سه مطمئن روش‌ها قیمت الکتروموتور آنچه شما را هدایت می‌کند در حال تبلیغ به زمین

در واقع روتور قسمت متجرک الکتروموتور یا موتور الکتریکی می باشد. استاتور دارای سیم پیچی و آهنربایی است که با ایجاد میدان مغناطیسی باعث چرخش روتور میشود. به طوری که این میدان، پیرامون هسته استاتور گردش میکند و باعث چرخش روتور موتور می شود. 1. با برق 220 ولتی شهری کار میکند. خط تولید این شرکت مجهز به پیشرفتهترین تجهیزات و دستگاههای تمام اتوماتیک در نوع خود است و قابلیت و ظرفیت رفع همه نیازهای صنعتی و خانگی کشور را به الکتروموتور و پمپ های آب داراست و هرساله از خروج میلیونها دلار ارز از کشور پیشگیری میکند. ابتدا ذکر عامت ضدانفجار Ex، نوشتن نوع حفاظت موتور، سپس درج گروه بندی گازی دستگاه (I,II) و تقسیم بندی آن، قید حداکثر درجه حرارت مجاز سیستم و در انتها ذکر شماره IP آورده می شود. استاندارد توصیه می کند که دمای الکتروموتور 20 % کمتر از دمای احتراق مخلوط گازی قابل انفجار در محیط نصب باشد. نسبت تغییرات بار الکتریکی به زمان را جریان می گویند و واحد آن آمپر است و به وسیله آمپرمتر که در مدار نصب شده اندازه گیری می شود .

سرعت احتراق وقتی زیاد می شود که نسبت بین ماده قابل اشتعال و اکسیژن در محدوده اشتعال ماده قرار گیرد. با ترکیب حجمی کمتر از 10% اکسیژن فضا، دیگر مستعد انفجار نیست و همچنین وقتی نسبت حجمی گازهای بی اثر به گازهای قابل اشتعال حداقل 25 باشد، یک فضای قابل انفجار دیگر نمی تواند دچار انفجار گردد. EExp.c: در این الکتروموتورهای ضدانفجار، محیط داخلی الکتروموتور توسط هوا یا یک گاز بی اثر تحت فشار قرار گرفته و بدین وسیله اتمسفر داخل موتور از اتمسفر خارجی جدا شده و احتمال بروز انفجار در محیط بیرونی کاهش یافته و یا از آن جلوگیری می شود.

مهم ترین مزایای استفاده از سافت استارتر شامل جلوگیری از ضربه های مکانیکی، جلوگیری از افزایش دمای بیش از حد و ابعاد کوچک دانست. از روغن های هالوکربن می توان بجای مایعات منتقل کننده فشار قابل اشتعال و از پرکننده های غیر قابل اشتعال بجای پرکننده های پودری قابل اشتعال استفاده نمود. در اولین گام باید مواد قابل اشتعال را بوسیله ماده دیگری که قادر به تشکیل یک فضای قابل انفجار نیستند جایگزین کرد، بطوری که می توان حلالهای بر مبنای آب یا هیدروکربن های هالوژنه غیر قابل اشتعال بجای حلالهای قابل اشتعال استفاده کرد. 5 دستگاه در برابر پاشش آب با فشار از هر جهت به بدنه آن در شرایط معین حفاظت شده و خطر جدی برای دستگاه ندارد . 8.7 KW: کیلو وات موتور الکتریکی را برای سنجش قدرت آن بر اساس اسب بخار نمایش می دهد.

قیمت موتور سه فاز مستقیما می تواند بر اساس مشخصات فنی و توانایی های یک موتور تعیین شود. در ساخت و تولید تجهیزات با برند تجاری Kaijieli عوامل فنی مهمی که باعث ازدیاد طول عمر مفید الکتروموتورهای کاجیلی می گردد مورد بررسی و تحلیل کارشناسان فنی شرکت کاجیلی قرار گرفته است که از این جمله می توان به کلاس عایق بندی ، گشتاور (نیروی چرخشی ) ، راندمان کاری مفید ، نوع بلبرینگ و جنس و سبک ساخت بدنه که کاملاً بر اساس استانداردهای IEC می باشد اشاره نمود. قطعات بهکاررفته در این الکتروموتور تقریباً شبیه به الکتروموتورهای AC است؛ اما الکتروموتور AC بهجای کموتاتور، بلبرینگ دارد. IIC: از مهمترین بخارها و گازهای موجود در این گروه می توان به هیدروژن، دی سولفید کربن، استیلن و اتیل نیترات اشاره نمود. Class 2: فضایی است که در آن غبارهای قابل اشتعال از قبیل غبار ذغال سنگ، غبار منیزیم، آلومینیوم و غیره موجود باشد. IIB: مهمترین گازهای این گروه معمولاً اتلین، دی متیل اتر، اتیل اتر، دی اتیل اتر، اکسید اتیلن و غیره می باشند. IIA: این گروه معمولاً شامل گازها و بخارات اتان، پروپان، بوتان، پنتان، هگزان، نوتان، دکان، استیک اسید، استون، متانول، تولولن، اتیل استات و غیره می باشند.

لازم به ذکر است، در هر دو روش، پس از نوشتن کدها یا قبل از آن مشخصات کامل الکتروموتور از قبیل: قدرت، ولتاژ، آمپر، مدل، سازنده، سال ساخت و غیره روی پلاک قید می گردد. کولر ما خراب شده، وقتی کلید کولرو از پایین میزنیم فیوز می پره و دو روز پیش بوی سیم سوخته و دود هم از کولر بلند شد، به نظر شما چه مشکلی داره؟ پیش از نصب باید تمامی این سؤالات را در نظر بگیرید و اطلاعات میزان گشتاور الکتروموتور را با کار خود تطبیق دهید.

اما ساز و کار اصلی عملکرد الکتروموتور، همان 4 مرحله ایی است که پیش تر گفتیم. درجه انفجاری EExn پایین تر از EExd بوده و در حوزه 2 محیط های انفجاری کاربرد دارد و در حوزه 1 استفاده نمی گردد. جدول زیر درجه حرارت سطح الکتروموتور بر حسب استانداردهای مختلف و طبقه بندی T6-T1 را نشان می دهد. تهویه طبیعی: تجدید هواییکه تحت تأثیر اتمسفر در محیط رخ می دهد را تهویه طبیعی گوییم. در الکتروموتور سه فاز AC، استاتور مسئول تامین میدان مغناطیسی دوار طبیعی استفاده میشود.

حوزه یک استفاده از موتورهای با حفاظت EExd و EExp و EExe مجاز می باشد. حوزه دو: استفاده از موتورهای با حفاظت EExd و EExp و EExe و EExn مجاز می باشد. در موتورهای سه فاز سنکرون، تعداد دور روتور یا همان گردنده آن، برابر تعداد دور حوزهی مغناطیسی سیم پیچ های استاتور (قسمت ساکن) می باشد. الکتروموتور از دو بخش اصلی روتور و استاتور تشکیل می شود. حوزه دو استفاده از موتورهای با حفاظت EExd و EExp و EExe و EExn مجاز می باشد. حوزه یک: استفاده از موتورهای با حفاظت EExd و EExp و EExe مجاز می باشد.

حداکثر دمای سطح الکتروموتور T6 -T1: از آنجا که تماس گازها و بخارهایی با قابلیت بالقوه انفجار با یک سطح داغ هم می تواند باعث انفجار آنها گردد، ضرورت دارد که حداکثر دمای سطح داخلی و خارجی موتورهای ضدانفجار نیز تحت کنترل بوده و دقت شود که با حفظ یک فاصله ایمنی از میزان دمای احتراق گازهای موجود در محیط بیشتر نگردد. Class 1: فضایی است که در آن گازهای قابل اشتعال موجود باشد، مانند: تاسیسات نفتی. جلوگیری از تشكیل فضای قابل انفجار با ایجاد تهویه مناسب نیز قابل پیشگیری است، اما تهویه ثابت پایدار در اتاق های کار فقط وقتی می تواند در حد ایمنی پیشگیری کند که امکان تخمین ماکسیمم مقدار گازها و بخارات متصاعد شده موجود باشد و موقعیت منابع و شرایط انتشار آنها به اندازه کافی مشخص باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با https://upsanat.ir/product-category/electricmotor/single-phase-electricmotor/ وب سایت خود باشید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور