ساخت قفسه انبار

قفسه فروشگاهي اقدام بعدي براي مديران فروشگاها ، تدوين برنامه ها و تصميمات اجرايي براي ارتباط با مشتريان به منظور جذب آنها به فروشگاهها و سايتهاي اينترنتي و ترغيب و تشويق آنها براي خريد كالاست . واضح است که این گروه از مشتریان خاص، نیازی به مراجعه به فروشگاههای چندقسمتی و بسیار بزرگ مثل هایپرمارکتها را ندارند و نیاز است که به فروشگاههایی با کاربری خاص مراجعه کنند که فقط کالاهای مورد نیاز آنها را در معرض فروش میگذارند. این نوع کانکس فروشگاهی یکی از خاص ترین و زیبا ترین محصولات راکو در دسته کانکس فروشگاهی با نمای چوبی است که از آن به عنوان فروشگاه در مناطق توریستی و گردشگری ، شهربازی ها و اقامت گاه های بین المللی استفاده می شود.

سوپرمارکتها و هاپرمارکتها در مطالعاتی که بر روی مشتریان انجام دادهاند متوجه شدند که در اغلب مواقع، مشتریان خاص فقط برای تهیهی کالاهای خاصی به فروشگاه مراجعه میکنند. قفسه بندی ثابت و متحرک پالت راک با امکان حرکت و جابجایی قفسه که متداولترین قفسه بندی برای نگهداری اقلام سنگین و حجیم می باشد در انبار های مواد اولیه یا محصول قطعات یدکی که اجناس به صورت پالت نگهداری میشود، کاربرد دارد. وفاداري به فروشگاه Store Loyalty توجه نمود مشتريان وفادار: به مشترياني گفته مي شود كه علاقمند هستند از يك فروشگاه خريد كنند و فروشگاهها نيز به منظور افزايش چنين مشترياني بايد تسهيلاتي براي آنها فراهم نمايند به طور نمونه در مورد مشترياني كه 4 یا 3 بار در ماه براي خريد به فروشگاه مراجعه كرده و تا سقف معيني خريد مي كنند . ايجاد مزيت رقابتي ثابت و بادوام بدين مفهوم است كه فروشگاهها براي جلو گيري از ورود رقبا به بازار هدف و مشتريان خود، حصاري ايجاد كنند و مانع از نفوذ رقبا به اين بازار شوند با وجود اينكه فروشگاهها حصاري ميان جاذبه هاي خود ايجاد مي نمايند ، رقبا تلاش خواهند نمود كه چنين حصاري را شكسته و در آن نفوذ نمايند .

قفسه پيچ و مهره اي

هر كدام ازكاركنان فروشگاه نقش موثري در ايجاد رضايتمندي مشتري و موقعيت بازار آن فروشگاه ايفا ميكند بدين دليل ، مديران فروشگاه بايد كليه پرسنل خود را در اين زمينه آگاه و رفتار آنها را ( نظارت – ارزيابي و كنترل ) نمايند . مطالعه گروهي از روانشناسان آمريكايي نشان ميدهد در صورتي كه فضاي خريد عطر آگين و معطر باشد مشتري رغبت بيشتري به خريد پيدا ميكند از اين رو بوهاي ملايمي مانند بوي وانيل يا هرنوع رايحه ملايم ، بيشترين اثر را دارد و باعث مي شود تامشتري براي مدت زمان بيشتري به جستجو در فروشگاه بپردازد و در نهايت كالاي بيشتري را انتخاب و خريداري نمايد . 2-2: افزايش تنوع خدمات ارائه شده به مشتريان .

قفسه فروشگاهي

تعداد زيادي انتخاب براي پيام هاي ارتباطي با مشتريان وجود دارد از ميان مجموع روشهاي ارتباطي كه ميتوان شناسايي كرد ، با اهميت ترين و ضروري ترين آ‹ها را مي توان به دو دسته ( شخصي – و غير شخصي ) تقسيم نمود . با توجه به ساختار سازه قفسه های خود سوله، حداکثر تا 3500 کیلوگرم تحمل وزن بار را دارند. 8- محاسبات تیرریزی راهروها و تعیین نوع تیرها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام میشود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود.

قفسه فروشي استفاده از قفسه های فلزی در انبارها این امکان را فراهم می سازد تا علاوه بر سطه انبار از فضای عمدی آن تا نزدیکی سقف نیز بطور بهینه استفاده شده و چیدمان کالا در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. 3- طراحی ابعاد راهروها با توجه به نوع لیفتراک و مشخصات ابعادی آن صورت می گیرد. فروش مستقیم استند در کشور ما از طریق نمایندگی هایی معتبر و شناخته شده انجام می گیرد که بهترین فعالیت ها را در راستای ارائه ی با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات، مطابق با سلایق مختلف افراد دارند. در این بین قفسه بندی فلزی نسبت به سایر مدل ها پر کاربرد تر بوده و این أمر به دلیل ویژگی هایی هم چون مقاوم بودن در برابر ضربه، استهلاک، خوردگی و رطوبت می باشد. اما واقعيت اين است که سود آوري فعاليت خرده فروشي در اقتصاد ايران با توجه به حجم سرمايه گذاري اندک لازم براي آن با هيچ فعاليت ديگري قابل مقايسه نيست البته ميزان سود آوري با توجه به شاخه صنفي اين واحدها متفاوت است البته در کنار اين مسئله بحث مشکلاتي که بر سر راه فعاليت هاي توليدي در فضاي کسب و کار کشور وجود دارد به مشوق ديگري تبديل شده است.

در مفهوم فعاليت خرده فروشي و وفروشگاهي ، و در هنگام تدوين استراتژي توسعه اي 2 عامل( 1- مشتري 2- رقبا ) بايد از سوي فروشگاهها مورد توجه و تاكيد قرارگيرد. وفاداري مشتري درمفهوم تعهد مشتريان براي خريد از يك فروشگاه است درحقيقت مشتريان فروشگاهي را به فروشگاه ديگري ترجيح ميدهند . علاوه برآن ، وجود تغييرات وسيع در نيازها و خواسته هاي مشتريان ، فروشگا هها و برنامه ريزان را مجبور به توجه بيشتر به برنامه هاي بلند مدت و تفكر در خصوص برنامه استراتژيك نموده است . 3- 2: احداث فروشگاههايي مناسب با سليقه مشتريان در مكان هاي جغرافيايي جديد . به طور مثال فروشگاههاي Wall-mart به منظور كاهش هزينه هاي توزيع كالا در نزديكي تعدادي از فروشگاهها انبارهايي احداث نموده است . الف – 2) سرويس و خدمات services : فروشگاه هاباارائه سرويس وخدمات ويژه قادرهستند مشتريان خود را به فروشگاه وفادار نمايند اما بايد بدانيم كه ارائه خدمات و سرويس هاي مناسب و عالي بهمشتريان به صورت دائمي امري بسبيار دشوار استو ايجاد هماهنگي وسازگاري با پرسنل فروشگاه درجهت ارائه خدمات دشوار ميباشد بدين سبب ارائه خدمات بايد به شكل مكانيزه و ماشيني صورت پذيرد .

البته قبول داریم که این دو مهمترین عاملها هستند؛ اما بعضی اتفاقات یا مسائلی هستند که به صورت غیرمستقیم میتوانند روی رضایت مشتری و تجربه او از خرید در فروشگاه شما تأثیر منفی بگذارد. تضعيف خواهد شد : اما فروشگاههايي كه اين جاذبه ها و مزيت هاي را با دوام و ثابت كرده باشد ، چنين فشار و نيرويي را به حداقل مي رساند و سود آوري فروشگاهها را در زمانهاي طولاني تر تضمين مي نمايد . قفسه های فروشگاهی از مواد مختلفی ساخته می شوند که می توان به آلومینیوم، فراوده های پلاستیکی مانند پلی کربنات آهنی، قفسه های پیش ساخته پیچ و مهره ای را نام برد. پیش رفتن همگام با دانشِ روز یکی از فاکتورهایی است که در صورت نادیده انگاشته شدن، میتواند به کاهش اشتیاق مشتری برای حضور در فضای فروشگاه و در نتیجه کاهش سودآوری فروشگاه منجر شود. جايگاه طراحي و چيدمان فروشگاه در بازاريابي و كسب و كار: نحوه طراحي و چيدمان قفسه ها و ويترين ها درفروشگاه ميتواندتاثير مستقيمي بر افزايش سطح خريد مشتريان داشته باشد يعني با بر انگيختن و به اشتياق آوردن مشتري ، مي توان انگيزه او را براي خريد افزايش داد .

به منظور اجراي سياست ارتباطات مشتري در يك فروشگاه ، تلاش مي شود مزيت هاي موجود در فروشگاه را با ساير رقبا مقايسه نمود و مشتريان رااز اين امر آگاه ساخت به عبارت ديگر فروشگاهها بايد تغييرات مثبتي در احساس ، ديدگاه و نگرش مشتريان واقعي و بالقوه به وجود آورند واز اين طريق است كه مي توانند مزيت هاي رقابتي به دست آورند . اگر قفسه های شما چند منظوره باشد، در صورت تمایل به گسترش یا حتی افزودن بخش های جدید، آماده استقرار طیف گسترده ای از محصولات خواهید بود. این قفسهها مانع دید باقی بخشهای فروشگاه شده و مشتریان اگر اجناس آن قفسه را دوست نداشته باشند، فروشگاه را درک میکنند. برای این که یک انبار با تعیینه های کامل انبارگردانی داشته باشیم باید از یک انبار دار هم استفاده کنیم. 3- وبعد از خريد( ارائه خدمات تحويل ، نصب ، راه اندازي و آموزش ) براي او مهيا نمود تا بتوان رضايت اورا حاصل نموده و ارتباط شايسته اي با او برقراركرد اجراي چنين برنامه هايي علاوه بر ( سرمايه گذاري كافي براي تامين تجهيزات)( به پرسنل شايسته و آموزش ديده ) هم نيازمند است تا بتوان خدمات مناسبي مهيا و ارائه نمود .

این فناوریهای فروشگاهی، هم به دکوراسیون و طراحی فروشگاه مرتبط است و هم به یخچالها و سایر تجهیزاتی که ساختار فروشگاه را شکل میدهند. ایده های برای نورپردازی ویترین و قفسه مغازه بسیارند فقط کافیست تصاویر نورپردازی دکوراسیون مغازه نگاهی بیندازید و از آنها ایده بگیرید. 1-1: فروشگاهها ميتوانند با ايجاد شرايط مناسب ، تعداد دفعات بازديد مشتريان را افزايش داده و ميزان خريد آنها را در هر بار مراجعه افزايش دهند . اين پژوهش ها نشان مي دهد كه محيط فيزيكي مي تواند بر رفتار مصرف كننده تاثير بگذارد البته رستوران هايي كه حاشيه سود كمي دارند و بايد حجم فروش آنها زياد شود ، پخش موسيقي تند باعث مي شود كه مشتريان غذاي خود را زود تمام كرده و رستوران راترك نمايند تا براي ديگران جا باز شود .

قفسه بندی های پیچ و مهره ای امروزه در صنعت انبار داری و تمام صنایع دیگر که به قفسه بندی سریع و آسان و قابل حمل نیاز دارند جایگاه بی بدیلی دارند. هر شخصي كه در فروشگاه و يا يك فعاليت خرده فروشي مشغول به كار است وظيفه و مسئوليت بزرگي براي توسعه و پيشبرد اهداف و آرمانهاي شركت به عهده دارد . مقدمه : باتوجه به پيدايش وايجاد ساختار جديد و فن آوري نوين در بخش خرده فروشي و فروشگاهي ، شدت رقابت در بين آنها در حال افزايش است . كليه فروشگاهها معمولا نسبت به وضعيت هزينه اي خود نگران هستند هزينه ها در فعاليت هاي فروشگاهي و خرده فروشي حتي براي فروشگاههايي كه درآمدبسيار بالايي دارند بسيار مهم وحياتي است فروشگاهها همواره تلاش ميكنند تا با پايين آوردن هزينه هاي عملياتي سود خالص را افزايش داده واز طريق افزايش سود آوري ميزان سرمايه گذاري برروي جاذبه هاي فروشگاهي وارائه خدمات مطلوب به مشتريان راارتقاء بخشيده و در نهايت موجبات افزايش فروش رافراهم آورند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور