاتی که ممکن است به دلیل ثبت نام نادرست برای داوطلبان به وجود آید در ادامه نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 به همراه راهنمای تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ برای راهنمایی و آموزش ثبت نام ارائه شده است. می باشد. از این کارت به همراه مدرک شناسایی داوطلب، برای تشخیص هویت دانش آموز جهت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری استفاده می شود. علاوه بر آن، با آموزش اصولی درمورد راهکارهای روانشناسی و مشاوره کنکور برای راهنمایی دانش آموزان آماده شده اند. ولی در پایان باید چند نکته رو خدمت دانش آموزان و اولیای محترم عرض کنم و اون این هستش که زمانی که برای مشاروه تحصیلی به شخصی مراجعه میکنید انتظار معجزه کردن از آن شخص نداشته باشید چونکه تا زمانی که دانش آموز حرکت نکند و خود دانش آموز احساس نیاز نکند این اتفاق نخواهد افتاد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون