رویداد در GDC 2022 ویژگی بازی FSR 2.0 را معرفی کرد | دیجیاتو

[ad_1]

AMD یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیویی GDC 2022 خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده، این شرکت آمریکایی در این رویداد بزرگ که از 23 آوریل برگزار می شود، از قابلیت بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. این قابلیت با نام FSR 2.0 برای افزایش وضوح بازی ها منتشر شد.

یک ویژگی به نام وضوح فوق العاده FidelityFX یا FSR برای وضوح بازی ها را افزایش دهید به کاربران ارائه می شود. این شرکت قبلاً نسل اول را ارائه کرده بود که وضوح آن را افزایش دهد. الان داره نزدیک تر میشه رویداد بازی GDC 2022ایامدی می خواهد نسل دوم قابلیت FSR خود را آزاد کند. قطعا مقدمه اول این ویژگی روشن است 26 مارس تکمیل شد.

AMD FSR 2.0 در GDC 2022

معرفی ویژگی FSR2.0 در رویداد GDC 2022

برنامه هایی برای تراز کردن FSR 2.0 بهبود کیفیت بصری و بهبود عملکرد سخت افزاری مانند نرخ فریم هنگام بازی پیشنهاد دهید. این ویژگی نسبت به نسل قبلی نسخه پیشرفته تری است. رقیب اصلی افزایش وضوح AMD Nvidia DLSS 2.0 است.

FSR 2.0 یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش وضوح با یادگیری ماشین است. بنابراین، نماینده اینتل به دلیل استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین، احتمالاً در نهایت عملکرد بهتری خواهد داشت.

اما AMD یک برگ برنده بزرگ دارد. این شرکت بدون نیاز به سخت افزار اضافیتوانایی افزایش وضوح بازی برای پردازنده های گرافیکی بیشتر را آزاد کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده در مورد تأثیر این ویژگی بر بازی ها، ممکن است انتظارات زیادی از FSR 2.0 وجود داشته باشد. شایان ذکر است که قابلیت FSR 2.0 AMD، سفت‌افزار بازی Deathloop را با پشتیبانی از وقفه‌های پرتو در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود قادر می‌سازد. تا دو برابر به آرامی

نکته جالب این است که می توان از این ویژگی استفاده کرد در پردازنده های گرافیکی رقیب AMD نیز استفاده می شود. اما ایامدی نحوه انجام این کار را نگفته است. جزئیات بیشتر در مورد این ویژگی در روزهای آینده و البته در رویداد GDC 2022 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها