ریاضی و فیزیک کنکور آسان است ( اوج یادگیری )

به نظر من اساتید دانشکده ما بجز تعداد اندکی که کاملاً مشخصه با رانت و پارتی بازی وارد شریف شدند و سوادشون در حد این دانشگاه نیست ، بقیه از سطح علمی بالایی برخوردارند.اما از نظر شیوه تدریس و ارائه مطلب حتی اون اساتید با سوادشون هم خیلی ضعیف عمل می کنند و نه تنها من بلکه خیلی از دانشجوها به این قضیه اذعان دارند و بارها هم اعتراضمون رو به روشهای مختلف مطرح کردیم اما گوش شنوایی وجود ندارهبچه ها هم برای جبران این نقیصه مجبورند با تلاش بیشتر خودشون و مطالعه منابع مختلف درسهارو یادبگیرند. 4- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از تاریخ انتشار نتیجه اولیه فرصت داده شده که ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) گروه آزمایشی مربوط، توضیحات مندرج به بخش پیوستها و دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی (این دفترچه و دستورالعمل از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دریافت می باشد) اقدام نموده و کدرشته محل های مورد نظر خود را (برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج گردیده) استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب نمایند.

باید زمان برگزاری کلاس در طول هفته مشخص باشد تا دانش آموز با خیال راحت برای برنامه ریزی خود اقدام کند. میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته مسلط شود و خود را تقویت کنند. بعد از صحبت درباره عشق و عاشقی ها و رابطه های عاطفی وعاشقانه بی پایه و اساسی که بر اثر اضطراب در سال کنکور بوجود می آیند؛ به بررسی دلیل عاشق شدن در سال کنکور و راه جلوگیری از آن میپردازیم. و احتمالا بعد از عاشق شدن در سال کنکور خود ، یک شکست عشقی را در سال کنکور تجربه میکنند و رابطه عاطفی و عاشقانه خود را در سال کنکور از دست میدهند. به همین دلیل مقاله درسال کنکور عاشق شدم را نوشتیم تا بتوانیم برای کنکوری ها راه نجات را روشن کنیم. اما چه کنیم که در روند انتخاب رشته، اشتباه نکنیم؟ به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان در نشست وزیر ورزش وجوانان با تعدادی از منتخبین مراکز تخصصی ازدواج استان تهران، اظهار کرد: در شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران می توانیم مشاوره پیش از ازدواج را اجباری کنیم اما در صورتی می توان امر ازدواج را منوط به امر مشاوره دانست و در سراسر کشور اجباری کرد که زیر ساخت آن در تمام کشور و در روستاها وجود داشته باشد.

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

رفتن به سالن های مطالعاتی و کتابخانه های نیز می تواند گزینه بسیار مثبتی باشد، اما در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا نمی توان از چنین امکانی برخوردار مشاور هیوا کنکور 1400 بود. چه بهتر که این مدیریت رابطه عاشقانه در سال کنکور به سراغ شما بیاید تا بتوانید علاوه بر درس خواندن ، تجربه عشق و عاشقی را نیز در کنکور داشته باشید و شکست های عشقی که دیگران ممکن است در سال کنکور تجربه کنند را نداشته باشید. خانم هرمزی کارشناس رسانه می گوید:« میرصادقی مشاور تحصیلی مجموعه دی وی دی های صد نیز بوده است. چون هر کسی با وجود استرس ها و اضطراب های کنکور قادر به تصمیم گیری درست نیست. یک دوست خیلی موفق در آموزشگاه کنکور داشتم که همیشه نمره های خوبی میگرفت و استاد ها همیشه میگفتند او در کنکور موفق میشود. راستی مشاوره من آنلاین بود و نه تنها از من نخواستن که رابطه امو قطع کنم و رو دلم پا بگذارم ، بلکه بهم کمک کردن بیشتر از قبل در رابطه های دوستانه و عاشقانه ام در سال کنکور موفق بشم. اول از همه با خودتان تکرار کنید که اگر من در سال کنکور عاشق شدم و عشق و عاشقی من در سال کنکور دارای این ویژگی ها باشه ، احتمالا بخاطر اضطراب ناشی از کنکور و یا غذاهای نامناسبی است که باعث ایجاد حس عشق شده و برای دوری از استرس بدنم برای من نقشه عاشق شدن در سال کنکور را ریخته.

مشاور و برنامه ریز کنکور

برای شما میخواهم یک مثال بزنم فکر کنید در طول زندگی خود برای مواجه شدن با یک اختلاف مالی و یا یک اختلاف با هر نوعی کار شما به دادگاه و دادسرا و کلانتری کشیده شدهاست آیا شما برای موفقیت در پروندهای که دارید میروید و شروع به مطالعه در باره رشته حقوق و وکالت میکنید یا اینکه برای آن مقطع کوتاه و گذرا یک وکیل انتخاب میکنید کاملاً واضح و مبرهن است که وکیل انتخاب میکنید زیرا اینموضوع برای شما کوتاهمدت میباشد . از طرفی افراد سرد مزاج تر معمولاً قدرت خلاصه نویسی بهتری دارند و همین خلاصه نویسی باعث تکرار مطلب برای آنها می شود و باعث بهتر نقش بستن مطالب در ذهن آنها می شود. خیلی از روابط عاشقانه در سال کنکور تمتم میشوند و ضربه های بدتری را به دانش آموز بی پناه وارد میکنند. بی انگیزه و ناامید شده بودم و دیگر حتی حوصله صحبت کردن با همان پسری که نامش را “عشق” گذاشته بودم هم نداشتم. سردرگم و ناراحت، پر از عذاب وجدان بخاطر همه کارهای بدی که کرده بودم و خجالت زده از زحمات پدر و مادرم بودم و شکست عشقی که در سال کنکور خوردم دیگر هیچ! اینجاست که تازه تازه به فکر میفتی که چی کم گذاشتی و چرا خودت نمی تونی بین این همه کار مدیریت و تقسیم وظایف خوبی انجام بدی ؟

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل