سامسونگ گلکسی نوت به پایان رسید – مرگ گلکسی نوت تایید شد | دیجیاتو

[ad_1]

خبری که خیلی ها منتظرش بودند و البته حدس می زدند بالاخره تایید شد: سامسونگ یکی دیگر از گوشی های هوشمند این سری است. گلکسی نوت یکی از محبوب ترین خطوط تلفن همراه در تاریخ تا زمانی که منقضی شود نه تولید می شود و نه عرضه می شود. اما چه فاجعه ای قلم اس به دنیای گوشی های هوشمند سامسونگ می آیید؟

Roh Tae-moon، مدیر موبایل سامسونگ در حاشیه کنگره جهانی موبایل 2022 این موضوع را به خبرنگاران تایید کرد و گفت که از این پس گلکسی نوت به صورت سری است. گلکسی اس اولترا او به بازار می رود. این بدان معناست که گوشی های این سری وارثان معنوی گلکسی نوت خواهند بود و قلم اس پن نیز در گوشی های سامسونگ باقی خواهد ماند.

سرنوشت مورد انتظار گلکسی نوت

بسیاری چنین سرنوشتی را پس از تصمیم سامسونگ برای آوردن قلم S Pen به گوشی دیگری غیر از سری گلکسی نوت پیش بینی کردند. گلکسی اس 21 اولترا اولین گوشی سامسونگ بود که از قلم خارج از خانواده نوت پشتیبانی کرد. با این حال برخی همچنان منتظر معرفی گلکسی نوت 21 و 21 اولترا بودند و امیدوار بودند این محصولات را روانه بازار کنند.

گلکسی نوت
Galaxy S22 Ultra

اما با معرفی سری گلکسی اس 22 این امیدها بر باد رفت. Galaxy S22 Ultra داش از شر این فبلت های محبوب خلاص شد. گلکسی اس 22 اولترا نه تنها از قلم S پشتیبانی می کند، بلکه دارای پایه مخصوص است و طراحی آن شبیه به این محصولات است.

گوشی های نوت علاوه بر پشتیبانی از قلم اس پن، اگر نه در سال های اخیر، صفحه نمایش بزرگی هم داشتند. در واقع، ما دیگر قابلیتی در گوشی های نوت نداریم، چرا که اکثر گوشی های هوشمند، به خصوص پرچمداران، در دو یا سه سال اخیر دارای صفحه نمایش بزرگ بوده اند. اگر این موارد را کنار هم بگذاریم، می بینیم که مرگ این خانواده یک اقدام منطقی است، هرچند برای طرفدارانش چندان خوشایند نیست.

گلکسی نوت

به گفته مدیرعامل سامسونگ، احتمالا از این پس تمامی گوشی های سری اولترا گلکسی اس به جایگاه ویژه ای برای قلم اس پن مجهز خواهند شد و شاید حتی نسل بعدی گوشی های تاشو نیز این ویژگی را داشته باشند. گلکسی زد فولد برای یافتن راهی. در نهایت سامسونگ از این پس بر روی گوشی های سری گلکسی اس و تاشو که به ترتیب در نیمه اول و دوم سال معرفی خواهد شد، تمرکز خواهد کرد و دیگر سری گلکسی نوت در این برنامه قرار نخواهد گرفت.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما