ردمی از همکاری با تیم مرسدس AMG F1 برای گوشی های سری K50 – زومیت خبر داده است

[ad_1]

برند Redmi تحت حمایت شیائومی امروز رسما همکاری خود را با تیم مرسدس AMG F1 اعلام کرد. این شرکت می گوید که به عنوان یک شریک انحصاری برای بررسی عملکرد فوق العاده گوشی های سری Redmi مرسدس عمل خواهد کرد.

طبق اخبار Gizmocchina، Redmi در بیانیه همکاری خود با تیم Mercedes AMG F1 اشاره می کند که نسخه محدود Redmi K50 با الهام از این تیم عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این نسخه از K50 در دسترس نیست.

همکاری AMG F1 و Redmi K50

Redmi همچنین در حال آماده سازی گوشی هوشمند K50 Gaming Edition برای بازار چین است و به احتمال زیاد F1 Limited Edition می تواند مدل گیمینگ این گوشی هوشمند باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند Redmi K50 Mercedes Edition با رنگ بندی نمادین خودروهای مرسدس F1 از جمله پنل پشتی خاکستری با عناصر مثلثی مشکی در اطراف وسط پنل عقب ارائه می شود. هر دو طرف مثلث ها با رنگ فیروزه ای پوشانده شده و یک نوار RGB روشن در ماژول دوربین ادغام شده است.

همکاری AMG F1 و Redmi K50

نسخه F1 مرسدس ردمی K50 همچنین دارای نوار مسابقه ای خاکستری تیره است که به صورت عمودی در مرکز پنل عقب قرار می گیرد و تیم مرسدس پتروناس F1 در گوشه سمت راست بالا با نشان مرسدس بنز نمادین است.

مقاله مرتبط:

Redmi K50 Gaming Edition دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Legacy Full HD (2400 x 1800 پیکسل)، نرخ رفرش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز خواهد بود که با لایه ای از Victos Gorilla Glass پوشانده شده است. این محصول از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 نیز بهره خواهد برد.

Redmi K50 Gaming دارای سیستم دوربین دوگانه پشتی خواهد بود که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، دوربین 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B و دوربین 2 مگاپیکسلی است. در جلوی این گوشی یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمه تصویری تعبیه خواهد شد. این محصول احتمالاً سیستم عامل اندروید 12 را به طور پیش فرض با رابط کاربری MIUI 13 سفارشی اجرا خواهد کرد. این گوشی که با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد، از فناوری شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما